تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس

115542

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس محصولی با طراحی جدید می باشد که مناسب تفریحات آبی بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و در قسمت کناره ها دارای اندکی ارتفاع می باشد که که مانع از خروج ناگهانی فرد به درون آب خواهد شد. سطح آن نیز به صورت کپسولی طراحی شده تا در حین استفاده های طولانی مدت با قرار دادن بدن در بهترین موقعیت ممکن ، مانع از ایجاد درد و خستگی شود . همچنین یک بالش بادی برای آن در نظر گرفته شده است که دارای سطحی مواج بوده و در حین استراحت سر و گردن را در حالت مناسبی قرار خواهد داد. بدنه اسن محصول از وینیل شفاف در نظر گرفته شده است که علاوه بر نرمی و راحتی ، از مقاومت قابل توجهی برخوردار بوده و جلوه ای زیبا به محصول بخشیده است . همچنین به منظور افزایش طول عمر آن قسمت زیرین محصول از وینیل دولایه تهیه شده است که از مقاومت چشمگیری در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . وزن آن نیز اندک و در حدود 1 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید که برای بزرگسالان بسیار ایده آل به نظر می رسد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

 نوع تفریحی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل رنگی
 جنس بخش کناری وینیل رنگی
 جنس کف وینینل دو لایه بادی
 پمپ 
نوع پمپ 
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب سنین مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس محصولی با ظاهری شکیل بوده که به جهت تفریحات آبی و مناسب استفاده بزرگسالان طراحی شده است . این تشک بادی دارای ابعاد مناسبی بوده و قابل استفاده در استخر ها و آب های آرام می باشد. همچنین دارای بدنه ای مقاوم و در عین حال نرم و راحت بوده که فرد قادر است مدت زمان طولانی آن را مورد استفاده قرار دهد . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب بزرگسال همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

اغلب افراد بیش از هر نکته ای به شکل ظاهری محصولات مورد نیاز خود توجه داشته و همواره در پی محصولاتی با ظاهر متفاوت هستند . به همین منظور شرکت اینتکس همواره محصولاتی با ظاهری زیبا و کار آمد طراحی و به بازار عرضه می نماید . طرح کلی این محصول شبیه به یک مستطیل بوده که دو طرف آن دارای اندکی انحنا می باشد که ظاهری جذاب به محصول بخشیده است . قسمت نشیمنگاه این محصول دارای فرورفتگی بوده که محلی راحت به منظور استراحت می باشد و می توان از کناره آن به عنوان بالش بادی سرخورد استفاده نمود . تضاد رنگی به کار رفته شده در این تشک بادی موجب افزایش جذابیت محصول شده و مورد پسند اغلب افراد با سلایق متفاوت قرار خواهد گرفت . به منظور استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه ، آن را راه اندازی نمایید .

جنس بدنه

یکی از مهم ترین مواردی که در حین خریداری محصولات بادی می بایست به آن توجه نمود ، جنس و کیفیت محصول مورد نظر می باشد . زیرا این امر طول عمر و کارایی محصول را معین می نماید . شرکت اینتکس به منظور جلب رضایت مصرف کنندگان ، رویه این تشک بادی را از وینیل رنگی درنظر گرفته که علاوه بر دارا بودن مقاومت بالا در برابر آسیب دیدگی ، از نرمی و راحتی قابل قبولی برخوردار می باشد . همچنین به منظور افزایش طول عمر آن قسمت زیرین این محصول از وینیل دولایه تهیه شده است که مقاومت محصول را تا حد قابل توجهی در برابر ساییدگی و پوسیدگی افزایش داده است .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

داشتن فضای کافی برای استراحت و در عین حال دارا بودن ابعاد و حجم مناسب برای محصولات تفریحی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . زیرا چنین محصولی را می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد و با استفاده از آن نهایت لذت را تجربه نمود . این تشک بادی دارای طول 200 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر می باشد که از فضای کافی برای استفاده یک بزرگسال برخوردار بوده و نیز می توان آن را در استخر ها نیز مورد استفاده قرار داد . وزن این محصول اندک و در حدود 1 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید که کاملا مناسب به نظر می رسد .

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید تنها کیفیت محصول برای داشتن طول عمر بالا کافی نخواهد بود و نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بسیار بر این امر موثر می باشد . به همین جهت و به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید . در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین شرکت بسپارید .

جمع بندی

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس محصولی با ابعاد و وزن مناسب می باشد که می توان با تخلیه هوای داخل آن ، در مسافرت ها نیز آن را مورد استفاده قرار داد. این تشک بادی دارای بدنه ای مقاوم و در عین حال نرم و راحت می باشد که می توان با استفاده از آن ساعت ها بدون خستگی به استراحت پرداخت . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری آن را خریداری نموده و یا به صورت اینترنتی و از طریق نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش نموده و آن را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...