تشک بادی روی آب با طرح شکوفه

intex 59965

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
210,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح شکوفه یکی از محصولات زیبا و جدید تولید شده توسط کمپانی اینتکس بوده که برای استفاده تمامی افراد بالاتر از 3 سال روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که از بدنه ای ابی رنگ برخوردار می باشد. بر روی این بدنه تصاویر زیبایی از شکوفه های بهاری به چشم خورده که به زیبایی محصول می افزاید. بدنه این محصول دارای خطوط افقی بوده و با توجه به نحوه طراحی این خطوط گردش هوا ازادانه بین بدن مصرف کننده و رویه محصول رخ داده و از تعریق بدن اجتناب خواهد کرد. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد به راحتی بتوانند به استراحت مشغول شوند. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی استفاده شده که از انعطاف پذیری و دوام بالایی برخوردار می باشد. این ساختار با توجه به طول عمر بالای خود قابل استفاده در اب های ارام در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده است. این محصول دارای وزن بدنه ای بسیار کم و امکان راه اندازی بسیار اسان بوده به همین دلیل کی انتخاب مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 500 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب با طرح شکوفه

تشک بادی روی آب با طرح شکوفه یک محصول جذاب با ساختاری چشم نواز بوده که در سال جدید میلادی توسط طراحان خوش ذوق شرکت بزرگ اینتکس به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول با طراحی بدنه شاد خود و طول عمر بالا توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید تشک بادی روی اب مناسب توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با طراحی بدنه مهیج و زیبا بوده و اغلب از کلیشه های موجود در بازار اجتناب خواهند کرد. پس در تولید بدنه محصول طراحی نواوارانه از اهمیت بسیار برخوردار است. از سوی دیگر اساس کار تشک های بادی روی اب حفظ ایمنی افارد و شناور نگه داشتن ان ها بر روی سطح اب می باشد. با رعایت این نکات اساسی شرکت اینتکس تشک بادی روی آب با طرح شکوفه را طراحی کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده و قابل استفاده برای تمام رده های سنی می باشد. بر روی بدنه این محصول خطوط افقی زیبایی وجود داشته تا سطح محصول را مواج کرده و موجب گردش ازادانه هوا بین بدن مصرف کنندگان و و رویه محصول شود. به همین دلیل این محصول ساختار بدنه ای کاملا ضدتعریق دارد. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان استراحت راحتی را تجربه نمایند. بدنه این محصول ابی رنگ بوده که بر روی ان تصاویر زیبایی از شکوفه های بهاری نقش بسته که به زیبایی ظاهری محصول می افزاید. این محصول با طراحی بدنه استاندارد خود مناسب استفاده در اب های ارام می باشد.

جنس بدنه

تمامی مصرف کنندگان در زمان خرید در پی محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی با نرمی و دوام بسیار بالا تولید کرده است. برای تولید کف محصول از پی وی سی دو لایه استفاده می شود. زیرا این بخش به طور پیوسته با سطح اب در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. این نوع ساختار با توجه به طور عمر بالا قابل استفاده در فضای باز نیز می باشد. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا با توجه به وزن بدنه 500 گرمی خود به راحتی حمل می شود. اما این وزن تاثیری بر کیفیت محصول نداشته و این تشک بادی روی اب قادر است وزنی بالغ بر 70 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. این محصول دارای طولی برابر 183 سانتی متر و عرضی معادل 69 سانتی متر است. ارتفاع بدنه 7 سانتی متری محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب اجتناب خواهد کرد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد استاندارد برای راه اندازی اسان کالا تعبیه شده است. پس برای استفاده از ان تنها کافی ست ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و این دریچه اقدام به باد کردن محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین وزنی بیش از توان قابل تحمل به رویه محصول جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب با طرح شکوفه محصولی با ساختار پرتابل و طراحی بدنه زیبا بوده که در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یافته است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول زیبا را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...