تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کامیون

bestway 43192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کامیون یک محصول زیباست که قطعا برای افرادی که به دنبال یک تشک بادی روی آب دو نفره با امکانات کامل می باشند یک پیشنهاد فوق العاده به شمار می رود. این محصول از نظر نوع طراحی شبیه به یک کامیون قرمز رنگ می باشد که قطعا از این حیث بی رقیب خواهد بود. این تشک بادی روی اب برای استفاده دو نفر بزرگسال تولید گردیده است که به صورت هم زمان می توانند از این محصول استفاده کنند. بخش جلویی این محصول قابلیت باز و بسته شدن را داراست که می توانید از ان به عنوان یک یخچال یا کلمن استفاده نموده و یا حتی وسایل خود را هم در داخل ان قرار دهید که قطعا یک ویژگی منحصر به فرد این کالا به شمار می رود. هم چنین بخش اصلی این محصول نیز در هر سمت دارای یک عدد جا لیوانی یا به عبارت دیگر محفظه نگهدارنده بطری می باشد که هر دو نفر می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین این محصول تکیه گاه های نرم و راحتی را هم دارا می باشد که قطعا در حین استفاده به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهید داشت. خصوصیت دیگر این محصول هم بهره مندی از دستگیره های ایمن این محصول می باشد که با در دست گرفتن ان به هیچ عنوان تعادل خود را از دست نخواهید داد. این کالا قطعا یک تفریح فوق العاده را برای شما فراهم می کند.

نوع تفریحی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 149 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 9.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 پمپ دارد
 نوع پمپ دستی
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
ظرفیت : 2 نفر
دریچه تخلیه هوا
دارای جالیوانی
بهره مندی از دستگیره
دارای محفظه نگهدارنده بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کامیون

تشک های بادی روی آب از جمله تجهیزات جدید و مدرن برای تفریحات ابی مهیج بوده که برای استفاده در تمام سنین توصیه می شوند. این محصول می توانند در زمان حمام افتاب و سایر تفریحات در اب های ارام مورد استفاده قرار گرفته و ایمنی شما را بر روی سطح آب تضمین کنید. تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کامیون نسل جدید این گروه از محصولات بوده که با توجه به امکانات جانبی متنوع و در نظر گرفتن طول عمر بالا توانسته از ابتدای سال 2020 مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرد. در ادامه این قسمت قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید تشک بادی روی آب بزرگسال توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

طراحی ظاهری تشک بادی روی آب

این محصول زیبا که از تولیدات موفق کارخانه بست وی بوده طراحی بدنه با ظاهر مستطیل شکل دارد. ظاهر این محصول از رنگی قرمز برخوردار بوده و طراحی بدنه برگرفته از یک کامیون دارد. در بخش ابتدایی محصول که در واقع کاپوت کامیون نیز بوده یک کلمن بادی طراحی شده است. از این کلمن بادی می توانید برای قرار دادن نوشیدنی مورد نیاز خود و اب در زمان بازی استفاده کنید. بخش بار کامیون در واقع سطح اصلی تشک بادی به شمار رفته که از رویه مواج با خطوط موازی تشکیل می شود. این رویه مواج با ایجاد گردش ازادانه هوا در زمان استفاده از محصول بین بدنه و رویه اصلی از تعریق بدن شما اجتناب خواهد کرد. در دو سمت این تشک بادی یک دیواره کوتاه تعبیه شده که دارای دستگیره های پلاستیکی هستند. با استفاده از این دستگیره ها می توانید تعادل خود را بر روی سطح آب حفظ کنید. در کنار این دستگیره ها یک جا بطری نیز طراحی شده که استفاده از نوشیدنی را برای شما راحت تر خواهد کرد.

کیفیت و جنس بددنه تشک بادی روی آب

افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی را دارند که از طول عمر آن مطمئن باشند. توجه داشته که برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری نیاز به جنس بدنه باکیفیت وجود دارد. بر همین اساس کارخانه بست وی بدنه این محصول را از باداوم ترین نوع پی وی سی ضخیم طراحی و تولید کرده است. کف محصول وزن بالایی را تحمل کرده و با سطح آب همواره در تماس خواهد بود. به همین دلیل با پی وی سی دولایه تولید شده است. پس شما می توانید از این تشک بادی روی اب در تمامی شرایط اب و هوایی و در فضای باز استفاده کنید. زیرا دماهای مختلف اب و یا تابش مستقیم نور خوشید به بدنه محصول موجب افت کیفیت آن نخواهد شد.

ابعاد و وزن تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کامیون از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار بوده به همین دلیل برای استفاده همزمان دو نفر مناسب می باشد. البته وزن بدنه محصول تنها 5/9 کیلوگرم بوده که جا به جایی آسانی برای شما به همراه دارد. این محصول با ساختار مستطیل شکل خود از 280 سانتی متر طول و عرضی معادل 149 سانتی متر تشکیل شده است. ارتفاع 94 سانتی متری بدنه محصول مربوط به تمامی بخش ها بوده اما بخش اصلی تشک بادی تنها 20 سانتی متر ارتفاع دارد.

راه اندازی تشک بادی روی آب

برای استفاده از این محصول ابتدا آن را از بسته بندی خارج کرده و در یک محیط کاملا صاف باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول در کمتر از 5 دقیقه این تشک بادی روی آب برای تفریح شما اماده خواهد بود. در نهایت محصول را بلند کرده و بر روی سطح آب قرار دهید. لازم به تاکید بوده که از کشیدن تشک بادی روی اب باد شده بر روی سطح زمین جدا خودداری کنید.

سخن پایانی

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کامیون محصولی فانتزی و شیک برای رده سنی بالاتر از 14 سال در فصول گرم سال و تابستان بوده که با نهایت کیفیت و طول عمر توسط شرکت بست وی تولید شده است. برای خرید می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...