تشک بادی روی آب با طرح ماهی

intex 58709

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
860,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح ماهی محصولی متفاوت برای استفاده بزرگسالان در تفریحات ابی بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که بر روی اب خطوط افقی به چشم می خورد. این خطوط با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن افراد و رویه محصول از تعریق مصرف کنندگان اجتناب می کند. بدنه این محصول دارای رنگ بندی شادی در طیف صورتی و نارنجی و زرد و ابی بوده که در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی دست یافته است. برای طراحی بدنه این محصول از نمای ماهی به پولک های زیبا استفاده شده که زیبایی فوق العاده ای دارد. این محصول دارای وزنی کم بوده که قادر است وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. این تشک بادی روی اب با امکان حمل و نصب اسان و طول عمری بالا یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختاری بادوام استفاده می شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 178 سانتي متر
 عرض 140 سانتي متر
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 2300 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب با طرح ماهی

تشک بادی روی آب با طرح ماهی یکی از زیباترین نمونه های محصولات مورد استفاده برای تفریحات ابی بزرگسالان بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه ای شاد و نواورانه برخوردار بوده و طول عمری بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان علاقمندان به تفریحات ابی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید یک تشک بادی فوق العاده توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

تشک های بادی روی اب نیاز به ساختاری استاندارد داشته تا بتوانند با ایمنی کامل افارد را بر روی سطح اب شناور باقی نگه دارند. از سوی دیگر تنوع در این گروه از محصولات بسیار بالا بوده به همین دلیل در فرایند تولید نیاز به طراحی ساختاری شاد و نواروانه وجود داشته زیرا افراد اغلب از خرید محصولاتی با طراحی بدنه کلیشه ای اجتناب می کنند. شرکت اینتکس با توجه به این نکات مهم تشک بادی روی آب با طرح ماهی را به بازار های جهانی معرفی کرده است. این محصول دارای طراحی بدنه مستطیل شکل بوده که از بدن یک ماهی زیبا الهام گرفته می شود. بر روی سطح این محصول خطوط افقی به چشم خورده که با ایجاد سطحی مواج از تعریق بدن جلوگیری می کنند. زیرا باعث گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول می شود. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان استراحت راحتی را تجربه کنند. بدنه ماهی شکل این محصول دارای نمای پولکی بوده که به زیبایی محصول می افزاید. در این بدنه از رنگبندی شادی مانند ابی و زرد و قرمز و صورتی استفاده شده که به محبوبیت ان می افزاید. از این محصول تمامی بزرگسالان می توانند در آب های آرام استفاده نمایند.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. شرکا اینتکس بر همین اساس و برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل طرح چرم به ساختاری انعطاف پذیر و بادوام تولید می کند. کف این محصول از نوع وینیل دولایه بوده زیرا این بخش همواره با سطح اب در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. بر همین اساس می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت بدنه ای مستیل شکل دارای طولی برابر 178 سانتی متر و عرضی معادل 140 سانتی متر می باشد. ارتفاع 7 سانتی متری محصول از غوطه ور شدن ان در داخل سطح اب جلوگیری خواهد کرد. این محصول با توجه به وزن بدنه 2.3 کیلوگرمی و امکان حملی اسان یک گزینه استاندارد برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان کنید. برای مراقبت از این محصولی وزنی بیش از توان قابل تحمل به رویه ان وارد نسازید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه جدا بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب با طرح ماهی محصولی استاندارد با طراحی بدنه منحصر به فرد بوده بوده که امکان حمل و نصبی اسان دارد. به مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...