تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار

43185

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار از سری محصولات بادی و تفریحی شرکت بست وی بوده که با دارا بودن طرح فانتزی به شکل بستنی قیفی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی تهیه شده که به دلیل مقاومت بالا در برابر ساییدگی و پوسیدگی، در تولید محصولات بادی کاربرد فراوان دارد. کف آن نیز از وینیل دولایه درنظر گرفته شده که استحکام و کیفیت محصول را بیش از پیش افزایش داده و موجب افزایش طول عمر آن شده است. وزن این تشک بادی در حدود 1.6 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل می باشد. برای تهیه این محصول زیبا و با کیفیت می توانید به صورت حضوری آن را خریداری نموده و یا به صورت اینترنتی و از طریق نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش نموده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتي متر
 عرض 95 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1600 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار از سری محصولات تفریحی شرکت بست وی بوده که با ظاهری زیبا و کیفیتی استثنایی توانسته در مدت زمان اندکی به فروش فوق العاده ای دست یابد. این محصول قابل جمع سدن در کوچک ترین ابعاد بوده و می توان در مسافرت نیز آن را به همراه خود داشت. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که می دانید اولین موردی که در حین خریداری محصولات نظر ما را به خود جلب می نماید شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد .به همین منظور شرکت بستگی همواره سعی داشته تا محصولاتی با طراحی نو و جذاب طراحی و به بازار عرضه نماید. این محصول شبیه به یک بستنی قیفی طراحی شده که هارمونی رنگ های استفاده شده بر روی بدنه آن بسیار چشم نواز بوده و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. بدنه این محصول به صورت موازی طراحی شده تا در حین استفاده های طولانی مدت بدن در موقعیت مناسبی قرار گرفته و مانع از ایجاد درد و خستگی فرد شود. همچنین در قسمت بالایی محصول با اندکی افزایش ارتفاع و طراحی مواج در این قسمت، یک بالش سرخود برای آن تعبیه شده که سر و گردن را در بهترین موقعیت ممکن قرار خواهد داد. همچنین این محصول با استفاده از دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه و با انواع پمپ های دستی و برقی در مدت زمان اندکی قابل راه اندازی بوده و همچنین در صورت عدم استفاده، از طریق همین دریچه هوا می توانید به سرعت تمام هوای داخل آن را تخلیه نموده و این محصول را در کوچکترین سایز ممکن جمع نمایید. 

 

جنس بدنه

 

از دیگر ویژگی های حائز اهمیت بعد از شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر جنس و کیفیت محصولات بادی می باشد .به همین منظور شرکت بست وی بدنه این محصول را از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته که در برابر پوسیدگی در برابر نور خورشید از مقاومت چشمگیری برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و همچنین به منظور افزایش طول عمر این محصول قسمت کف آن را از وینیل دولایه در نظر گرفته تا در حین قرار گرفتن بر روی زمین دچار آسیب دیدگی نشود. این بدنه علاوه بر دارا بودن مقاومت و کیفیت بالا از نرمی و انعطاف مطلوبی برخوردار بوده و در حین استفاده به هیچ عنوان احساس نارضایتی نخواهید داشت. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره نمود ابعاد و وزن محصول مورد نظر می باشد زیرا محصولی با ابعاد مناسب و وزن اندک را می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای طول 188 سانتی متر بوده و عرض آن معادل 95 سانتی متر می باشد که از فضای کافی برای استفاده بزرگسالان برخوردار بوده و قابل استفاده در استخر و آب های آرام می باشد. همچنین وزن این محصول در حدود 1.6 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و به راحتی می‌توان آن را حمل و جابجا نمود. و در عین حال قادر است تا وزنی معادل 90 کیلو گرم را تحمل نماید که برای بزرگسالان ایده آل به نظر می رسد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت محصول مورد نظر نحوه استفاده ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن خواهد داشت به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر این تشک بادی می‌بایست از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا و همچنین قرار دادن وزن هایی بیش از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی تهران اینتکس تعمیرات آن را به متخصصان این شرکت بسپارید. 

 

جمع بندی

 

تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار محصولی با ظاهری زیبا و رنگهای شاد می باشد که با دارا بودن ابعادی مناسب و وزن اندک گزینه مناسبی برای تفریح بزرگسالان بوده و می توان آن را به راحتی حمل نموده و در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. شما می توانید برای تهیه این محصول زیبا و دوست داشتنی به صورت حضوری آن را خریداری نموده و یا به صورت اینترنتی اقدام به سفارش نموده و آن را از طریق فروشگاه بزرگ تهران اینتکس با قیمتی مناسب دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...