تشک بادی روی آب با سطح مواج

bestway 44013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با سطح مواج یکی از محصولات تولید شده بسیار جذاب و دوست داشتنی توسط کمپانی بست وی است که مناسب استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد. جنس بدنه این تشک بادی از وینیل براق است و ضخامت آن نیز 0.20 میلی متر می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. در قسمت جلویی این تشک یک بر آمدگی وجود دارد که نقش بالش را ایفا می کند و شما می توانید به راحتی روی آن خوابید و به استراحت بپردازید. این محصول دارای 2 عدد دریچه هوا می باشد که به دلیل حجم کم آن به سرعت باد می شود و وقت شما را کمتر به هدر می دهد. این تشک بادی قابلیت تحمل وزن تا 90 کیلو گرم را داراست. این کالا در 4 رنگ آبی، نقره ای ، نارنجی و زرد طراحی و تولید شده و شما می توانید آن را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 0.7 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
 دارای 4 رنگ متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب با سطح مواج

تشک بادی روی آب با سطح مواج محصولی متفاوت ساخت شرکت بست وی می باشد که طراحی بینظیر و رنگ بندی شادی دارد. این محصول مناسب برای استفاده در استخر ها و اب های ارام می باشد. این محصول دارای سطح مواج می باشد که راحتی و نرمی فوق العاده ای را در حین استفاده برای شما فراهم کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول پرداخته و نکات بیشتری را از این محصول بازگو کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی این محصول در ابتدا باید گفت که شکل ظاهری این تشک به صورت مستطیلی بوده که بالا ترین نقطه ان عریض تر از بقیه نقاط است. در وسط این محصول چهار عدد خط طولی مشاهده می شود که رویه تشک را به پنج قسمت مساوی و موازی هم تبدیل کرده است. تمامی این نواحی نیز به صورتی طراحی شده اند که بادی بوده و باعث شده تا فرد در هنگام نشستن و دراز کشیدن بر روی این تشک لطافت و نرمی را به طور کامل حس کند. در مرکز بالا ترین نقطه این تشک قسمتی به عنوان بالشت سر خود تعبیه شده است که نیازی به بالش دیگر ندارید و در هنگام استفاده از این محصول سر و گردن شما در بهترین حالت ممکن بر روی ان قرار می گیرد که این جزو مزایای این محصول محسوب می شود. رنگ بندی این محصول نیز به گونه ای است که یکدست و ساده می باشد و در رنگ های شاد خاکستری ، نارنجی ، زرد و ابی می باشد. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول زیبا و شکیل را از نظر طراحی شاهد باشیم که مناسب برای استفاده تمامی افراد می باشد.

جنس بدنه

یکی از موارد مهم در خرید یک محصول جنس بدنه ان است که تاثیر بسیار مهمی بر روی مشتری دارد. در رابطه با این محصول نیز باید گفت که رویه این تشک ساخته شده از جنس PVC می باشد که بسیار مقاوم است. در رابطه با بخش های کناری این محصول نیز باید عنوان کرد که همه نقاط مانند بدنه ساخته شده از PVC هستند. کف این محصول هم ساخته شده از PVC دو لایه بادی می باشد که تحمل وزن این محصول را بالا برده است. تمامی این موارد باعث شده تا یک تشک مقاوم و مستحکم را شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول نیز باید عنوان کرد که طول این تشک 183 سانتی متر و عرض ان نیز 76 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این تشک هم 9 سانتی متر می باشد. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول استاندارد از نظر ابعاد را شاهد باشیم. وزن کلی این محصول 700 گرم می باشد که به سادگی حتی کودک شما نیز می تواند ان را با خود جا به جا کند که جزو مزایای این محصول می باشد. هم چنین این تشک می تواند تا 90 کیلو گرم وزن را تحمل کند که بسیار معقول می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. قبل از اموزش باید گفت که در کنار بسته بندی این محصول دفترچه راهنما وجود دارد که می توانید اموزش های راه اندازی این محصول را مشاهده کنید. در حالت کلی نیز تنها کافی است این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد و یا هر وسیله دیگری که باد را با فشار خارج کند می توانید از طریق محفظه های باد موجود بر روی این تشک اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. این نکته بسیار مهم است که نباید بیش از اندازه این محصول باد شود چون از تحمل وزن این محصول کاسته شده و احتمال اسیب نیز بالا می رود. هم چنین رعایت چند نکته برای مراقبت از این محصول بسیار حیاتی است. در ابتدا باید گفت که در مواقعی که از این محصول استفاده نمی کنید بهتر است باد ان را به طور کامل خارج کرده و اقدام به جمع اوری ان کنید. هم چنین در زمان هایی که این محصول برای استفاده اماده است نباید بر روی ان جامپینگ کنید چون احتمال اسیب دیدگی بالا می رود. هم چنین اشیا نوک تیز مانند چاقو ، قیچی و .. را از این تشک دور کنید تا این محصول سوراخ نشود. گفتنی است که در کنار بسته بندی این محصول برچسب تعمیرات گنجانده شده است که می توانید در مواقع اسیب دیدگی از ان استفاده کرده و محصول را ترمیم کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب با سطح مواج محصولی فوق العاده زیبا در چهار رنگ شاد می باشد که در روحیه شما تاثیر مثبتی دارد. هم چنین این محصول به خاطر داشتن رویه مواج سطحی نرم و لطیف را در اختیار مصرف کننده قرار داده است. این محصول وزن کمی داشته و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. اگر قصد خرید یک تشک بادی روی اب را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...