تشک بادی روی آب بزرگسال طرح تک شاخ

bestway 57559

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح تک شاخ از سری محصولات فانتزی ویژه بزرگسالان می باشد که با وجه به رنگ های شاد به کار رفته در طراحی آن توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . این محصول شبیه به یک تک شاخ طراحی شده و دارای دو نشیمنگاه می باشد که به صورت مواج در نظر گرفته شده و محلی مناسب به منظور استراحت بزرگسالان می باشد . بدنه ی آن از جنس وینیل رنگی درنظر گرفته شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ساییدگی و پوسیدگی از نرمی و راحتی قابل توجهی برخوردار بوده و در صورت عدم استفاده به سادگی قابل جمع شدن می باشد .به منظور افزایش طول عمر و کیفیت آن قسمت زیرین این محصول از وینیل دولایه با ضخامت مطلوب تهیه شده که استحکام تشک بادی را تا حد قابل قبولی افزایش داده است . این تشک بادی به سادگی و با استفاده از اواع پمپ های دستی و برقی قابل راه اندازی بوده و می توان در استخر ها و آب های آرام آن را مورد استفاده قرار داد. وزن این محصول بسیار اندک و در حدود 1.8 کیلو گرم می باشد که در عین حال قادر است تاوزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این محصول زیبا با قیمتی مناسب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .

نوع تفریحی
 طول 142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 96.5 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 1.8 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 پمپ ندارد 
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح تک شاخ

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح تک شاخ محصولی خاص ، زیبا و با طرح و نقش منحصر به فرد می باشد که یکی دیگر از تولیدات شرکت بست وی است. این کالا با بهره گیری از جنس رویه و بدنه با کیفیت سبب شده تا خیال شما از این نظر هم راحت شده باشد و بتوانید با اطمینان خاطر این محصول را خریداری نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که در ادامه این مقاله اگر با ما همراه باشید به صورت کامل با تمام جزئیات این محصول اشنا می شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین نکته در خصوص این محصول بحث طراحی و چگونگی شکل گیری این کالا می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این تشک بادی روی اب با بهره گیری از ظاهر اسب تک شاخ روانه بازار شده است که به همین دلیل کاملا خاص و جذاب به نظر می اید. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کنیم که از نظر رنگ بندی هم این تشک بادی روی اب جذابیت های خاص خود را داراست. رنگ اصلی تشکیل دهنده این محصول سفید بوده و بخش کف و کناری ان را هم رنگ سبز شکل داده است. البته در بخش های بالایی و بال های کناری ان نیز رنگ های شاد و جذاب دیگری هم به چشم می خورد که از زیبایی های این محصول  به شمار می رود. هم چنین پیاده سازی طرح تک شاخ این محصول در کنار خصوصیت های دیگری هم چون دارا بودن کناره های شیار دار نیز سبب شده تا از این حیث هم خیالتان راحت شود. هم چنین دور تا دور این محصول نیز طناب نجات قرار دارد که با بالا بردن ایمنی این محصول یک تشک بادی جذاب و ایمن را هم شاهد می باشید.

جنس بدنه

این تشک بادی روی اب یکی از مقاوم ترین جنس ها را دارا می باشد به گونه ای که با خیال راحت می توانید از ان استفاده کرده و نگران افت کیفیت این محصول نباشید. در همین راستا باید عنوان کرد که این تشک بادی از رویه ای با جنس وینیل رنگی شکل گرفته است. هم چنین دارا بودن دستگیره های حمل قوی و مستحکم و هم چنین دارا بودن طناب نجات هم از دیگر خصوصیاتی است که این محصول دارا می باشد که نشان از استحکام این کالا خواهد داشت.

ابعاد و وزن

از نظر ابعاد هم این کالا پس از باد شدن کامل و راه اندازی دارای طول 142 سانتی متر ، عرض 137 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 96.5 سانتی متر روانه بازار شده است. هم چنین این ابعاد به گونه ای است که مناسب برای تمام سنین بوده و یک نفر می تواند از ان استفاده کند. علاوه بر این ها وزن کلی این محصول هم تنها 1.8 کیلو گرم است که سبب شده تا بتوانید به راحتی هر چه تمام تر این محصول را حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

قطعا روش راه اندازی این محصول هم بسیار اسان خواهد بود به گونه ای که در مدت زمان بسیار کوتاهی شما قادر هستید تا به یک روش ساده این کالا را باد کرده و از ان بهره مند شوید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که در گام نخست جهت راه اندازی این تشک روی اب شما می بایست اقدام به خرید یک عدد پمپ باد کنید. پس از ان نیز می توانید با باز کردن محفظه های باد این کالا اقدام به قرار دادن این پمپ در داخل ان کرده و سپس به سادگی هر چه تمام تر این محصول را باد کنید. کلیه این فرایند شاید در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه شکل بگیرد. هم چنین در ارتباط با شیوه های مراقبتی و حفظ سلامت این محصول هم می توانید دفترچه راهنمای این کالا را مطالعه کنید تا با خیال راحت بتوانید از این محصول استفده کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح تک شاخ یک محصول زیبا و جذاب است که با بهره گیری از کیفیت فوق العاده و همین طور ظاهر جذابی که دارد باعث شده تا خیالتان از این بابت راحت شود. هم چنین دارا بودن دستگیره حمل و نقل و همین طور وزن کم هم از دیگر مزایای این محصول می باشد که با قیمت عالی از سایت نمایندگی محصولات بادی قابل خرید خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...