تشک بادی روی آب سایه بان دار کودک

115523

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب سایه بان دار کودک یکی از زیبا ترین تشک های بادی شرکت بست وی بوده که با دارا بودن طرح های کارتونی بر روی بدنه و نیز سایه بانی با اشکال فانتزی توانسته توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید و در لیست پرفروش ترین تشک های بادی روی آب سال قرار گیرد.  بدنه و سایه بان این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که دارای ظاهری جذاب بوده و در عین حال بسیار مقاوم و مستحکم در برابر آسیب دیدگی می باشد. پایه های سایه بان نیز از جنس وینیل رنگی و شفاف تهیه شده که دارای رنگی شاد بوده که زیبایی محصول را بیش از پیش افزایش داده است. به منظور افزایش استحکام و طول عمر این تشک بادی برای کف آن از وینیل دولایه استفاده شده که در حین جابجایی توسط کودک دچار ساییدگی نخواهد شد. وزن آن نیز در حدود 300 گرم بوده که به سادگی قابل حمل و جابه جایی می باشد. برای تهیه این تشک بادی جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

نوعگرد
ظرقیت آب15 لیتر
قطر102 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس رویه وینیل رنگی و شفاف
ظاهر رویهطرح دار
نوع سایه بان 
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی گرد با سایه بان فانتزی
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 0.3 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب سایه بان دار کودک محصولی متفاوت و کارآمد از شرکت بست وی بوده که مناسب کودکان خردسال طراحی و تولید شده است. این محصول دارای بدنه ای مقاوم و در عین حال نرم و راحت بوده که در حین استفاده کودک شما دچار درد و خستگی نخواهد شد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب کودک همراهی می نماییم... 

 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همان طور که می دانید طراحی محصولات مورد نیاز کودکان می بایست به گونه ای باشد که به سادگی و در اولین نگاه نظر کودکان را به خود جلب نموده و آن ها را به استفاده از محصول ترغیب نماید. این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای رنگ های شاد و فانتزی بر روی بدنه می باشد که قادر است هر کودکی را به وجد آورد. برای این محصول یک تکیه گاه کوچک در نظر گرفته شده است که به صورت مواج طراحی شده و در حین استفاده پشت کودک را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از ایجاد خستگی خواهد شد. در قسمت جلویی این محصول یک اسباب بازی بادی سرخود تعبیه شده که قادر است کودک شما را در حین تفریح بیش از پیش سرگرم نماید. همچنین برای این تشک بادی یک سایبان بادی بزرگ طراحی شده که این امکان را فراهم می آورد که کودک شما بدون هیچ گونه نگرانی از آفتاب سوختگی در فضای باز و در زیر نور خورشید نیز قادر به استفاده از این محصول باشد. 

 

جنس بدنه

 

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در محصولات مورد نیاز کودکان جنس و کیفیت محصول مورد نظر می باشد. زیرا محصولات تفریخی کودکان نیاز به مراقبت بیشتری داشته تا مدت ها قابل استفاده باشد. به همین منظور شرکت بست وی بدنه این محصول را از وینیل رنگی در نظر گرفته که علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا از مقاومت قابل توجهی برخوردار بوده و در حین استفاده به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. همچنین به منظور افزایش طول عمر و کیفیت این محصول سایبان آن از وینیل و قسمت زیرین این تشک‌ بادی از وینیل دولایه در نظر گرفته شده. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

از دیگر ویژگی‌ های یک محصول کارآمد می توان به دارا بودن فضای مناسب و کافی زه منظور تفریح و یا استراحت اشاره نمود. زیرا محصولی با ابعاد مناسب و وزن اندک را می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داده و به راحتی حمل و جابجا نمود. این محصول دارای ابعاد مناسبی بوده و قطر آن در حدود 102 سانتی متر و ارتفاع آن در حدود 107 سانتی متر می باشد که از فضای کافی برای استفاده کودک برخوردار بوده و نیز قابل استفاده در استخر های کوچک نیز می باشد. وزن این محصول در حدود 300 گرم بوده که کودک نیز به راحتی قادر به حمل آن می باشد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

علاوه بر کیفیت در نظر گرفته شده برای محصول نحوه مراقبت و استفاده ما نیز تاثیر بسزایی بر طول عمر آن خواهد داشت. به همین جهت به منظور افزایش طول عمر این تشک بادی تنها کافی است که از برخورد اشیاء نوک تیز بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن آن در برابر حرارت های بالا خودداری نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب و تعمیرات آن را تعمیر نموده و مجدداً مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین شرکت بسپارید. 

 

جمع بندی 

 

تشک بادی روی آب سایه بان دار کودک محصولی با طراحی جدید و ظاهری متفاوت بوده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. و در عین حال دارای نشیمنگاهی نرم و راحت بوده و کودک شما در حین استفاده حس راحتی و آرامش را تجربه می نماید. برای استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و در کمترین زمان ممکن آن را راه اندازی نموده و در اختیار کودک خود قرار دهید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق نمایندگی بزرگ تهران اینتکس در یافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...