تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کوسه

115528

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کوسه از سری محصولات جدید شرکت اینتکس بوده که مناسب تفریحات آبی بزرگسالان طراحی و تولید شده است. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که بسیار مقاوم بوده و در برابر پوسیدگی و ساییدگی به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. همچنین به منظور افزایش کیفیت محصول مورد نظر، قسمت زیرین آن از وینیل دولایه تهیه شده تا در حین جابه جایی و قرار داشتن بر روی زمین دچار آسیب دیدگی نشود. طرح کلی این محصول شبیه به یک کوسه می باشد که دارای رنگ آبی و رنگ های فانتزی دیگر بر روی بدنه بوده که جلوه ای زیبا به محصول بخشیده است. قسمت میانی این تشک بادی دارای اندکی برآمدگی بوده که برای نشستن و استراحت نمودن کاملا مناسب می باشد. در قسمت جلوی آن دو عدد دستگیره تعبیه شده است که با استفاده از آن تعادل شما بیش از پیش حفظ شده و مانع از لیز خوردن به درون آب می شود. همچنین به منظور حمل آسان این محصول نیز قابل استفاده می باشد. وزن آن در حدود 0.5 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از طریق نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 0.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای کودکان 
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کوسه محصولی با طراحی جدید و ظاهری متفاوت برای تفریحات آبی بزرگسالان بوده که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. این محصول به صورت فانتزی طراحی شده و دارای رنگ های شاد بر روی بدنه می باشد. همچنین با توجه به ابعاد مناسب، قابل استفاده در هر مکانی می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که می دانید برای تهیه محصولات مورد نیاز، ابتدا شکل ظاهری و نوع طراحی محصول است که مورد توجه قرار گرفته و موجب بررسی دیگر ویژگی‌ های محصول مورد نظر می باشد. شکل کلی این محصول شبیه به یک کوسه فانتزی طراحی شده که میانه آن دارای اندکی برآمدگی بوده که برای نشستن و استراحت نمودن کاملا مناسب می باشد. در قسمت جلویی آن دو عدد دستگیره تعبیه شده که در حین تفریح تعادل شما را افزایش داده و نیز به منظور جا به جایی محصول قابل استفاده می باشد. برای استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه در کم ترین زمان ممکن آن را راه اندازی نموده و در استخر ها و آب های آرام مورد استفاده قرار دهید. 

 

جنس بدنه 

 

از مهم ترین مواردی که می بایست در حین بررسی محصولات بادی به آن توجه نمود جنس بدنه محصول مورد نظر می باشد. زیرا این مورد مستقیماً بر طول عمر و کارایی آن موثر خواهد بود. به همین منظور شرکت اینتکس بدنه آن را از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته است تا در عین مقاومت بالا در برابر ساییدگی و پوسیدگی، از نرمی و راحتی مطلوبی برخوردار باشد. همچنین به منظور افزایش کیفیت آن نیز قسمت زیرین آن از جنس وینیل دولایه تهیه شده است. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

با توجه به اینکه این محصول مناسب تفریحات آبی بزرگسالان طراحی شده است می بایست از فضای کافی و مناسبی برخوردار بوده و در عین حال بتوان آن را در مکان های مورد نظر مورد استفاده قرار داد. طول این محصول 190 سانتی متر، عرض 90 سانتی متر و ارتفاع آن 45 سانتی متر می باشد که دارای فضای بزرگی برای استفاده بزرگسالان بوده و به دلیل دارا بودن وزن اندکی در حدود 0.5 کیلو گرم قابل حمل و جابه جایی می باشد و می توان آن را در حین مسافرت نیز در اختیار داشت. این محصول قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را حمل نماید که نشان از کیفیت بالای آن دارد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

علاوه بر کیفیت محصول مورد نظر نحوه استفاده و مراقبت ما نیز بر طول عمر محصول موثر می باشد. به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا بپرهیزید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین شرکت بسپارید. 

 

جمع بندی

 

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کوسه محصولی با بدنه ای کاملا مقاوم و در عین حال نرم و راحت می باشد که می توان ساعت ها با استفاده از آن به تفریح و نیز استراحت بر روب آب پرداخت. به کار گیری رنگ های شاد و طرح فانتزی در تولید آن نیز موجب شده تا افراد بسیاری جذب این محصول شوند. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...