تشک بادی روی آب دو قلو بست وی

bestway 43113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو قلو بست وی محصولی زیبا و با کیفیت و مرغوب از برند بست وی می باشد . این محصول به تازگی روانه ی بازارهای جهانی شده است که در همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه بسیاری از هواداران شناورهای بادی روی آب قرار گرفته است . این تشک بادی از جنس پی وی سی می باشد که دارای ضخامت لایه 0.45 میلی متری نیز می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . ظرفیت این تشک بادی 2 نفر و تحمل وزن آن 180 کیلوگرم می باشد که قابلیت تحمل وزن بالایی را نیز دارد . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از روز خود لذت ببرید . در طرفین این تشک بادی نگهدارنده هایی نیز تعبیه شده است که از آن می توانید در جهت نگهداری بطری نوشیدنی خود استفاده کنید . همچنین دستگیره هایی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید تعادل خود را بر روی آب حفظ کنید . در پشت این محصول تکیه گاهی نیز تعبیه شده است که از شرایط بد قرارگیری کمر جلوگیری کرده و شرایط مطلوبی را برای شما بر روی آب فراهم می کند .

 نوع تشک بادی روی آب دو قلو
 طول 251 سانتی متر
 عرض 132 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن  5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها دارای دو تیکه گاه بادی
 مناسب سنین بزرگسال
 دارای دو جای بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب دو قلو بست وی

تشک بادی روی آب دو قلو بست وی از محصولات خاص این شرکت می باشد که تولید کننده با اتکا به دانش طراحی محصولی به مراتب زیباتر از سایر برندهای تولیدی برای استفاده بزرگسالان به بازار عرضه کرده است و این عوامل باعث شده این تشک جزو محبوب ترین تشک های موجود در بازارهای جهانی باشد. امنیت ، راحتی ، استحکام بالا ، کیفیت عالی و زیبایی وصف ناپذیر این تشک باعث شده تا خریداران محصولات بادی این محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایند. شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر با این محصول فوق العاده مطالب زیر را مطالعه کنید......

طراحی و ارگونومی و ساخت

در نگاه اول شاید این طور به نظر برسد که این تشک همانند دیگر تشک ها طراحی شده است اما اگر به طور دقیق آن را مورد سنجش قرار داده و زیر ذره بین بگیریم پی خواهید برد که در پروسه طراحی این محصول به نکات بسیار ریزی توجه شده است تا بیشترین نیاز مصرف کننده را پاسخ دهد. به طور مثال فاصله دو نشیمنگاه موجود در این تشک کاملا استاندارد بوده تا مصرف کنندگان در هنگام تفریح دچار حادثه نشوند. همچنین دارا بودن نشیمنگاه یکدست صاف و سیاه رنگ و هم چنین داشتن دو عدد تکیه گاه بادی سر خود باعث می شود تا مصرف کننده در کمال آرامش به لذت و تفریح بپردازد. وجود دو عدد نوشته RAPID RIDER II به رنگ سفید و حاشیه مشکی در طرفین بر روی سطح بالایی و زرد رنگ این محصول نیز زیبایی دو چندانی را به این تشک هدیه می کند. قرار گرفتن دو عدد دستگیره برای حفط تعادل مصرف کنندگان و دو عدد محفظه قراردادن بطری در هنگام استفاده برای راحتی بیشتر از دیگر نکات بارز این محصول می باشد. رنگ مشکی بخش زیرین تشک هم در هنگام قرار گرفتن روی آب و ترکیب با رنگ روشن آب زیبایی بیشتری را برای بیننده تداعی می کند.

 جنس بدنه

تولید کنندگان  برای دوام بیشتر و کیفیت بیشتر این محصول زیبا، این تشک را با تلفیقی از PVC طرح چرم و PVC دولایه بادی تولید کرده اند که جنس رویه و همچنین بخش های کناری از PVC طرح چرم می باشد که نرمی، زیبایی و آسایش را برای مصرف کننده به همراه دارد. هم چنین برای جنس کف این تشک از PVC دو لایه بادی استفاده شده تا  مصرف کننده راحتی را در هنگام نشستن بر روی تشک تجربه نماید. با در کنار هم قرار دادن این ویژگی ها می توانیم بگوییم این تشک از جنس بدنه مرغوب و با کیفیت تولید شده است تا مصرف کننده یک روز سراسر زیبا را با اطمینان خاطر تجربه نماید.

ابعاد و وزن

برای تولید این تشک، تولید کنندگان با طراحی های دقیق این محصول را با طول استاندارد 251 سانتی متر و عرض 132 سانتی متر عرضه کرده اند تا مصرف کننده بتواند یک تفریح لذت بخش و مفرحی را تجربه نماید.  ارتفاع 50 سانتی متری که تا بالای تکیه گاه می رسد نیز از دیگر خصوصیات این محصول است.  تحمل وزن بالای این تشک با 180 کیلوگرم یک وزن ایده آل برای مشتریان می باشد که دو نفر بزرگسال همزمان بتوانند بدون دغدغه از این محصول استفاده نمایند. وزن کم 5 کیلوگرمی خود محصول نیز می تواند یک وزن ایده آل باشد چرا که حمل آن به مراتب راحت تر خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی محصول مصرف کننده میتواند از محفظه باد موجود که بر روی تشک تعبیه شده است محصول را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی نموده و از آن استفاده نماید. برای استفاده طولانی مدت از این تشک نیز مصرف کننده باید اصول نگهداری و مراقبت از این تشک را رعایت نماید. به طور مثال باید از پریدن های مکرر و جامپینگ روی تشک پرهیز نمایید تا از استحکام و کیفیت آن کاسته نشود. هم چنین از سوراخ شدن تشک توسط اشیاء تیز مانند چاقو جلوگیری کرده و از قراردادن تشک روی آب هایی که امکان برخورد با اجسام نوک تیز را دارد بپرهیزد تا این محصول دچار آسیب نشود. هم چنین در هنگام آسیب دیدن تشک مصرف کننده می تواند از برچسب تعمیرات موجود که در کنار بسته بندی محصول به خریدار عرضه می شود استفاده کرده و تشک آسیب دیده را تعمیر نماید. در کنار این موارد برای استفاده صحیح و پاسخ به پرسش های مصرف کننده یک دفترچه راهنما نیز در کنار محصول تعبیه شده است تا بتوانید به درستی از این محصول استفاده کرده و پاسخ سوال های خود را بیابد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب دو قلو بست وی یک رقیب قدرتمند برای محصولات مشابه خود می باشد. همان طور که در مطلب اشاره کردیم در طراحی و تولید این محصول که توسط شرکت قدرتمند بست وی تولید گشته، به کوچکترین نکات هم دقت شده تا مصرف کننده در هنگام استفاده هیچ گونه نگرانی از بابت استفاده از این محصول نداشته باشد. شما عزیزان نیز اگر قصد خرید تشک بادی دو قلو با کیفیت بالا را دارید می توانید این محصول زیبا را هم اکنون از نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...