تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی

bestway 43550

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی یک تشک زیبا و خوش طرح است که شرکت بست وی آن را به تازگی طراحی کرده است و فروشگاه اینتکس نیز به بلافاصله آن را موجود کرده است تا دوست داران تشک های بادی روی آب بتوانند این محصولات بادی اورجینال و با کیفیت برند بست وی را برای بازی ها و تفریحات آبی خود خریداری کرده و از آن ها استفاده کنند . این تشک بادی روی آب رنگ فیروزه ای داشته و سطح آن طرح دار است . همچنین دارای ویژگی رویه مواج است که باعث برجستگی تشک بادی روی آب شده است و شما می توانید برای استراحت کردن به خوبی از این تشک بر روی آب استفاده کرده و لحظه های شادی را برای خود رقم بزنید . از ویژگی های بسیار خوب دیگر تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی می توانیم به بالش بادی آن اشاره کنیم که به صورت سرخود است و با راه اندازی تشک بادی آن قسمت نیز راه اندازی می شود . طول تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی 198 سانتی متر و عرض آن 74 سانتی متر می باشد که با توجه به تحمل وزن 90 کیلوگرمی خود می توان گفت که برای استفاده بزرگسالان کاملا ایده آل است . 

  • تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی
  • طول : 198 سانتی متر
  • عرض : 74 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.2 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای بالش بادی سرخود
  • دارای دو دریچه باد
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43550

تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی یک وسیله تفریحی برای شما می باشد که به صورت یک تشک بادی ساخته شده و این طراحی بادی محصول ، می تواند به شما اجازه دهد تا بر روی آب بتوانید شناور بمانید . برای همین است که به تشک بادی روی آب ، شناور بادی روی آب نیز گفته می شود . این محصولات بادی به دلیل ظاهری که شبیه به تشک دارند ، با این نام شناخته می شوند و یکی از بهترین مدل های بازار هستند که شما می توانید از آن ها برای تفریحات خود استفاده کنید .تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی برای استفاده یک نفره ساخته شده است و می تواند برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان مورد استفاده قرار بگیرد . برای اینکه بیش از پیش با تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی آشنا شوید ، در ادامه مطلب همراه ما باشید . 

تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی در واقع یک بالشی بر روی خود دارد که چسبیده به بدنه تشک بوده و برای همین بالش بادی سرخود نامیده می شود . این بالش در واقع همان بدنه تشک است که با باد کردن تشک ، این بخش نیز راه اندازی شده و شما می توانید از آن برای تفریحات خود استفاده کنید . توجه داشته باشید که این تشک های بادی روی آب می توانند به خوبی و با حفظ تعادل عالی بر روی آب ، یک تشک آرام برای دراز کشیدن و استراحت کردن شما باشد ، شما می توانید این تشک های بادی را به راحتی و در کمترین زمان راه اندازی کنید . برای راه اندازی کردن تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی می توانید از پمپ های باد دستی و یا پدالی استفاده کنید .

این نوع از پمپ های باد به دلیل اینکه نیازی به برق ندارند ، قابل استفاده در هر جایی بوده و شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن ، تشک را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . همچنین توجه داشته باشید که برای راه اندازی تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی شما می توانید از هر پمپ بادی استفاده کنید و محدود به این دو پمپ باد معرفی شده نمی باشید . طول تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی برابر با 198 سانتی متر و نزدیک به دو متر می باشد  ، همچنین عرض تشک بادی روی آب برابر با 74 سانتی متر است که می توانید به راحتی بر روی آن دراز بکشید . توجه داشته باشید که این تشک بادی در اصل برای استفاده بزرگسالان ساخته شده است و برای همین است که ابعاد بزرگی را دارد و می تواند وزن های بالا را تحمل کند.

تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند . این مقدار تحمل وزن از سوی شرکت یعنی برند بست وی در نظر گرفته شده است و مطمعنا توسط شرکت بست وی این مقدار اندازه گیری شده و شما می توانید با اطمینان خاطر از تشک بادی روی آب استفاده کرده و لحظه های شاد و مفرحی را برای خود رقم بزنید . توجه داشته باشید که این تشک بادی روی آب به خوبی می تواند در برابر آسیب دیدگی ها نیز مقاوم باشد ، دلیل اصلی آن نیز استفاده از پی وی سی برای ساخت و تولید تشک بادی می باشد . بدنه این محصول از لایه های بسیار ضخیم و ضد حساسیت تولید شده است ، برای همین جای نگرانی نخواهد بود . 

بست وی برای اینکه ایمنی تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی بسیار بیشتر از حالت عادی باشد ، برای ساخت تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی ، سعی کرده است تا بدنه آن را به صورت دو قسمتی تولید کند ، یعنی تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی دارای دو محفظه بوده و برای همین دو دریچه باد برای آن در نظر گرفته شده است ، این طراحی موجب شده است تا در صورت آسیب دیدن تشک بادی روی آب با بالش سرخود بست وی ، تنها آن بخش از تشک که دچار آسیب دیدگی شده است ، هوای داخل خود را تخلیه کند . بدین ترتیب تشک بادی در زمانی که روی آب است ، موجب غرق شدن شما نخواهد شد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...