تشک بادی روی آب بستنی

Air Lounge 21543

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
420,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بستنی صورتی یکی از تشک های بادی جدید و دوست داشتنی تولید شده توسط Air Lounge تولید شده است. بخش اصلی بدنه این دارای رنگ صورتی می باشد که دانه های رنگی شامل رنگ های، آبی، زرد، سبز، سفید و ... می باشد که به جذابیت این تشک بادی افزوده است. قسمت طرح چوب نیز قهوه ای روشن با رگه های قهوه ای تیره می باشد. در حالت کلی طراحی این محصول بسیار خوب بوده و در مقایسه با محصولات اینتکس نمره قابل قبولی را دریافت می کند. جنس بدنه این تشک بادی از وینیل می باشد و ضخامت لایه های آن نیز 0.28 میلی متر می باشد و فشار وارده را به خوبی تحمل می کند. این تشک بادی به دلیل حجم کوچکی در بسته بندی دارد می تواند برای استفاده های در محل های مختلف یکی از گزینه های مناسب باشد.

 نوع مستطیلی
 طول 198 سانتي متر
 عرض 89 سانتي متر
 تحمل وزن 98 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت وینیل 0.28
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1610 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح بستنی صورتی از جدید ترین تشک های بادی روی آب است که شرکت اینتکس برای تفریحات آبی طراحی و تولید کرده است ، این تشک بادی روی آب دارای طراحی کاملا فانتزی و دوست داشتنی است به همین دلیل استقبال از آن زیاد بوده و به فروش بالایی دست یافته است ، اما در این بخش قصد داریم تا ویژگی های دیگر محصول را بیان کنیم تا با اطمینان خاطر بتوانید اقدام به خرید تشک بادی روی آب خود کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

مهم ترین ویژگی یک تشک بادی روی آب طراحی و آرگونومی ساخت آن می باشد چرا که هر چه طراحی بهتر باشد محصول می تواند ایمنی بهتری داشته باشد و بر روی اب تعادل خوبی را از خود نشان دهد ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تشک بادی روی اب فوق شبیه به بستنی چوبی است که به رنگ صورتی ساخته شده و جلوه بسیار زیبایی را به خود گرفته است ، این تشک بادی روی آب طرح بستنی صورتی دارای سطحی مواج و انعطاف پذیر است به همین دلیل افراد می توانند حس بهتری در هنگام استفاده از محصول داشته باشند .

جنس بدنه

وینیل یکی از برترین اجناس برای تولید محصولات بادی به ویژه محصولات بادی که با آب سروکار دارند می باشد چرا که در برابر رطوبت مقاوم است و همچنین می تواند با ساختار لایه ای خود محفظه های بادی را با توجه به الگو های برش زده شده ایجاد کند ، همچنین این جنس به دلیل اینکه از مواد شیمیایی ساخته نشده است هیچگونه حساسیت و آسیب های پوستی را به دنبال نخواهد داشت . به همین دلیل نیز اینتکس از این جنس برای ساخت تشک بادی روی آب طرح بستنی صورتی استفاده کرده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی روی آب همانطور که در جدول مشخصات درج شده است برابر با ( طول : 198 سانتی متر و عرض : 89 سانتی متر ) می باشد به همین دلیل نیز تنها برای استفاده یک نفره طراحی شده است ، این محصول تنها 1.6 کیلوگرم وزن دارد و حجم بسته بندی آن نیز کم است به همین علت به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . حداکثر تحمل وزنی که برای این محصول در نظر گرفته شده است نیز به 98 کیلوگرم می رسد ، پس می توان گفت که تمامی سنین می توانند از محصول استفاده کنند .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این تشک بادی روی اب بسیار ساده است و حتی شما می توانید با دهان نیز آن را باد کنید ، برای ساده تر شدن راه اندازی پیشنهاد می کنیم تا از پمپ باد های دستی استفاده کنید ، توصیه می شود میزان باد تشک بادی را بسیار زیاد و یا بسیار کم نکنید . پس از هر بار استفاده توصیه می شود تا محصول را خشک کرده و آن را بسته بندی کنید . در صورت سوراخ شدن بدنه نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیراتی که در کنار محصول قرار دارد می توانید تشک بادی روی آب خود را ترمیم کنید .

سخن پایانی

بی شک تشک بادی روی آب طرح بستنی صورتی یکی از زیبا ترین و فانتزی ترین تشک های بادی روی اب است که می توانید از ان برای ریلکس کردن بر روی آب های کم عمق و ساکن مانند استخر استفاده کنید و یا از آن در کنار سواحل به عنوان تشک بادی روی زمین بهره مند شوید ، برای خرید می توانید محصول را به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...