تشک بادی روی آب بزرگسال طرح طوطی بست وی

bestway 41127

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح طوطی بست وی نمونه جدیدی از سری تشک های بادی طرح طوطی می باشد که بیشتر با نام تشک بادی روی آب بزرگسال طرح طوطی ابله یا خنگ شناخته می شود . این تشک بادی روی آب دارای ظاهر بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که استفاده از آن و حتی شناور ماندن آن بر روی استخر خانگی می تواند منظره زیبا تری را ایجاد کند . این تشک بادی قادر است تا 90 کیلوگرم بار را بر روی خود تحمل کند ، با توجه به ابعاد بزرگ و استانداردی که دارد بست وی استفاده از آن را برای رده سنی بالای 14 سال و بزرگسالان در نظر گرفته شده است . این تشک بادی روی آب دارای سطح مواج بوده و به همین دلیل انعطاف پذیری بالایی دارد . دو دستگیره در طرفین گردن طوطی تعبیه شده است که افراد می توانند با گرفتن آن تعادل خود را حتی در آب های خروشان به خوبی حفظ کنند .

دم بلند این طوطی باعث شده است که تشک مساحت بیشتری داشته باشد تا افراد در صورت نیاز بتوانند به صورت دراز کش و خوابیده به منظور استراحت و یا آفتاب گرفتن از این محصول استفاده کنند . قسمت های مختلف این تشک بادی روی آب دارای محفظه های باد شونده جداگانه می باشد که ایمنی تشک را حتی بالا تر برده است . بست وی برای ساخت این تشک بادی روی آب از pvc طرحدار رنگی با کیفیت با ضخامت 0.32 میلی متری استفاده نموده است . شما می توانید محصول را به همراه برچسب تعمیرات با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

 نوع تفریحی 
 طول 203 سانتي متر
 عرض 132 سانتي متر
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC
 نوع رویه رنگی
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 3.1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای دستگیره برای حفظ تعادل
 ساختار 3 محفظه ای
 تحمل وزن بالا
قابلیت دراز کشیدن
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب بزرگسال طرح طوطی بست وی

تفریحات آبی از دوست داشتنی ترین نوع تفریحات هستند که تمامی سنین علاقه زیادی به آن دارند . با توجه به این موضوع شرکت بست وی که از فعال ترین شرکت ها در زمینه تولید و فروش تشک بادی روی آب و سایر محصولات بادی می باشد ، تشک هایی را با ابعاد بزرگ تولید کرد که مناسب برای سنین بزرگسال بود . یکی از آن ها تشک بادی روی آب بزرگسال طرح طوطی بست وی می باشد که به زیبایی به صورت عروسکی طراحی شده است که می تواند مناسب سنین بزرگسالان باشد . این شناور به واسطه ابعاد بزرگ خود می تواند یک فرد بزرگسال را با وزن بیش از 90 کیلوگرم را بر روی خود شناور نگه دارد . این محصول دارای یک بخش مرکزی که به عنوان تشک در نظر گرفته شده است تشکیل شده که دیگر بخش های بادی آن به صورت عروسکی ، سر و بال ها و دم این تشک بادی روی آب طرح عروسکی پرنده طوطی را تشکیل داده است .

ویژگی های تشک بادی روی آب بزرگسال طرح طوطی بست وی

از ویژگی های بسیار خوبی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح طوطی بست وی می توان به تعادل بسیار خوب آن به واسطه طراحی عریض اشاره کرد . در بخش گردن طوطی دو دستگیره پلاستیکی در طرفین قرار گرفته است که کودک می تواند با گرفتن آن از افتادن به داخل آب جلوگیری کرده و تعادل خود را به خوبی حفظ کند . بخش تشک این محصول به صورت مواج در نظر گرفته شده است که این طراحی سبب انعطاف پذیری بسیار عالی تشک شده است تا اینچنین هیچ فشاری بر اندام ها وارد نشده و بهتر و بیشتر بتوانید بر روی تشک نشسته و یا دراز بکشید . از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی روی آب بزرگسال طرح طوطی بست وی می تواند به کم حجم بودن محصول در هنگام بسته بندی اشاره کرد که جابجایی محصول را بسیار ساده تر کرده است .

جنس بدنه تشک بادی روی آب بزرگسال طرح طوطی بست وی

جنس تشک بادی روی آب بسیار حائز اهمیت است ، چرا که هر چه محصول از جنس مرغوب تر و ضخیم تر ساخته شده باشد ، می توان دوام و کیفیت بالایی را از محصول انتظار داشت . به خصوص در تشک های بادی روی آب که در آب استفاده شده و می تواند آسیب دیدگی در آن ها خطراتی را نیز به همراه داشته باشد . بست وی برای تولید بدنه تشک بادی روی آب بزرگسال طرح طوطی بست وی از pvc استفاده کرده است که این جنس در واقع نوعی پلاستیک طبیعی منعطف می باشد که با نام وینیل نیز آن را می شناسیم . این جنس در برابر رطوبت مقاوم بوده و به اصطلاح ضد آب است . ضخامت لایه های استفاده شده در ساخت تشک بادی روی آب بزرگسال طرح طوطی بست وی 0.32 میلی متر است که می توان آن را استاندارد دانست .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح طوطی بست وی

همانطور که می دانید تشک بادی روی آب نیازمند راه اندازی است تا قابل استفاده شود ، برای راه اندازی شما می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . با توجه به ظرفیت مخازن این تشک بادی روی اب که نسبتا زیاد است ، ما استفاده از پمپ های باد مانند پمپ باد دستی را پیشنهاد می دهیم تا بتوانید با سرعت بیشتری تشک خود را راه اندازی و از آن استفاده نمایید . برای راه اندازی بهتر توصیه می کنیم که کاملا تشک را از جعبه خارج کرده و بر روی زمین تمیز و عاری از سنگ ریزه ها و اجسام تیز پهن کنید .

نبایستی باد تشک بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد چرا که باد کم می تواند تعادل تشک را بر هم بزند و همینطور باد زیاد می تواند به لایه های تشک بادی روی اب فشار وارد کرده و بیشتر آن را در معرض آسیب دیدن قرار بدهد . همچنین سوار شدن بر روی تشک بادی در خشکی توصیه نمی شود . همچنین اگر شنا کردن بلد نیستید ؛ اصلا از تشک بادی روی اب در آب های آزاد و در عمق های بالا استفاده نکنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...