تشک بادی روی آب جدید اینتکس بال فرشته

intex 58786

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب جدید اینتکس یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین تشک های روی آب برند اینتکس در سال جاری می باشد که روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای ظاهری زیبا و جوان پسند می باشد که همانند بال های پرنده می باشد که به صورت فانتزی در آمده است . ابعاد این محصول کمی فراتر از سایر تشک بادی روی آب ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد و فضای ایده آل تری را در اخیتارتان قرار می دهد . بدنه این تشک بادی ساخته شده از جنس وینیل طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم است که با توجه به ابعادی که دارد ایده آل است . تشک بادی روی آب جدید اینتکس از سری بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها و تفریحات آبی می باشد که در فروشگاه اینتکس موجود می باشد و پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع تفریحی 
 طول 200 سانتي متر
 عرض 180 سانتي متر
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل طرح چرم
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب جدید اینتکس یکی از جدیدترین تولیدات برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای ظاهری فانتزی و زیبا است که با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران تفریحات آبی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی روی آب راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی روی آب جدید اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

تشک های بادی روی آب به منظور ماهیت استفاده ای که دارند باید دارای ساختاری استاندارد باشند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . این تشک بادی روی آب دارای فضایی ایده آل و استاندارد می باشد که از نظر شکل فانتزی به شکل بال پرواز می باشد . در بخش های بالایی این تشک بادی روی آب دو عدد دستگیره وجود دارد که از آن می توانید در جهت کنترل تعادل خود بر روی آب استفاده کنید . شایان ذکر است که به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل در بخش بدنه این محصول می توانید از آن در جهت تعمییر بخش آسیب دیده استفاده کنید . لازم به ذکر است که استفاده از برچسب تعمییرات نیاز به دانش خاصی ندارد و شخص مصرف کننده خود می تواند اقدام به تعمییر بخش آسیب دیده در مواقع خاص نماید .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ان توجه می شود زیرا اهمیت بالایی در افزایش طول عمر محصول دارد . این تشک بادی روی آب دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و علاوه بر آن از انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . همچنین درزهای این محصول به منظور بالا بردن اطمینان توسط دستگاه پرس شده است که خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . شایان ذکر است که به منظور بالا بردن قابلیت تحمل وزن و همچنین قدرت مهار وزن بر روی آب در بخش هایی از این محصول از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده است که نشان از کیفیت ساخت بالا تشک بادی روی آب اینتکس دارد .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی روی آب جدید اینتکس به مشخصات ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 180 سانتی متر و ارتفاع : 15 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آل و استانداردی را برای شما بر روی آب فراهم می آورد . این محصول دارای وزنی بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که از این به راحتی قابل جا به جایی حتی در محیط های آبی نیز است . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید تشک های بادی روی آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و استاندارد آن دارد .

جمع بندی :

این محصول یکی از زیبا ترین و پر طرفدارترین تشک های بادی روی آب برند اینتکس می باشد که در سل 2019 روانه بازارهای جهانی شده است . جنس بدنه این تشک بادی روی آب از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . وزن این تشک بادی روی آب بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد و قابلیت تحمل وزن آن برابر با 130 کیلو گرم است . این تشک بادی در حالت جمع شده و خالی از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها باشد . تشک بادی روی آب جدید اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...