تشک بادی روی آب شفاف

Bestway 43124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,130,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شفاف محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که در سال 2016 طراحی و تولید شده و در سال 2017 نیز به بازار عرضه شد. بخش اصلی بدنه این تشک بادی از جنس وینیل می باشد که در برابر فشار کاملا مقاوم بوده و می تواند نیاز شما را از یک تشک یا پد روی آب برای سالها برطرف کند. بدنه این تشک به صورت یک تکه و صاف بوده اما بخش بالایی آن دارای یک برآمدگی بوده که به عنوان بالش بادی سرخود راحتی تشک را افزایش می دهد. بدنه کاملا شفاف بوده و لایه های داخلی و رنگی آن باعث افزایش زیبایی تشک شده است. 

راهنمای خرید تشک بادی روی آب

در خرید تشک بادی روی آب بایستی به مواردی دقت داشته باشید که از اهمیت بالایی برخوردار هستند . البته اولین چیز شکل ظاهری تشک های بادی روی آب است که کاملا سلیقه ای بوده و هر شخص می تواند بسته به علاقه خود ، تشک بادی روی آب را خریداری کند ، اما توجه داشته باشید که تشک بادی روی آب مسطح باید دارای مساحتی ایده آل برای دراز کشیدن شما داشته باشد . بنابراین تشک های بادی روی آب کودک و بزرگسال تفاوت دارد . همچنین در خرید تشک بادی روی آب حتما به تحمل وزن محصول توجه داشته باشید .

با توجه به اینکه تمامی وزن شما بر روی تشک بادی خواهد بود ، ممکن است برخی از مدل ها قابلیت تحمل وزن بسیار بالا نباشند و در نتیجه به داخل آب فرو خواهد رفت . به عنوان مثال تشک بادی روی آب شفاف می تواند وزنی حدودا 85 کیلوگرم را تحمل کند که بیشتر بزرگسالان می توانند از محصول استفاده کنند ، لذا در صورتی که وزن بیشتری دارید می توانید به دسته بندی مربوطه در فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کرده و تنوع بالایی از تشک های بادی روی آب با را با تحمل وزن بسیار بالا مشاهده و خریداری کنید .

طراحی رویه مواج در تشک بادی روی آب چه کاربردی دارد ؟

یکی از ویژگی هایی که شرکت بست وی عمدتا برای تشک های بادی روی آب و همچنین تشک های بادی معمولی و تخت های بادی استفاده می کند ، بهره گیری از آرگونومی رویه مواج می باشد . این طراحی در واقع همان طراحی برجسته و موج داری است که سطح تشک ها دارند ، این طراحی سبب آن شده تا انعطاف پذیری سطح تشک بیشتر شود .

با انعطاف پذیری بیشتر ، بدن احساس راحتی بیشتری کرده و فشار وارده بر روی اندام ها کم می شود ، به همین جهت نیز ساعت های بیشتری را می توانید بر روی تشک استراحت و ریلکس کنید .این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا  بر روی زمین نیز بستری نرم داشته باشید . همچنین این طراحی می تواند از سر خوردن و لغزندگی سطح تشک کاسته و مانع از افتادن شما به داخل آب شود .

مراقبت و نگهداری از تشک بادی روی آب شفاف

توجه داشته باشید که تشک های بادی روی آب به دلیل ساختاری که دارند ، نیاز به نگهداری داشته و بهتر است که به درستی از آن ها استفاده کنید ، به همین دلیل نیز توصیه هایی را در ادامه به شما مشتریان گرامی خواهیم گفت که بهتر است به آن ها عمل کنید . مهم ترین نکته این است که برخورد اجسام تیز و برنده و همچنین هر نوع شئ تیزی می تواند به تشک بادی روی آب آسیب وارد کند . اگر در سواحل دریا از تشک بادی روی آب استفاده می کنید از زیرانداز بهره مند شوید . توجه داشته باشید که میزان تحمل وزن 85 کیلوگرمی در این تشک ، هم بر روی آب و هم بر روی زمین می باشد . حرارت آتش و وسایل داغ فلزی می تواند سبب آسیب دیدن تشک بادی روی آب شود .

تعمیرات و پنچرگیری تشک بادی روی آب شفاف

بست وی با توجه به احتمال آسیب دیدگی ها به خصوص آسیب دیدگی های جزئی در محصولات بادی خود ، برچسب های تعمیراتی را تولید و ارائه کرده است که این برچسب ها از جنس خود محصول بوده و با چسب مخصوص به خوبی به بدنه محصولات چسبیده و از خارج شدن باد جلوگیری خواهد کرد . تعدادی از برچسب های تعمیراتی تشک بادی روی آب ، در کنار این محصول قرار داده شده است ، اما در صورت نیاز به برچسب های بیشتر می توانید این برچسب ها را از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید . یا اینکه محصول را برای فروشگاه ارسال کنید تا تعمیر شود . 

اگر تصمیم دارید که خودتان تشک بادی روی آب را تعمیر کنید ، در ابتدا باید بخش آسیب دیده را پیدا کنید . بعضی مواقع ممکن است که آسیب دیدگی بسیار جزئی باشد ، به همین دلیل ما کف صابون و یا تشت آب را پیشنهاد می دهیم تا بدین روش بتوانید محل سوراخ شدگی را پیدا کنید . لازم است که بدنه محصول کاملا خشک باشد تا تعمیرات انجام شود ، مقداری از برچسب را به صورت سکه ای برش داده و آغشته به چسب مخصوص مایع کنید ، سپس آن را بر روی بدنه تشک چسبانده و محل تعمیر شدگی را برای 24 ساعت تحت فشار قرار دهید تا به خوبی بچسبد .

