تشک بادی روی آب با طرح پاندا

intex 56881

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح پاندا یکی از جدیدترین انواع تشک های بادی روی اب بوده که توسط کمپانی اینتکس در سال جدید میلادی به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول با بدنه ای از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که از نرمی و دوام بالایی برخودار است. به همین دلیل می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در فضای باز نیز استفاده نمایید. ظاهر این محصول مانند یک مبل شیبدار با طرح پاندا بوده به همین دلیل در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یافته است. تکیه گاه این محصول دقیقا صورت خندانی از یک پاندا می باشد. در دو سمت این محصول جا لیوانی تعبیه شده تا بتوانید نوشیدنی های خود را به همراه داشته باشید. سطح این محصول از نوع مواج بوده به همین دلیل از تعریق بدن در زمان استفاده اجتناب می کند. این محصول دارای وزنی کم و امکان نصب اسانی بوده به همین دلیل برای استفاده در سفر توصیه می شود. این محصول با توجه به تحمل وزن بسیار بالا برای تمام رده های سنی قابل استفاده می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول زیبا را خریداری نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 193 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 4.3 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب با طرح پاندا

تشک بادی روی آب با طرح پاندا محصولی منحصر به فرد و جذاب از تشک های بادی روی اب بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار معرفی شده است. ظاهر زیبا و متفاوت این محصول در کنار طول عمر بالای بدنه ان توانسته در زمان کوتاهی موجب محبوبیت این کالا در میان مصرف کنندگان محترم واقع شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی همه جانبه ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید تشک بادی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این گروه از محصول برای شناور ماندن افراد بر روی سطح اب انتخاب می شوند. به همین دلیل نیاز به طراحی بدنه ای منطبق با استاندارد های جهانی را دارند تا ایمنی افراد را در زمان استفاده مهیا کنند. از سوی دیگر مصرف کنندگان همواره به دنبال محصولی با طراحی بدنه نواورانه هستند و از کلیشه های موجود در بازار اجتناب می کنند. بر همین اساس تشک بادی روی آب با طرح پاندا توانسته پاسخگوی نیاز افراد باشد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که از رنگ سفید و مشکی تولید شده است. این محصول دارای یک تکیه گاه استاندارد بوده تا مصرف کنندگان اوقات فراغت راحتی را سپری کنند. بدنه این محصول مانند خرش پاندا طراحی شده که بخش تکیه گاه ان در واقع صورت این خرش پاندای تماشای می باشد. رویه این محصول کاملا مواج بوده که به محصول قابلیت ضدتعریق می بخشد. زیرا هوا به راحتی در بین بدن مصرف کننده و رویه محصول در گردش خواهد بود. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات برای مواقع ضروری نیز وجود دارد. این محصول دارای یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی بوده که راه اندازی ان را اسان تر می کند.

جنس بدنه

افارد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به دلیل ارتباط کیفیت جنس بدنه محصول با طول عمر بالای ان شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم با انعطاف پذیری و دوام بسیار بالا تولید می کند. کف این محصول تولید شده از نوع پی وی سی دو لایه است. زیرا این بخش به صورت پیوسته با سطح اب در تماس بوده و تمامی وزن وارده به رویه را تحمل خواهد کرد. این محصول به دلیل طول عمر بالا قابل استفاده در فضای باز است. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا شما می توانید به راحتی این کالای 3.4 کیلوگرمی را حمل نمایید. این محصول برای استفاده تمام رده های سنی مناسب بوده و می تواند وزنی بالغ بر 130 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. این کالا با توجه به ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 193 سانتی متر و عرضی معادل 102 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه 28 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن کالا در داخل در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل اجتناب می کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از پمپ باد دستی مخصوص داخل بسته بندی محصول و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه کالا اقدام به باد کردن ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از واردن کردن وزنی بیش از توان قابل تحمل به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به ساختار بدنه جدا بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول داری 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب با طرح پاندا سک محصول زیبا با ساختاری پرتابل و طول عمری بالا می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول زیبا را برای استفاده در اب های ارام خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...