تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ

jilong 26079

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با تکیه گاه محصولی از شرکت جیلانگ برای تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه شفاف می باشد. این تشک دارای بدنه دو لایه بوده و در برابر دمای آب و نور آفتاب مقاومت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این تشک دارای تکیه گاه بادی سرخود بوده و از حفره مخصوص قرار گرفتن پا بهره مند می باشد. قابلیتی که موجب می شود تا راحتی بیشتری برای مصرف کنندگان فراهم کند. کالایی که دارای طراحی و رنگبندی داخلی بسیار زیبایی بوده و بر روی تکیه گاه آن نیز یک جای مخصوص بطری تعبیه شده است . طراحی بسیار خوب تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ سبب شده است تا بتوانید از آن به صورت نشسته ، دراز کش و همچنین به صورت حلقه بادی استفاده کنید که این موضوع سبب منحصر به فرد شدن تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ شده است . از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ می توان به حجم کوچک آن اشاره کرد که به آسانی می توانید آن را با خود به همراه داشته و در سفر های دور یا نزدیک از آن استفاده کنید . 

 نوع بیضی
 طول 150 سانتي متر
 عرض 86 سانتي متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس بدنه PVC وینیل
 جنس رویه PVC وینیل شفاف
 جنس بخش کناری PVC وینیل شفاف
 پمپ 
 نوع پمپ -
 تحمل وزن 95 کیلوگرم
 شرکت سازنده جیلانگ
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای کف مواج
 دارای حفره مخصوص پا
 دارای جای مخصوص بطری
 قابل استفاده در استخر
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ از نمونه تشک های بادی روی آب طراحی شده توسط برند اورجینال و معروف جیلانگ می باشد که مشابه آن را نیز شرکت اینتکس طراحی و تولید کرده است که کیفیت ساخت هر دو آن ها بسیار بالاست . هر تشک با توجه به طراحی که دارد ، ویژگی های خاص و منحصر به فردی را داشته که مدل تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ نیز یکی از آن هاست که به واسطه طراحی بی نظیرش قابل استفاده در چندین حالت می باشد . در راستای معرفی تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ ، فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا در ادامه مطلب شما را با ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ آشنا کرده و راهنمای خرید شما مشتریان گرامی باشیم .

طراحی تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ

طراحی تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ به مانند اغلب تشک ها ، دارای سطحی بزرگ به منظور نشستن و دراز کشیدن می باشد که البته با توجه به استفاده از پشتی و تکیه گاه بادی در قسمت پشت آن ، سبب شده است تا افراد بتوانند در حالت نشسته و با دراز کردن پاهای خود بر روی تشک بنشینند و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرند . در بخش کناری تکیه گاه یعنی در سمت دستگیره ، حفره ای برای قرار گیری نوشیدنی ها و همچنین بطری ها طراحی شده است که می توانید وسایل و نوشیدنی های خود را در آن بخش قرار داده و در صورت نیاز از آن استفاده کنید .

در بخش انتهایی تشک بادی روی آب ، حلقه ای بادی سرخود و متصل به تشک قرار دارد که می توانید از آن به عنوان حلقه بادی استفاده کنید و با گرفتن آن بخش حتی به شنا کردن و آموزش دیدن بپردازید . همچنین با کمک آن می توانید از داخل آب به راحتی به روی تشک بادی بروید . بخش نشیمنگاهی تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ همچنین به صورت مواج طراحی گردیده است تا فرم پذیری سطح تشک بیشتر شده و فشاری به اندام ها وارد نشود . بخش زیرین تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ از لایه های رنگی و بخش رویه آن از لایه های شفاف ساخته شده است که زیبایی آن را دوچندان کرده است .

جنس تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ

شرکت جیلانگ برای ساخت تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ از لایه های مقاوم pvc استفاده کرده است . پی وی سی یا وینیل هر دو یک جنس هستند که در واقع از پلاستیک طبیعی منعطف ساخته شده اند . پلاستیک ها به خصوص پلاستیک های منعطف اجناسی مناسب برای ساخت محصولات بادی هستند که به واسطه عدم استفاده از مواد سمی و شیمیایی موجب شده است تا پی وی سی حساسیت های پوستی را نیز برای بدن ایجاد نکند ، از این رو طبق استاندارد های لازم اغلب شرکت های بزرگ و معتبری همچون جیلانگ برای ساخت محصولات بادی و تشک بادی روی آب خود از پی وی سی استفاده می کنند . لازم به ذکر است که پی وی سی ممکن است ضخیم یا نازک باشد و همچنین به صورت رنگی و شفاف باشد که برای تولید تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ از هر دو طراحی استفاده گردیده است .

راه اندازی تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ

لازم به ذکر است که تشک بادی روی آب با تکیه گاه جیلانگ به صورت بادی طراحی شده و دارای مخازنی بادشونده است که بایستی قبل از استفاده ، تشک را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . عمدتا برای راه اندازی محصولا بادی از پمپ های باد استفاده می شود ، از این رو فروشگاه تهران اینتکس نیز مدل های مختلفی از پمپ های باد را طراحی کرده است که می توانید در دسته بندی پمپ باد تمامی مدل ها را مشاهده کرده و با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید . در بدنه دریچه هایی قرار دارد که از آن طریق می توانید نسبت به راه اندازی محصولات اقدام نمایید . تشک های بادی نیازمند مراقب و نگهداری صحیح هستند تا آسیب نبینند ، که البته در صورت آسیب دیدن های جزئی ، قابلیت تعمیر برای آن ها وجود دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...