تشک بادی روی آب دو رنگ

intex 59721 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو رنگ کالایی از شرکت اینتکس می باشد که با ترکیب رنگی سفید-آبی، سفید -سبز، و سفید-صورتی روی بدنه آن تطابق بسیار خوبی با رنگ آب و موج دارد و حقیقت طراحی آن نیز بر همین اساس است. ضخامت این تشک بسیار کم بوده و حمل آن نیز به همین دلیل بسیار ساده است قسمت بالایی آن نیز دارای یک برآمدگی به عنوان بالش سر خود بوده و راحتی استفاده از آن را در کنار بدنه مواج آن افزایش می دهد. ، زمانی که باد محفظه بدنه آن را خالی کنید به سادگی می توانید آن را حمل کنید، این تشک برای افراد با وزن حداکثر 70 کیلو گرمی مناسب بوده مقاومت بسیار خوبی نیز دارد . بنابراین بهتر است در هنگام خرید تشک بادی روی آب خود به این نکته مهم توجه داشته باشید . با توجه به ساختاری که تشک بادی روی اب دو رنگ دارد ، استفاده از این محصول بیشتر برای آب های کم عمق و ثابت به مانند استخر ها و همچنین دریاچه ها مناسب می باشد و در رودخانه های خروشان کارایی ایده آلی نخواهد داشت . در بخش نقد و بررسی می توانید بیشتر با این محصول پر فروش و محبوب آشنا شوید .

نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC دو رنگ
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 500 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب دو رنگ مدلی شیک و زیبا طراحی شده توسط شرکت اینتکس می باشد که برای شناور ماندن بر روی آب طراحی شده است ، استفاده از تشک های بادی می تواند جنبه تفریحی داشته باشد تا اینچنین بتوانید در آب های کم عمقی همچون استخر ها بر روی آب دراز کشیده و استراحت کنید . این محصولات وسیله های بسیار کاربردی برای ریلکسیشن بوده و می توانید با استفاده از آن ها حمام آفتاب بگیرید . تشک بادی روی آب دو رنگ در واقع از 3 رنگ آبی ، صورتی و لیمویی طراحی شده است که هر کدام از آن ها نیز به صورت دو رنگ سفید و رنگی ساخته شده است که می توانید تصاویر آن ها را مشاهده کنید .

طراحی و ساختار تشک بادی روی آب دو رنگ

تمامی تشک بادی روی آب دو رنگ دارای طراحی و ساختار مشابهی داشته و تنها تفاوت آن ها در رنگشان می باشد . از ویژگی های ساختاری و طراحی تشک بادی روی آب دو رنگ می توان به داشتن بالش بادی سرخود آن ها اشاره کرد که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، شما می توانید با قرار دادن سر خود بر روی بالش از وارد شدن فشار به گردن و سر یا ورود رطوبت به داخل گوش یا بینی خود جلوگیری کنید . همچنین اینتکس برای اینکه افراد بتوانند احساس راحتی بیشتری را داشته باشند و برای مدت طولانی استراحت کنند ، سطح تشک را به صورت مواج طراحی کرده است . این رویه مواج می تواند انعطاف پذیری تشک را بیشتر کرده و با توجه به فشار کمی که به بدن وارد می شود ، ساعت های بیشتری را بتوانید از محصول استفاده کنید .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب دو رنگ

در خرید تشک بادی روی آب دو رنگ و سایر تشک ها توجه داشته باشید که تحمل وزن محصول چقدر است ، زیرا تحمل وزن این محصولات ممکن است متفاوت باشد ، لازم به ذکر است که اینتکس با توجه به ابعاد و ساختاری که تشک بادی روی آب دو رنگ دارد ، آستانه تحمل وزن آن را 70 کیلوگرم در نظر گرفته است ، بنابراین با در نظر داشتن این نکته خرید خود را انجام دهید . همچنین نیاز است تا به فاکتور های دیگری همچون نوع طراحی ظاهری و ساختار بدن ، جنس و رده سنی محصول توجه داشته باشید .

جنس تشک بادی روی آب دو رنگ

جنس تشک بادی روی آب دو رنگ از پی وی سی رنگی مات می باشد که می توان آن را بهترین و مناسب ترین اجناس برای ساخت محصولات بادی دانست . از جمله ویژگی ها و خصوصیات جنس تشک بادی روی آب دو رنگ می توان به مواردی همچون ضد آب بودن pvc ، انعطاف پذیری بالا ، ضد آب بودن ، عدم حساسیت پوستی ، مقاوم در برابر شرایط محیطی و نور خورشید اشاره کرد .

راه اندازی تشک بادی روی آب دو رنگ

راه اندازی تشک بادی روی آب دو رنگ بسیار ساده و آسان است . برای استفاده از محصول تنها کافیست که محصول را از کارتن خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید . لازم به ذکر است که زمین تمیزی را برای پهن کردن و راه اندازی تشک بادی روی آب انتخاب کنید . پس از آن از طریق دریچه باد محصول ، اقدام به راه اندازی کنید . شما می توانید برای اینکه روند راه اندازی افزایش یابد از پمپ های باد مختلف استفاده کنید .

مراقبت و تعمیرات تشک بادی روی آب دو رنگ

توجه داشته باشید که تشک بادی روی آب دو رنگ به واسطه ساختار بادی که دارد ممکن است در صورت برخورد اجسام تیز آسیب ببیند ، با برخورد اینگونه از اجسام بدنه تشک آسیب دیده و باد از آن خارج خواهد شد ، بنابراین نیاز است تا با تعمیرات مجددا از تشک استفاده کنید . فروشگاه تهران اینتکس برچسب هایی را با عنوان برچسب تعمیرات برای پنچرگیری تشک بادی روی آب طراحی کرده است که در صورت موجود بودن برچسب ها در کنار محصول می توانید از آن استفاده کرده یا در غیر اینصورت بسته را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...