تشک بادی روی آب با سایه بان ستاره

115524

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
260,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با سایه بان ستاره یکی از محبوب ترین تشک های بادی بست وی می باشد که قابل استفاده به عنوان استخر آب و توپ بوده و به همین جهت و با دارا بودن چندین کارایی مورد توجه بسیاری از کودکان قرار گرفته و در مدت زمان اندکی به فروش فوق العاده ای دست یافته است. این محصول زیبا دارای یک نشیمنگاه گرد بوده که به صورت مواج طراحی شده تا در استفاده های طولانی مدت مانع از درد و خستگی کودک شود. همچنین یک سایه بان بادی زیبا با طرح ستاره برای آن درنظر گرفته شده است که جلوه زیبایی به محصول بخشیده و در عین حال مانع از آفتاب سوختگی پوست کودک در حین استفاده در فضای باز می شود. بدنه این تشک بادی از وینیل رنگی در نظر گرفته شده است تا در برابر نور شدید خورشید دچار پوسیدگی نشود و نیز در قسمت کف آن از وینیل دولایه استفاده شده است تا در حین جابه جایی توسط کودک دچار ساییدگی نشده و طول عمر آن افزایش یابد. وزن این محصول زیبا و با کیفیت بسیار اندک و در حدود 300 گرم می باشد. برای تهیه تشک بادی سایه بان دار می تولنید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

 نوعگرد
ظرقیت آب15 لیتر
قطر102 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس رویه وینیل رنگی و شفاف
ظاهر رویهطرح دار
نوع سایه بانستاره
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی گرد با سایه بان طرح ستاره
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 0.3 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

طراحی تشک بادی روی آب با سایه بان ستاره

تشک بادی روی آب ، وسیله ای بادی می باشد که به دلیل طراحی بادی خود می تواند بر روی آب شناور بماند . تشک های بادی روی آب رده سنی مختلفی دارند که به سادگی می توانید مدل های کودکانه و بزرگسال را به سلیقه خود انتخاب و خریداری کنید . یکی از دوست داشتنی ترین تشک ها ، تشک بادی روی آب با سایه بان ستاره می باشد که برای کودکان طراحی شده و می توانید حتی از آن به عنوان استخر بادی نیز استفاده کنید . این تشک بادی روی آب دارای یک تشک در بخش انتهایی خود است که از حلقه بادی در کنار کفی بادی تشکیل شده است .

در بخش بالایی آن سایه بان بادی با طراحی ستاره قرار گرفته است که به کمک ستون های بادی به تشک بادی متصل شده است . این طراحی به کودک اجازه خواهد داد تا در هنگام بازی و شناور ماندن بر روی آب از ، کودک در برابر نور آفتاب به دور باشد و از مشکلات آفتاب سوختگی و گرمازدگی در امان باشد . همانطور که اشاره شد ، طراحی این تشک بادی روی آب بسیار شبیه به استخر بادی بوده که می توانید حتی از آن بر روی خشکی استفاده کرده و داخل آن را با آب پر کنید تا کودک به عنوان استخر از آن استفاده کند .

جنس تشک بادی روی آب با سایه بان ستاره

برای تولید تشک بادی روی آب با سایه بان ستاره از وینیل رنگی و شفاف استفاده کرده است که در کنار هم قرار گرفتن وینیل شفاف و رنگی سبب زیبایی بسیار عالی تشک بادی روی آب شده است . وینیل یا پی وی سی هر دو پلاستیک طبیعی منعطف هستند که کاملا در برابر آب مقاوم بوده و ضد آب می باشند ، همچنین هیچ ضرر و آسیب پوستی را برای کودکان نداشته و نور خورشید و دماهای مختلف محیط و آب به آن صدمه ای وارد نخواهد کرد . ضخامت هر دو بخش شفاف و رنگی این بدنه از ضخامت یکسانی برخوردار هستند و مدل شفاف آن دلیل بر نازک بودن بدنه نمی باشد .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب با سایه بان ستاره

در بخش های مختلف استخر بادی که به صورت بادی طراحی شده است ، محفظه هایی وجود دارد که می توانید آن ها را از طریق دریچه قرار گرفته راه اندازی کنید . شما می توانید برای راه اندازی سریع تر تشک بادی روی آب با سایه بان ستاره از پمپ های باد دستی و ... استفاده کنید . راه اندازی این محصولات بسیار ساده و سریع بوده و می توانید پس از هر بار استفاده آن را جمع آوری کرده و در روز های آتی باز هم تشک بادی روی آب با سایه بان ستاره خود را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که حتما پس از باد کردن تشک از بسته شدن درب دریچه ها اطمینان حاصل فرمایید .

تعمیرات و پنچرگیری تشک بادی روی آب با سایه بان ستاره

از تنها عیبی که تشک بادی روی آب با سایه بان ستاره دارد که در واقع مختص تمامی محصولات بادی می باشد ، آسیب پذیری آن ها در برابر اجسام تیز و برنده می باشد ، چرا که بدنه محصولات بادی انعطاف پذیر و نازک است که هیچ دفاعی در برابر سوراخ شدن و پارگی ندارند ، به همین دلیل نیز بهتر است از آن ها به درستی استفاده شود تا آسیبی نبینند . با این حال در صورت آسیب دیدن بدنه تشک بادی روی آب با سایه بان ستاره شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات ، پنچرگیری تشک بادی روی آب کودک خود را انجام دهید . شما می توانید حتی محصول را برای تعمیرات برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید تا به صورت تخصصی تر و بهتر تعمیرات صورت گیرد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...