تشک بادی روی آب بست وی طرح فلامینگو

bestway 44021E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
820,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی طرح فلامینگو طراحی جدید شرکت بست وی در حوزه تشک بادی است که این بار با طرح فلامینگو این محصول را به بازار عرضه کرده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این تشک بادی ساختاری مستطیلی را داراست که رویه اصلی این محصول به صورت شیار دار طراحی شده و با دراز کشیدن بر روی ان می توانید احساس نرمی و راحتی داشته باشید. هم چنین این سطح شیاردار باعث می شود تا شما در حین استفاده از این محصول خسته نشده و با سطحی یکنواخت رو به رو نشوید. مسئله مهم بعدی در خصوص این محصول به دارا بودن بالش بادی در بخش بالایی این کالا تعلق می گیرد که شما می توانید بر روی اب در بهترین حالت ممکن سر و گردن خود را بر روی این بالش بادی قرار دهید. این بخش نیز به صورت انعطاف پذیر و فوق العاده راحت شکل گرفته است. هم چنین مسئله مهم بعدی در خصوص این تشک بادی روی اب بهره مندی از دو رنگ مختلف می باشد که شما در هنگام خرید می توانید رنگ آبی و یا صورتی این محصول را انتخاب نمایید. این محصول قادر به تحمل وزن 90 کیلو گرم بوده و یک محصول ایده ال برای سنین بزرگسال به شمار می رود.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 0.7 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
 دارای 2 رنگ متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب بست وی طرح فلامینگو

تشک بادی روی آب بست وی طرح فلامینگو یکی دیگر از محصولاتی است که بیشتر به دلیل خلاقیت در طراحی و نقش موجود بر روی این محصول مورد توجه قرار گرفته است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای ساختاری فوق العاده زیبا و استاندارد است که یک نفر بزرگسال نیز می تواند در بهترین شرایط ممکن از این محصول استفاده نموده و از داشتن ان لذت ببرد. در همین راستا نیز می توانید دیگر خصوصیات خوب این محصول را هم در این مطلب دنبال نمایید...

ساختار مستطیلی شکل

خصوصیت خوب و مهم این محصول که باعث شده تا بتوانید در یک حالت ایده ال و جذاب از این محصول استفاده کنید بهره مندی از ساختار مستطیلی شکل این کالا می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای عرض کم و طول استانداردی است که باعث شده تا فرد پس از قرار گیری بر روی این محصول در بهترین حالت ممکن بتواند از این کالا استفاده کند که شرکت بست وی نیز با در نظر گرفتن این مورد توانسته یک کالای ایده ال را به بازار ارائه کند.

رویه طرح دار

دیگر خصوصیت خوبی که این محصول داراست بهره مندی از یک رویه طرح دار و شیک می باشد که قطعا همین عامل یکی از مهم ترین وجه تمایز این محصول با اکثر تشک های بادی روی اب می باشد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که تشک بادی روی آب بست وی طرح فلامینگو در دو رنگ مختلف به بازار عرضه شده است. رنگ اول این کالا آبی بوده که در این محصول رنگ های سفید ، زرد و نارنجی را هم می توانید مشاهده کنید. هم چنین رنگ دوم این محصول هم به صورت صورتی طراحی و تولید شده است که در ان از رنگ های زرد ، سفید و مشکی هم استفاده شده است. البته باید در خصوص طرح این محصول به این نکته هم اشاره کنیم که شرکت بست وی سعی کرده تا در بخش بالش بادی این محصول تصویر اصلی سر و گردن فلامینگو را قرار دهد که در کنار بدنه زیبا و رنگی این محصول از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود.

مواج بودن بدنه

اگر به تصاویر این محصول دقت کنید متوجه خواهید شد که این کالا با رویه ای مواج به بازار عرضه شده است. همین عامل نیز سبب شده تا فردی که قصد استفاده از این محصول را دارد در بهترین حالت ممکن بر روی این تشک بادی روی اب قرار گرفته و از روی این محصول لیز نخورد. هم چنین این مواج بودن باعث شده تا ساختار این کالا ضد تعریق شده و هم چنین نرمی و راحتی فوق العاده ای را به این محصول ببخشد که از ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود.

راه اندازی اسان

دیگر خصوصیت خوبی که این کالا داراست بهره مندی از قابلیت راه اندازی ساده و اسان است که سبب شده تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را باد کرده و از ان استفاده کنید. در همین خصوص نیز می توان عنوان کنیم که بر روی بدنه اصلی این محصول دریچه های باد مجزایی قرار گرفته است که با استفاده از ان ها می توانید به سرعت و به وسیله هر گونه پمپ بادی این راه اندازی را انجام دهید. پس از راه اندازی این محصول نیز می توانید با بستن دریچه های باد موجود بر روی این محصول به سادگی از خارج شدن باد از داخل این کالا جلوگیری نمایید که یکی از ویژگی های مهم این تشک بادی روی اب به شمار خواهد رفت.

بدنه مقاوم

تشک بادی روی آب بست وی طرح فلامینگو تولید شده از بدنه ای با جنس PVC می باشد. همین عامل نیز باعث شده تا این کالا در بهترین شرایط ممکن طراحی و تولید شده باشد که قطعا امکان اسیب پذیری ان به حداقل رسیده و می توانید با خیال راحت از این محصول با رعایت یک سری اصول حرفه ای سالیان سال استفاده کنید.

شیوه ثبت سفارش

شما برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح فلامینگو می توانید هم اکنون از طریف سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران اقدام کرده و با قیمت ارزان این کالا را سفارش داده و درب منزل ان را تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...