تشک بادی روی آب دو نفره بست وی

bestway 43119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
820,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره بست وی از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین محصولات شرکت بست وی برای زوجین می باشد که در سال 2018 توسط این شرکت در بازار عرضه شد . جنس این محصول از پی وی سی دو لایه با ضخامت 0.45 میلی متر می باشد که در میان تشک های بادی روی آب از کیفیت قابل قبولی برخوردار است .  ظرفیت این تشک بادی دو نفر و با حدکثر تحمل وزن 180 کیلو گرم می باشد که با توجه به بسته بندی مناسب این محصول و همچنین راحتی در حمل آن بسیار گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما و یا استفاده در استخرهای خانگی نیز باشد . همچنین برو روی این تشک بادی دو تکیه گاه هم در روبه روی یکدیگر وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کرده و از روز خود لذت ببرید . دور این تشک بادی تناب نگهدارنده وجود دارد که می توانید بر نگهداری وسایل خود مانند پارو از آن استفاده کنید . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در مواقع ضروری و به هنگام ایجاد مشکل در تشک بادی روی آب می توانید با استفاده از این محصول مشکل را برطرف کرده و از روز خود لذت ببرید . 

  • تشک بادی دو نفره بست وی
  • ظرفیت : 2 نفر
  • حداکثر وزن قابل تحمل : 180 کیلو گرم 
  • عرض : 175سانتی متر
  • جنس رویه : PVC دو لایه
  • وزن : 7.8 کیلوگرم
  • کد محصول : bestway 43119

تشک بادی روی آب دو نفره بست وی از مدل های محبوب طراحی شده شرکت bestway آمریکا می باشد که با طراحی بسیار عالی و متفاوت خود ، بستر را برای استفاده دو فرد به صورت همزمان را ایجاد کرده است تا بتوانید در کنار دوستان و خانواده به تفریحات آبی دوست داشتنی پرداخته و لحظات شاد و خوبی را رقم بزنید . اغلب تشک ها به صورت تک نفره طراحی شده اند که تشک بادی روی آب دو نفره بست وی با توجه به استفاده دو فرد بزرگسال ، از محبوبیت بسزایی برخوردار است . نوع طراحی عالی و مناسب آن نیز که در بخش های بعدی به آن اشاره خواهیم کرد ، سبب شده است تا سطحی نرم و راحت را حتی بر روی اب داشته باشید . اگرچه قصد خرید تشک بادی روی آب دو نفره بست وی دارید ، توصیه می کنیم که در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ساختار تشک بادی روی آب دو نفره بست وی

با توجه به تصاویر که گویای طراحی و ساختار تشک بادی روی آب دو نفره بست وی می باشد ، به صورت اجمالی به ویژگی ها و خصوصیات محصول می پردازیم . طراحی عریض و ابعاد بزرگ تشک می تواند فضای ایده آل و بزرگی را برای ریلکس کردن و استراحت کردن 2 فرد بالغ فراهم کرده است . در دو گوشه از تشک بادی ، بالش بادی سرخود طراحی شده است که می توانید سر خود را بر روی آن گذاشته و از وارد شدن فشار به گردن و سر جلوگیری کرده و احساس راحتی داشته باشید . بخش سطح تشک همچنین به صورت کامفورت و مواج ساخته شده است که بست وی عمده محصولات بادی به خصوص تشک های بادی خانگی و روی آب خود را با این طراحی بسیار عالی تولید کرده است که علاوه بر جلوگیری از لغزندگی سطح تشک ، انعطاف پذیری و فرم پذیری آن را دوچندان کند . در بخش مرکزی تشک بادی روی آب ، می توان گفت یخدانی قرار دارد که می توانید در آن نوشیدنی های خود را قرار داده و در صورت نیاز از آن ها استفاده نمایید .

جنس لایه های بدنه تشک بادی روی آب دو نفره بست وی

برای تولید و ساخت تشک بادی روی آب دو نفره بست وی از لایه های مقاوم پی وی سی استفاده شده است که ساختار دولایه آن دوام و کیفیت بسیار خوبی را به محصول بخشیده است . پی وی سی مواد طبیعی پلاستیکی است که حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند و به واسطه انعطاف پذیری بالای خود می تواند به خوبی در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد . عوامل محیطی مختلف چون رطوبت و ... به آن آسیبی وارد نمیکند زیرا کاملا با دوام و با کیفیت است .

نحوه راه اندازی و استفاده تشک بادی روی آب دو نفره بست وی

با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ تشک بادی روی آب دو نفره ، شما می توانید برای راه اندازی سریع تر و راحت تر خود از پمپ های باد استفاده کنید که با توجه به پمپ های باد موجود در فروشگاه اینتکس که همگی برای محصولات بادی هستند ، می توانید آن را به دریچه باد تشک متصل کرده و به سادگی محصول را راه اندازی کنید . 

توصیه های نگهداری و استفاده از تشک بادی روی آب دو نفره بست وی

توصیه می شود که از تشک بادی روی آب ، در خشکی و ساحل استفاده نکرده و در صورت استفاده نیز از زیرانداز استفاده نمایید تا آسیبی به محصول وارد نشود . برای راه اندازی بهتر ، پس از خارج کردن تشک آن را به صورت کامل پهن کرده و تا شدگی ها را باز کنید . از برخورد اجسام تیز به بدنه و یا ساییدگی آن بر سطوح زبر حتی زمین های آسفالت و ... جلوگیری کنید . حرارت آتش و یا مواد داغ و ظروف داغ فلزی می تواند به تشک آسیب وارد کند . از پریدن بر روی تشک و یا پرتاب کردن آن نیز خودداری شود .

آسیب ها و تعمیرات تشک بادی روی آب دو نفره بست وی

شما می توانید در صورت آسیب دیدن تشک بادی روی آب خود ، آن را با استفاده از برچسب تعمیرات تعمیر کنید ، برای تعمیر ساده تر فروشگاه تهران اینتکس خدماتی را ارائه داده است که می توانید محصول بادی خود را برای تعمیر تحویل فروشگاه تهران اینتکس داده تا تعمیرات انجام شود . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...