تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس

intex 58889eu

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس از مدل های محبوب فروشگاه و شرکت اینتکس می باشد که با توجه به رنگبندی های متنوعی که دارد ، می توانید تشک بادی روی آب حلقه ای خود را در رنگ دلخواه خود سفارش دهید . در دسته بندی مربوطه این تنوع رنگی را می توانید مشاهده کنید . تشک های بادی روی آبی که به صورت حلقه ای طراحی شده اند بیشتر برای نشستن و استفاده به صورت نیمه دراز کش می باشد و به واسطه طراحی خود بهتر از تشک های بادی تخت و صاف می توانند در آب های خروشان تر نیز مورد استفاده قرار بگیرند .

بنابراین اگر دوست دارید که در سواحل دریا و آب های تقریبا مواج از تشک های بادی استفاده کنید بی شک تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس گزینه خوبی برای شما خواهد بود . این محصول دارای تکیه گاهی در بخش پشتی خود است که از وارد شدن فشار به کمر و گردن جلوگیری می کند . لازم به ذکر است که تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس می تواند وزن های بسیار بالا را تا 100 کیلوگرم تحمل کند که نشان از ساختار بسیار خوب آن دارد که شاید برخی از تشک های بادی نتوانند این وزن بالا را به خوبی تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس تحمل کنند .

ویژگی های تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس

هر تشک بادی روی آبی می تواند با ساختاری که دارد ، ویژگی ها و خصوصیات خاصی را نیز داشته باشد . بنابراین در هنگام خرید هر محصول بادی خود به ویژه تشک بادی روی آب بایستی به طراحی و آرگونومی محصول توجه داشته باشید . تشک بادی فوق همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، دارای ساختاری است که شما می توانید از آن به صورت نشسته و یا نیمه دراز کش استفاده کنید . چرا که این تشک دارای طراحی حلقه ای می باشد . از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس اشاره کرد ، امکان استفاده از آن در تمامی آب ها اشاره کرد . همچنین این تشک بادی می تواند به دلیل ابعاد و ضخامتی که دارد ، به خوبی می تواند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند . 

راه اندازی تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس

در بدنه تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس دریچه بادی قرار داده است که یکی از آن ها در قسمت حلقه ای و دیگری در قسمت پشتی و تکیه گاه تشک بادی قرار دارد که می توانید با استفاده از پمپ های باد به سهولت محصول را راه اندازی کنید . با توجه به اینکه از تشک های بادی بیشتر در محیط هایی استفاده می شود که برقی در آن نزدیکی شاید نباشد ، بهتر است که از پمپ های باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق ندارد ، همچنین مدل های پدالی نیز نیازی به برق نداشته و البته می توانید از پمپ های فندکی و شارژی نیز استفاده کنید که حتی در سفر ها نیز می توانند برای شما مناسب باشند .

مراقبت و نگهداری تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس

گاهی ممکن است از این تشک بادی روی آب بخواهید که بر روی زمین به عنوان یک مبل بادی استفاده کنید ، اما توجه داشته باشید که این محصول بادی مناسب برای استفاده بر روی زمین نبوده و اگر قصد استفاده دارید ، توصیه می کنیم که از زیرانداز استفاده کنید ، چرا که ممکن است ، سنگ ریزه های باقی مانده بر روی زمین و یا شاخ و برگ می تواند به آن آسیب وارد کند . فشار زیاد بر روی بدنه می تواند به آن آسیب وارد کند که البته باد زیاد نیز می تواند همین فشار را از سمت داخل به تشک بادی روی آب وارد کند . برخورد اجسام نوک تیز و برنده هم می تواند سبب آسیب پذیری تشک بادی روی آب شود .

تعمیرات تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس اشاره کرد ، امکان تعمیر شدن بدنه در صورت آسیب دیدگی می باشد که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی به خوبی و به بهترین شکل محصول بادی خود را تعمیر کنید . این برچسب ها که عمدتا نیز توسط شرکت اینتکس تولید شده اند ، به خوبی می تواند بخش آسیب دیده تشک بادی را پنچرگیری کرده و مانع از خروج باد شود .

  • تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس
  • قطر: 137 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
  • جنس بدنه PVC شفاف و رنگی
  • وزن بسته بندی: 1.5 کیلو گرم
  • رده سنی : + 14 سال
  • تحمل وزن 100 کیلوگرم
  • با دو محفظه باد جداگانه
  • دارای برچسب تعمیرات
  • دارای تکیه گاه بادی
  • مناسب استفاده در تمامی آب ها
  • تولید شده در رنگ های مختلف
  • کد محصول: intex 58889eu

تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس از معدود تشک های بادی روی آب طراحی شده به صورت گرد و حلقه ای می باشد که با توجه به ساختار حلقه ای خود با این نام شناخته می شود . تشک های بادی روی آب یکی از بهترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی تفریحی می باشد که برای آب تنی و آب بازی ساخته و طراحی شده اند که می توانند با شناوری بسیار عالی خود بر روی آب ، وسیله ای بسیار دوست داشتنی برای بازی ها و تفریحات آبی باشند . در این بخش نیز قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات این محوصل آشنا کرده و راهنمای خرید شما عزیزان و همراهان گرامی فروشگاه اینترنتی اینتکس باشیم .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب

با توجه به عدم شناخت برخی از مشتریان نسبت به تشک های بادی روی آب و انتخاب نادرست آن ها در این بخش قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات هر یک از تشک های بادی آشنا کرده و به موارد مهمی که بایستی در خرید تشک بادی روی آب به آن ها توجه داشته باشید بیان کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید . یکی از نکات مهم در خرید تشک بادی روی آب این است که حتما به رده سنی محصول توجه داشته باشید . دو عامل مهم در اینکه متوجه شویم تشک بادی برای بزرگسالان است یا کودکان ، این است که به ابعاد تشک بادی روی آب و همچنین تحمل وزن محصول توجه داشته باشید .

البته فروشگاه تهران اینتکس و شرکت تولیدی این محصول ، رده سنی آن را مشخص کرده است که افراد بالای 14 سال می باشد ، بنابراین می توان گفت که برای بزرگسالان طراحی شده است . همچنین با توجه به ابعاد بزرگ محصول و همچنین تحمل وزن 100 کیلوگرمی می توان به رده سنی این محصول که بزرگسالان هستند پی برد . بنابراین اگر قصد خرید تشک بادی روی آب برای کودکان هستید مدل های مشابه دیگری نیز وجود دارند که برای شما بسیار مناسب تر بوده و می توانند ایمنی بیشتری را نیز حتی برای کودکان داشته باشند .

طراحی تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس

همانطور که در بخش های ابتدایی این مطلب اشاره شد ، ساختار تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس به صورت حلقه می باشد . البته تفاوت عمده ای که این تشک بادی روی آب با حلقه شنا بادی دارد ، عدم حفره در مرکز حلقه می باشد ، بنابراین شما با خرید تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس می توانید تنها بر روی آن نشسته و به صورت نیمه دراز کش از آن استفاده کنید و نمی توانید آن را به دور خود حلقه کنید . و البته تفاوت دیگری که تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس دارد ، تیکه گاه بادی است که در بخش پشتی آن قرار دارد تا اینچنین بتوانید با تکیه دادن به آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید و فشاری بر روی کمر احساس نکنید . طراحی بسیار زیبا و استفاده از بدنه شفاف و رنگی در کنار هم جلوه زیبایی را به تشک بادی روی آب بخشیده است . قسمت بالایی تشک شفاف و بخش زیرین آن رنگین است . این محصول به رنگ صورتی تولید شده است ، اما شرکت اینتکس این مدل را در رنگبندی های گوناگونی تولید کرده است که می توان به رنگ هایی همچون زرد ، سبز ، آبی ، قهوه ای ، صورتی و قرمز اشاره کرد که مدل های آن در دسته بندی مربوط به تشک بادی روی آب وجود دارد .

جنس تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس

شرکت اینتکس برای ساخت تشک بادی روی آب حلقه ای اینتکس از دو نوع pvc شفاف و رنگی استفاده کرده است که ضخامت هر دو آن ها یکی بوده و تنها در رنگ متفاوت هستند . از ویژگی های بسیار خوب این جنس می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد و البته سازگاری این جنس با سلامت پوست و محیط زیست آن را به یکی از محبوب ترین اجناس برای تولید محصولات بادی به ویژه محصولات بادی تبدیل کرده است که در تماس با انسان بوده و همچنین برای تفریحات آبی مناسب می باشند . طول عمر پی وی سی بالا بوده و در صورت مراقبت صحیح از این نوع از محصولات سال های سال می توانید به خوبی از آن ها استفاده نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...