تشک بادی روی آب دو نفره

intex 99914

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس دارای طرح و رنگ بندی زیبا و جذاب می باشد که مناسب برای استفاده بزرگسالان می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه تهران اینتکس قرار دارد . این محصول دارای بدنه از جنس پی وی سی ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و ضربه می باشد به همین جهت از این محصول می توانید دو نفر همزمان استفاده نمایید . از مهمترین ویژگی این محصول می توان به نشیمنگاه نرم و موج دارد این محصول اشاره کرد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی به شما دست بدهد . این محصول با توجه به ابعاد و حجمی که دارد به راحتی روی آب شناور می ماند و به شما کمک می کند که مدت رما بیشتری را روی آب استفاده نمایید . این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن قابل باد شدن می باشد و به راحتی در این محصول را می توانید به ابعاد کوچک تر تبدیل نموده و داخل ساک حمل قرار داده و با خود به هر مکانی حمل نمایید . از این محصول زیبا می توانید در آب های آرام و استخر های بزرگ استفاده نمایید . این محصول دارای یک برچسب تعمیرات می باشد که در صورت صدمه دیدن بدنه می توانید آن را به راحتی تعمیر نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی روی آب دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

 نوع تفریحی 
 طول 200 سانتي متر
 عرض 90 سانتي متر
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 جنس بدنه pvc
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب دو نفره محصولی مقاوم از شرکت اینتکس بوده که با یک بدنه مواج برای استفاده بزرگسالان در اب های ارام طراحی و به بازار عرضه شده است. بدنه ضخیم محصول به دلیل توان تحمل بالا در مقابل فشار و ضربه از طول عمر بسیار زیادی برخوردار می باشد. این کالا با توجه به وزن کم و سهولت راه اندازی برای استفاده در سفر یک گزینه مناسب به شمار می رود. در این بخش می خواهیم تا به تحلیل کامل این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. برای تجربه یک خرید اسان و مطمئن توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به نوع ارگونومی محصول برای جلب نظر و رضایت مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا افراد همواره به دنبال خرید کالایی با ظاهر منحصر به فرد و به دور از کیشه هستند. این محصول نیز با توجه به اصول استاندارد و ایمنی و ظاهری زیبا طراحی شده تا تمام رده های سنی بتوانند در اب های ارام و استخر های مختلف از ان بهره برداری نمایند. این تشک بادی ارگونومی مستطیل شکل داشته که در بخش بالایی شاهد یک بالش سرخود برای راحتی شما در زمان استفاده هستیم. بدنه محصول نیز کاملا مواج بوده و به دلیل گردش ازاد هوا بین بدن مصرف کننده و بدنه محصول می توان به ضدتعریق بودن این ساختار اعتماد نمود. رویه اصلی محصول کاملا شفاف بوده اما بخش کف ان ابی رنگ است. بر روی بدنه محصول طرح های دایره شکلی به رنگ سفید به چشم می خورد که به زیبایی کالا می افزاید. این محصول دارای یک دریچه باد استاندارد برای راه اندازی اسان نیز است.

جنس بدنه

برای اطمینان از طول عمر بالای محصول و عدم افت کیفیت ساختار کلی کالا لازم بوده تا به جنس بدنه محصول و مرغوبیت ان توجه بسیاری شود. در فرایند تولید اسن محصول نیز برای بخش کف ان از جنس پی وی سی استفاده می شود. این جنس بدنه به دلیل کیفیت بالا و ساختاری مقاوم برای این بخش یک انتخاب مناسب است. زیرا کف محصول همواره به سطح اب با دماهای مختلف در تماس بوده و فشار کلی را متحمل می شود. بخش کناره محصول از نوع وینیل بوده و برای رویه محصول از پی وی سی براق استفاده شده است. این مجموعه به توجه به دوام بالا در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا و دماهای متفاوت اب مقاوم باقی می ماند. توجه داشته باشید تابش مستقیم نور خورشید به بدنه محصول نمی تواند موجب افت کیفیت شود. به همین دلیل از این کالای جذاب در فضاهای باز نیز می توانید بهره برداری کنید.

ابعاد و وزن

این محصول مستطیل شکل دارای طولی بالغ بر 200 سانتی متر و عرضی معادل 90 سانتی متر است. ارتفاع 15 سانتی متری محصول موجب شده با توجه به وزنی که کالا تحمل خواهد کرد این تشک بادی کاملا بر روی سطح اب به میزان استاندارد شناور مانده و غوطه ور نشود. این تشک بادی روی اب به دلیل وزن بدنه 2.5 کیلوگرمی خود به راحتی حمل شده و در ابعاد کوچک جای خواهد گرفت. البته این وزن کم از کیفیت محصول نکاسته و این کالا توانایی تحمل وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را به سهولت دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

تمامی محصولات بادی شیوه راه اندازی مشابهی داشته و در کمترین زمان ممکن قابل استفاده می شوند. این کالای زیبا نیز همان گونه است. برای راه اندازی ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. همانطور که گفته شد بر روی بدنه محصول یک دریچه باد تعبیه شده که شما می توانید با استفاده از این دریچه و هر نوع پمپ باد استاندارد مخصوص لوازم بادی این کالا را راه اندازی نمایید. جهت مراقبت از محصول لازم بوده که از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول اجتناب کنید. این محصول توان تحمل مشخصی داشته از پرش بر روی ان و یا وارد کردن وزنی بیش از این توان تحمل به ساختار ان جدا خودداری نمایید. این محصول برای اسودگی خاطر شما از سوی نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست تعمیری بوده است. جنس بدنه محصول به دلیل کیفیت بالا در صورت بروز اسیب های جدی تا حد زیادی قابلیت تعمیرات دارد. برای رفاه حال شما خدمات پس از فروش محصول در راستای تعمیرات تخصصی در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب دو نفره محصولی زیبا با توان تحمل وزن بالا بوده که برای استفاده در فضاهای باز و اب های ارام یک گزینه مناسب به شمار می رود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...