تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی

bestway 43045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی از تشک های بادی روی آب طراحی شده در ابعاد بزرگ می باشد که به واسطه داشتن وسعت بزرگ می تواند برای استفاده دو نفر مناسب باشد ، این تشک بادی روی آب دارای طول 224 سانتی متر و عرض 174 سانتی متر می باشد که یکی از بزرگترین تشک های بادی مسطح بوده و می تواند برای ریلکس کردن و دراز کشیدن دو فرد بزرگسال در کنار هم مناسب باشد . نام این تشک بادی روی آب به دلیل داشتن رویه مواج و همچنین دیواره های کناری موج دارش با نام تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی شناخته می شود . این تشک بادی توسط برند بست وی تولید شده و می توانید آن را با اطمینان از فروشگاه intex خریداری کنید . این تشک بادی را می توانید با استفاده از پمپ باد در کمترین زمان راه اندازی کنید . تحمل وزن تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی 180 کیلوگرم است که با در نظر داشتن وزن تقریبی هر نفر تا 90 کیلوگرم ، دو فرد بالغ می توانند از تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی استفاده کنند . شما می توانید از یخدان این تشک بادی روی آب استفاده کرده و نوشیدنی های خود را به همراه یخ در آن بخش قرار دهید تا در هنگام تفریح ، بتوانید از نوشیدنی های خنک در نزدیکی خود استفاده کنید . 

  • تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی
  • طول : 224 سانتی متر
  • عرض : 174 سانتی متر
  • تحمل وزن : 180 کیلوگرم
  • وزن : 3.6 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • مناسب استفاده دو نفره
  • دارای یخدان بزرگ
  • دارای جالیوانی
  • کد محصول : bestway 43045

تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی از تشک های بسیار دوست داشتنی و راحت است که می توانید برای تفریحات آبی خود از آن ها استفاده کنید . این محصولات بادی را می توانید در ارزان ترین قیمت ها از فروشگاه اینترنتی اینتکس به صورت حضوری و اینترنتی و یا تلفنی خریداری کرده و آن را درب منزل حتی تحویل بگیرید . این تشک بادی روی آب تفاوتی با سایر تشک های بادی روی آب دارد که می توان به بزرگ بودن و ظرفیت دو نفره آن اشاره کرد . معمولا تشک های بادی روی آب برای استفاده یک نفره ساخته شده اند ، ولی تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی از ابعاد بزرگی ساخته شده و می تواند به خوبی وزن دو نفر را نیز تحمل کند . ویژگی هایی که تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی به دلیل طراحی بسیار خوب خود دارد ، باعث شده است تا شناوری بسیار عالی و مطمعنی را داشته باشد . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول با این ویژگی ها آشنا خواهید شد .

 

از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی می توانیم به بزرگ بودن تشک بادی روی آب اشاره کنیم ، این تشک دارای طول 224 سانتی متری و عرض 174 سانتی متری می باشد که می تواند شرایط بسیار خوبی را برای استفاده دو نفر حتی به صورت دراز کشیده فراهم کند . بیشتر کاربرد تشک های بادی روی اب این است که شما بتوانید بر روی تشک بادی دراز کشیده و بر روی آب ریلکس کنید . به همین علت نیز به این محصولات تشک های بادی روی آب گفته می شود . بست وی به منظور شناوری هر چه بهتر تشک بادی روی آب دو نفره مواج ، بخش های کناری تشک بادی روی آب را به صورت بادی طراحی کرده است و کمی ارتفاع نسبت به بخش داخلی دارد ، یعنی کف تشک بادی روی آب پایین تر از لبه های بادی آن می باشد . این طراحی خاص می تواند از وارد شدن آب به داخل تشک بادی روی آب جلوگیری کرده و همچنین شناوری آن را بهبود ببخشد . 

البته این تنها ویژگی بسیار خوب تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی نمی باشد ، بلکه شرکت بست وی برای تولید و ساخت تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی از رویه ای برجسته استفاده کرده است . اگر به تشک بادی روی آب توجه کنید که تصاویر آن به وضوح بیانگر طراحی خاص و بسیار عالی تشک بادی هستند ، مشاهده خواهید کرد که بخش رویه تشک بادی و کف آن به صورت برجسته است . این برجستگی ها باعث می شود که تشک بادی روی آب به خوبی بتواند نرم و راحت باشد . بست وی برای اینکه این تشک برای ریلکس کردن و دراز کشیدن بر روی آب ساخته شده است ، این طراحی را ایجاد کرده است تا در هنگام استفاده ، احساس خوب و خوشایندی را از تشک بادی داشته باشید . 

تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی دارای یخدان کوچکی است که شما می توانید در آن قسمت نوشیدنی های خود را قرار دهید ، این یخدان به دلیل اینکه فضا را برای ریختن یخ های خرد شده نیز فراهم می کند ، شما می توانید از یخ های حبه ای برای خنک نگه داشتن نوشیدنی های خود استفاده کنید . شما می توانید به راحتی تمامی نوشیدنی های خود را در این قسمت قرار دهید که در لبه تشک بادی روی آب قرار داده شده است و شما می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید . لبه های بادی و تقریبا بلند تر تشک بادی روی آب دو نفره مواج بست وی می تواند به مانند یک بالش بادی برای شما باشد تا بتوانید در مواقعی که بر روی تشک بادی دراز کشیده اید ، سر خود را نیز بر روی تشک قرار دهید . این تشک بادی به خوبی می تواند 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند و وزنی که خود محصول دارد تنها 3.6 کیلوگرم می باشد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...