تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال

115521

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال محصولی متفاوت از شرکت اینتکس بوده که به تازگی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول شبیه به دو حلقه متصل به یکدیگر بوده که برای هر یک از آن ها یک عدد تکیه گاه درنظر گرفته شده است که در حین استفاده سر و گردن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی خواهد شد. این محصول دارای دو محفظه بوده که درون یکدیگر قرار دارد. محفظه داخلی از جنس وینیل رنگی بوده که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و پوسیدگی می باشد و محفظه خارجی از وینیل شفاف در نظر گرفته شده است که علاوه بر افزایش زیبایی محصول، به نحوی از محفظه داخلی محافظت می نماید. در کناره ها نیز یک عدد دستگیره تعبیه شده که به منظور حفظ تعادل در حین استفاده می توان آن را مورد استفاده قرار داد و یا به جهت حمل آسان محصول آن را به کار گرفت. وزن آن نیز اندک و در حدود 500 گرم می باشد که حمل آن کاری ساده بوده و در صورت تخلیه هوای داخل آن از طریق دریچه های هوا، می توان آن را به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل نمود. برای تهیه این تشک بادی متفاوت و جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی و شفاف
 وزن 0.5 کیلو گرم
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب استفاده بزرگسالان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال

تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال یک محصول با دوام و جذاب است که با خصوصیات منحصر به فرد و ظاهر بی نظیری که دارا می باشد سبب شده تا بتوانید با خیال راحت از ان بر روی اب استفاده کرده و از دارا بودن ان نیز احساس شادی و لذت داشته باشید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا مناسب برای استفاده دو نفر بوده و از تکیه گاه و بدنه مقاومی هم برخوردار است که از مزایای مهم این محصول به شمار می رود....

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا ساختار و ظاهر یک محصول در انتخاب ان بی تاثیر نبوده و با دیدن یک طراحی بی نظیر خیلی از افراد اقدام به انتخاب یک محصول می کنند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این تشک بادی روی اب نیز ظاهری شبیه به علامت اینفینیتی و یا بی نهایت دارد که قطعا از مزایای مهم این محصول به شمار رفته و سبب می شود تا یک ظاهر محبوب نزد مشتریان به حساب اید. در هر دو سمت این محصول دو عدد محفظه گرد وجود دارد که شما می توانید پس از نشستن در این محصول پاهای خود را از این فضا بیرون اورده و لذت یک تفریح ابی را به بهترین شکل ممکن تجربه نمایید. هم چنین این محصول در هر دو سمت دارای دو عدد تکیه گاه بادی هم می باشد که شما می توانید در بهترین شرایط ممکن به این محصول تکیه داده و از ان استفاده نمایید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که دو عدد دستگیره حمل و نقل نیز در دو سمت این کالا دیده می شود که جا به جایی این محصول را ساده تر کرده است. رنگ این کالا هم به صورت شفاف و ابی می باشد که قطعا از زیبایی های این محصول به شمار خواهد رفت.

جنس بدنه

دیگر خصوصیت مهمی که سبب می شود تا یک محصول فروش بالایی را به خود اختصاص دهد بخش جنس بدنه یک محصول است که قطعا در فروش محصول فوق العاده تاثیر گذار است. در همین خصوص و در رابطه با این محصول هم باید عنوان کرد که این کالا دارای بدنه ای ساخته شده از نوع وینیل رنگی و شفاف است که این جنس هم ضخامت بالایی داشته و هم زیبایی فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است که قطعا نکته مهمی خواهد بود.

ابعاد و وزن

نکته خاص دیگری که باید در ارتباط با این محصول صحبت کنیم بحث ابعاد این تشک روی اب است که این کالا دارای طول 180 سانتی متر ، عرض 130 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 50 سانتی متر تولید و روانه بازار شده است. هم چنین این محصول دارای تنها نیم کیلو گرم وزن است که قطعا به راحتی می توان ان را حمل و نقل کرد. هم چنین مهم ترین خصوصیت این محصول تحمل وزن بالای این کالاست که دارای 180 کیلو گرم تحمل می باشد که بسیار زیاد و قابل توجه خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول در کنار خود پمپ بادی ندارد و این عامل سبب شده تا شما برای راه اندازی این محصول نیاز به تهیه یک پمپ باد داشته باشید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا را شما اگر از داخل بسته بندی خارج کنید تنها نیاز دارید که با باز کردن دریچه های باد موجود بر روی ان به راحتی با استفاده از یک پمپ باد این کالا را در مدت زمان کمی باد کرده و سپس از ان استفاده کنید. هم چنین پس از باد کردن و اتمام این فرایند حال می بایست دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که مراقبت از این کالا هم کاری ساده و اسان می باشد که تنها می بایست با عدم ضربه زدن به این کالا و هم چنین مطالعه نکات موجود در داخل دفترچه راهنمای این محصول ان را به طور کامل رعایت کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال یک محصول عالی مناسب برای استفاده روی اب برای بزرگسالان است که با وزن کم ، مقاومت بالا ، ظاهر شفاف و جذاب و هم چنین قیمت مناسب از سایت فروشگاه اینتکس عرضه شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...