تشک بادی روی آب اینتکس طرح بستنی

115537

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
570,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح بستنی از سری تشک های بادی تفریحی شرکت اینتکس بوده که قابل استفاده در آب های آرام و استخر ها می باشد . سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده که در حین استفاده بدن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. همچنین این ویژگی مانع از لیز خوردتن به درون آب خواهد شد . طرح کلی این محصول شبیه به یک بستنی قیفی بوده که بر روی بدنه رنگ هایی شاد به کار رفته شده است. جنس بدنه این محصول از وینیل رنگی در نظر گرفته شده که در برابر ساییدگی و پوسیدگی مستحکم بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . همچنین به منظور افزایش طول عمر و مقاومت محصول ، قسمت زیرین آن از وینیل دولایه تهیه شده است تا در حین قرار داشتن بر روی زمین و در حین استفاده از مقاومت قابل قبولی برخوردار باشد. با توجه به این که وینیل بسیار سبک می باشد ، این محصول از وزن اندکی برخوردار بوده و تنها 1.3 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابه جایی بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید .برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید .

شاید یکی از جالب ترین طرح ها در میان طرح های تشک بادی ، مدل هایی باشند که با شکل بستنی تولید می شوند . در فروشگاه اینتکس شما می توانید انواع تشک های بادی روی آب را مشاهده کنید که شبیه به بستنی قیفی ، بستنی چوبی ، بستنی عروسکی یا بستنی یخی طراحی شده اند ، همچنین طرح و رنگ رویه آن ها نیز متفاوت بوده و شما می توانید بیش از ده طرح را در فروشگاه اینتکس مشاهده کرده و بسته به سلیقه و علاقه خود آن ها را خریداری کنید . به همین دلیل است که فروشگاه اینتکس به شما پیشنهاد می کند که حتما بیشتر مدل ها را مشاهده کرده و سپس آن ها را خریداری کنید . شما عزیزان حتی می توانید به صورت حضوری نیز به فروشگاه مراجعه کرده و محصولات را از نزدیک مشاهده کنید . 

قبل از اقدام به خرید تشک بادی روی آب ، نسبت به موجود بودن محصولات مطمعن شوید . البته که با مشاهده عبارت افزودن به سبد خرید ، امکان خرید تشک بادی روی آب برای شما فراهم است ، اما در صورت مشاهده عبارت استعلام بگیرید و یا تماس بگیرید ، می توانید با ارتباط با فروشگاه اینتکس ، نسبت به موجودی این محصولات مطمعن شده و خرید خود را حتی به صورت تلفنی نهایی کنید . تشک بادی روی آب اینتکس طرح بستنی ، تعادل بسیار خوبی را بر روی آب داشته و می تواند شرایط خوبی را برای استفاده کنندگان فراهم کند تا بتوانند در بهترین شرایط از تشک استفاده کرده و لحظه های خوشی را داشته باشند . طول و عرض 188 سانتی متری در 95 سانتی متری این محصول می تواند به راحتی فضای خوبی را در اختیار تمامی رده های سنی به خصوص بزرگسالان قرار دهد .  

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتي متر
 عرض 95 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1600 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

شک بادی روی آب اینتکس طرح بستنی محصولی با طراحی زیبا و رنگ هایی شاد و جذاب می باشد که به منظور تفریحات آبی بزرگسالان طراحی شده است. این محصول از ابعاد مناسبی برخوردار بوده و قابل استفاده در استخر ها و آب های آرام می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

یکی از مهمترین موارد قابل توجه محصولات، شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد. زیرا علاوه بر زیبایی ظاهری بر کارایی آن نیز بسیار موثر خواهد بود. به همین منظور شرکت اینتکس همواره محصولاتی با طرح های متفاوت و رنگ های زیبا تولید نموده و همواره رضایت مصرف کنندگان را جلب نموده است. این محصول شبیه به یک بستنی طراحی شده که دارای رنگ های فانتزی و زیبا بر روی بدنه می باشد که ظاهری جذاب و چشم نواز به محصول بخشیده است. همچنین سطح این محصول به صورت مواج در نظر گرفته شده که در حین استفاده مانع از لیز خوردن ناگهانی به درون آب شده و در استفاده های طولانی مدت مانع از خستگی فرد خواهد شد. به منظور استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و در کمترین زمان ممکن و از طریق دریچه هوای طبیعی شده و روی بدن آن را راه اندازی نموده و یا در صورت عدم استفاده از طریق همین دریچه هوا، هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه نموده و آن را در کوچک ترین ابعاد جمع نمایید. 

جنس بدنه 

پس از بررسی شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می بایست به کیفیت و جنس بدنه توجه نمود. زیرا محصولی با بدنه ای مقاوم، قطعا دارای طول عمر بیشتری خواهد بود. شرکت اینتکس بدنه این محصول را از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته که علاوه بر زیبایی ظاهری از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. همچنین قسمت زیرین آن از وینیل دولایه تهیه شده که استحکام محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. اما این مقاومت و استحکام مانع از انعطاف و راحتی محصول نشده و در حین استفاده هیچ گونه ناراحتی احساس نخواهد شد.  

ابعاد و وزن و تحمل وزن

علاوه بر شکل ظاهری و کیفیت محصول مورد نظر دارا بودن ابعادی مناسب به منظور استفاده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد. شرکت اینتکس برای این محصول طولی معادل 188 سانتی متر، عرض 95 سانتی متر و ارتفاع 35 سانتی متر درنظر گرفته است که از فضای مناسبی برای استراحت و تفریح بزرگسالان برخوردار می باشد. وزن این محصول در حدود 1.3 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل می باشد و قادر است تا وزن بالایی در حدود 90 کیلو گرم را تحمل نماید. به همین منظور گزینه مناسبی برای بزذگسالان خواهد بود.  

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این محصول از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر آن می بایست از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا خودداری نموده و از برخورد اشیاء نوک تیز بدنه محصول ممانعت نماید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین شرکت بسپارید. 

جمع بندی

تشک بادی روی آب اینتکس طرح بستنی محصولی با شکل ظاهری جذاب و بدنه مقاوم و مستحکم در برابر آسیب دیدگی می باشد و با توجه به تحمل وزن بالای آن گزینه مناسبی برای استفاده بزرگسالان بوده و همچنین با توجه به دارا بودن ابعادی مناسب قابل استفاده بر روی آب های آرام و استخر نیز می باشد. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...