تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی

bestway 43364

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی تشکی طراحی شده به صورت نیم دایره می باشد که طراحی بدنه آن نیز طراحی لیمو بوده که به صورت چاپی بر روی بدنه تشک بادی روی آب نقش بسته است . این تشک بادی روی آب برای رده سنی بزرگسالان طراحی شده است و به همین دلیل نیز ابعاد بزرگی دارد . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی در واقع طولی 171 سانتی متری و عرض 89 سانتی متری دارد که باعث شده است تا این تشک بادی روی آب کاملا ایده آل برای سنین بزرگسال باشد و به خوبی بتواند وزن 90 کیلوگرمی را تحمل کند . این تشک بادی روی آب دارای سطحی مواج گونه می باشد که باعث شده است تا تشک بادی روی آب به خوبی بتواند انعطاف لازم را از خود نشان داده و همچنین بتواند به شما اجازه دهد تا به راحتی بر روی تشک بادی اب نشسته و یا دراز بکشید . این تشک بادی روی آب ، به سادگی راه اندازی می شود ، شما می توانید از پمپ های باد برای راه اندازی آن استفاده کنید . این محصولات بادی کاملا برای مسافرت مناسب هستند ، زیرا تشک های بادی طراحی بادی داشته و وزن چندان زیادی را ندارند . به عنوان مثال تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی 1 کیلوگرم وزن دارد .

  • تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی
  • طول : 171 سانتی متر
  • عرض : 89 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای رویه مواج
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43364

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی از جمله تشک های بادی بسیار زیبا با طراحی خاص و منحصر به فرد است که می توان گفت شبیه یک تیکه لیمو بوده و به همین علت نیز فروشگاه اینتکس نام آن را تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی قرار داده است . این محصول بادی بسیار عالی و بی نظیر توسط شرکت بست وی ساخته شده است و به عنوان یک شناور بسیار خوب می تواند برای رده سنی بزرگسالان کاربرد داشته باشد تا آن ها بتوانند پس از باد کردن این محصول بادی ، تشک بادی روی آب را بر روی آب انداخته و از آن استفاده کنند . توجه داشته باشید که تشک های بادی روی آب برای سنین مختلف ساخته شده اند و می توانند وزن های مختلفی را نیز تحمل کنند ، به همین دلیل در خرید تشک بادی روی آب باید به این نکات توجه داشته باشید ، البته با نقد و بررسی که در ادامه به شما همراهان گرامی خواهیم گفت بهتر می توانید در خرید تشک بادی روی آب تصمیم بگیرید . 

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی تقریبا به صورت نیم دایره طراحی شده است و رنگ زمینه ای آن زرد است ، همچنین سطح این تشک بادی روی آب طرح دار بوده و تقریبا می توان گفت که طرح سرخپوستی دارد . ویژگی بسیار خوبی که تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی دارد ، بزرگ بودن ابعاد آن است که اگر تصاویر دیگر محصول را مشاهده کنید ، متوجه خواهید شد که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و ابعاد بسیار بزرگی را نیز دارد . این تشک در ابعاد 171 در 89 سانتی متر ساخته شده است و می تواند برای بزرگسالان قابل استفاده باشد تا آن ها بتوانند حتی بر روی این تشک بادی روی آب دراز کشیده و استراحت کنند . همانطور که اشاره شد ، تحمل وزن این محصولات متفاوت است ولی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند که یک تحمل وزن بسیار عالی خواهد بود . 

بست وی به بهترین شکل ممکن تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی را طراحی کرده است . اگر به رویه برجسته و مواج این محصول دقت کنید ، متوجه برجستگی ها و فرو رفتگی هایی در سطح تشک بادی روی اب خواهید شد که بست وی برای راحتی هر چه بیشتر افراد استفاده کننده از محصول ، این طراحی را ایجاد کرده است . توجه داشته باشید که سطوح صاف برای ساخت تشک های بادی روی آب نمی تواند نرمی و راحتی را ایجاد کند ، بلکه داشتن رویه مواج است که می تواند انعطاف پذیری سطح تشک را افزایش دهد . این ویژگی باعث شده است تا بست وی حتی برای ساختن تشک ها و تخت خواب های بادی که در خانه استفاده می شود نیز از این طراحی استفاده نماید . البته تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی دارای یک محفظه بوده و به همین دلیل یک دریچه برای راه اندازی آ وجود دارد . 

برای ساختن لایه های مختلف بدنه تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی از جمله لبه ها ، سطح بالایی و کف تشک بادی روی آب از پی وی سی استفاده شده است ، پی وی سی ها بهترین ماده برای ساخت تشک بادی می باشند ، زیرا این لایه ها ضد آب هستند و در برابر نور خوشید نیز مقاوم هستند ، بنابراین استفاده از تشک بادی روی اب حتی در فضای باز صدمه ای را به تشک بادی وارد نمی کند . طول عمر تشک بادی روی آب بزرگسال طرح لیمو بست وی بسیار بالاست و شما به هیج عنوان به یک محصول یکبار مصرف پول نخواهید داد ، بلکه شما می توانید این محصول را در سال های طولانی استفاده کنید و حتی در صورت آسیب دیدن بدنه ، با استفاده از برچسب تعمیرات ، این مشکل را رفع کرده و از تشک بادی دوباره استفاده کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...