  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 71 سانتی متر
  • تحمل وزن: 85 کیلوگرم
  • جنس بدنه: وینیل
  • کد محصول: Bestway 43124

تشک بادی روی آب شفاف از سری تشک های طراحی شده به صورت بادی است که با توجه به نوع ساختار خاص خود ، مناسب برای آب بوده و می توانید با استفاده از آن بر روی آب شناور مانده و استراحت کنید . تشک بادی روی آب ، محصولی مناسب برای سرگرمی و تفریحات آبی می باشد که می توانید بر روی آن دراز کشیده و ریلکس کنید و حتی حمام آفتاب بگیرید. تشک بادی روی آب شفاف برای بزرگسالان طراحی شده و می تواند برای آن ها کاملا مناسب باشد .

این تشک بادی روی آب برای استفاده یک نفره طراحی شده است چرا که مساحت آن به اندازه یک فرد بالغ است . دوام و کیفیت این تشک بادی روی آب بسیار عالی است . فروشگاه تهران اینتکس برای کسب اطلاعات بیشتر مشتریان نسبت به ویژگی های ساختاری و ... این محصول ، توضیحاتی را در قالب نقد و بررسی آورده است که می توانید در ادامه آن را مطالعه کنید .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب شفاف

طراحی و تولید تشک بادی روی آب از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این محصولات برای استفاده بر روی آب طراحی شده اند و بایستی طراحی آن ها بسیار خوب باشد تا بتواند تعادل خوبی را بر روی آب حفظ کند . بست وی به خوبی با طراحی پهن و عریض این تشک بادی تعال خوبی را به آن بخشیده است . در بخش بالایی تشک بادی روی آب ، بالشی سرخود بر روی تشک قرار گرفته است که به صورت برجسته طراحی شده است تا بتوانید سر خود را بر روی آن قرار داده و از وارد شدن فشار به سر جلوگیری کنید .

وجود بالش بادی سرخود می تواند سر شما را همچنین در ارتفاع بالاتری قرار دهد تا در صورت ایجاد موج ، سر داخل آب نرفته و یا آبی وارد گوش ها نشود ، به همین دلیل نیز به سادگی می توانید بر روی آب ریلکس کنید  بست وی سعی کرده است تا با استفاده بدنه خارجی محصول به صورت شفاف و استفاده از لایه های زیرین رنگی ، این تشک بادی را بسیار شیک و زیبا کند ، تا با استفاده بر روی آب و همچنین برخورد نور به آن ، زیبایی تشک بادی روی آب دوچندان شود .

لازم به ذکر است که سطح تشک بادی روی آب همچنین به صورت مواج طراحی شده است که این طراحی موج دار سبب شده است تا انعطاف پذیری سطح تشک افزایش یافته و همچنین از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری شود . رویه مواج تاثیر زیادی نیز بر روی ثبات و عدم لغزندگی تشک بادی داشته است .

جنس ساخت تشک بادی روی آب شفاف

بست وی عمدتا برای ساخت تشک های بادی خود به مانند سایر محصولات بادی شرکت ، از وینیل استفاده کرده است ، چرا که وینیل هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نکرده و همچنین کاملا ضدآب می باشد . اشعه های خورشیدی و پرتو های مضر آن به این جنس آسیبی وارد نمی کند . همچنین انعطاف پذیری بالای این جنس سبب شده است که از آن برای ساخت بیشتر محصولات بادی درجه یک و اصل استفاده شود . نام دیگر وینیل ، پی وی سی یا پلاستیک طبیعی منعطف می باشد که به دلیل طبیعی بودن و عدم استفاده از مواد شیمیایی و سمی ، حساسیت های پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند .

شما می توانید از تشک بادی روی آب خود بر روی خشکی نیز استفاده کرده و بر روی آن دراز بکشید ، اما بهتر است که در ساحل دریاها حتما از زیرانداز استفاده کنید تا باقی ماندن سنگ ریزه ها و ... آسیبی به تشک بادی نرساند . ماسه های ساحل در صورت تمیز بودن آسیبی به تشک بادی نمی رساند ، اما با ایجاد اصطکاک و ساییدگی ممکن است بدنه تشک آسیب ببیند . بنابراین توصیه می شود که به خوبی از تشک بادی روی آب استفاده کرده و از آن مراقبت کنید .

محدودیت استفاده از تشک بادی روی آب شفاف

استفاده از تشک بادی روی آب شفاف محدودیت هایی دارد که بهتر است به آن توجه داشته باشید ، تا در هنگام استفاده دچادر مشکل نشوید . از جمله این محدودیت ها می توان به تحمل وزن 85 کیلوگرمی تشک بادی روی آب اشاره کرد که در صورت داشتن وزن بالا تر نمی توانید از تشک استفاده کنید زیرا به داخل آب فرو خواهد رفت . اما در صورتی که زیر 85 کیلوگرم وزن داشته باشید می توانید از این محصول استفاده کنید .

تشک بادی روی آب شفاف مناسب برای آب های کم عمق و راکد مانند استخر ها و دریاچه ها می باشد ، لذا تعادل خوبی را در آب های خروشان رودخانه و دریا نخواهد داشت . نباید از این تشک بادی روی اب در خشکی به خصوص خشکی هایی که سطح زمین سنگ ریزه دارد استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...