تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی

bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی با ابعاد بسیار خوب و بزرگ خود به راحتی می تواند برای استفاده یک فرد بالغ و بزرگسال مناسب باشد . این محصولات به عنوان یک شناور و یک تشک بادی می توانند بر روی آب باقی بمانند و به واسطه طراحی بی نظیری که دارد ، محل مناسب برای دراز کشیدن و استراحت کردن افراد بر روی آب باشند . شما می توانید با خرید تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی لحظات شاد و خوشی را برای خود رقم زده و بر روی آب ریلکس کنید . کیفیت ساخت این محصول نیز به واسطه استفاده از مواد پی وی سی بسیار بالا رفته است . راه اندازی آسان به شما کمک خواهد کرد تا به مراتب از محصول استفاده کنید . این محصول یک تشک بادی روی آب اورجینال است زیرا توسط شرکت بست وی تولید شده و کاملا شناخته شده می باشد . طراحی چاپی و ساختار بی نظیر این تشک بادی روی آب ، آن را به یک هندوانه قاچ شده تبدیل کرده است . در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به بررسی تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی پرداخته شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . 

  • تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی
  • طول : 174 سانتی متر
  • عرض : 89 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc رنگی
  • ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 900 گرم
  • دارای حفظ تعادل خوب بر روی آب
  • کم حجم و سبک
  • دارای برچسب تعمیرات
  • تولید شده توسط برند بست وی
  • کد محصول : bestway 43159

تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی محصولی جدید و با دوام است که برای تفریحات آبی خود از آن ها می توانید استفاده کنید . تشک های بادی روی آب برای سنین مختلف تولید شده است که تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی برای سنین بزرگسال و بالغین طراحی شده است که به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم را تحمل کند ، بدون اینکه به داخل آب فرو برود . این محصول دارای حفظ تعادل بسیار خوبی بر روی آب است ولی بهتر است که از آن در بخش های عمیق تر آب به خصوص در دریا استفاده نکنید . ولی استفاده از آن در سواحل بلامانع است . در بخش های بعدی به بررسی بیشتر تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی خواهیم پرداخت . 

مواد ساخت تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی

مواد اولیه و جنسی که برای ساخت تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی استفاده شده است ، وینیل یا همان پی وی سی نام دارد که یک نوع پلاستیک طبیعی با انعطاف پذیری بسیار بالاست که ویژگی های بسیار بالایی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به ضد آب بودن پی وی سی اشاره نمود . این ویژگی باعث شده است تا نه تنها از پی وی سی برای ساخت تشک بادی روی آب ، بلکه با استفاده از آن ، انواع استخر های بادی ، وان بادی ، قایق بادی و ... نیز استفاده شده است که آن ها را کاملا ضد آب کرده است . بخش کف این تشک بادی روی آب نیز ضخامت بالا تری دارد . 

معرفی برند بست وی

از برند های پر فروش و معتبر بزرگ دنیا می توان به برند بست وی اشاره نمود که تولید کننده تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای نیز شرکت بزرگ بست وی است . بست وی یک برند آمریکایی است که خط تولید آن در کشور چین واقع شده است ، زیرا با این کار قیمت محصولات خود را کاهش خواهد داد چرا که مواد اولیه را ارزان تر تهیه کرده و با نیرو کار ارزان تولیدات خود را به شدت کاهش خواهد داد . این برند یک برند اورجینال و اصلی بوده که خرید از آن می تواند کاملا قابل اطمینان باشد .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی

بست وی در بدنه محصولات بادی خود ، دریچه بادی قرار داده است که می توانید از آن طریق و با استفاده از انواع پمپ های باد محصول را راه اندازی کنید . نکته قابل توجه در این رابطه این است که بهتر است با استفاده از پمپ های باد دستی یا پدالی محصول خود را راه اندازی کنید ، زیرا نیازی به برق نداشته و همچنین میتوانید در سفر ها از آن استفاده کنید . البته پمپ های باد دستی قدرت مخرب ندارد و به محصول بادی شما آسیبی وارد نخواهد کرد . 

توصیه های نگهداری از تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی

همواره در هنگام راه اندازی محصولات بادی خود به مانند تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی به میزان باد محصول توجه داشته باشید ، زیرا باد زیاد می تواند به بدنه آسیب وارد کند . از سوی دیگر توجه داشته باشید که این محصولات از لایه های نازک و آسیب پذیر ساخته شده اند که در صورت برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه آن ها به سادگی می تواند آسیب ببیند . از نکات دیگری که بایستی حتما توجه داشته باشید ، می توان به این مورد اشاره کرد که فشار زیاد به بدنه از سوی شما می تواند منجر به ترکیدن محصول شود .

در زمان هایی که از تشک بادی روی آب بزرگسال هندوانه ای بست وی استفاده نمی کنید آن را در سایه قرار بدهید و یا اگر برای مدت طولانی استفاده نخواهید کرد ، بدنه تشک را به صورت طبیعی یعنی با قرار دادن در هوای آزاد خشک کنید و سپس آن را جمع کنید . این محصولات در صورت سوراخ شدن قابل تعمیر بوده که می توانید برای تعمیرات از خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس استفاده کرده و یا با تهیه برچسب تعمیرات ، خودتان تعمیرات را انجام دهید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...