تشک بادی روی آب شفاف بست وی

bestway 43300

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شفاف بست وی محصولی جدید است که در سال 2021 از سوی شرکت بست وی عرضه شده و توانسته در بدو ورود نیز نگاه ها را به سمت خود خیره کند. قطعا یکی از مهم ترین دلایل انتخاب یک تشک بادی روی آب توسط مشتریان بحث بهره مندی از بدنه با کیفیت ، طراحی شیک و هم چنین امکانات آن محصول می باشد که این تشک توانسته به بهترین شکل ممکن اکثر نیاز های مخاطبان خود را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. در همین راستا در ابتدا باید عنوان کنیم که این محصول مناسب برای استفاده یک نفر می باشد و شما می توانید مشاهده کنید که در بخش های کناری این محصول لبه های گرد نیز وجود دارد که طراحی بخش اصلی این محصول را شامل شده است. رنگ آبی در کنار سفید این محصول هم از خصوصیات خوب و جذاب طراحی این تشک بادی روی آب به شمار می رود. هم چنین اگر با دقت به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این کالا دارای بخش تکیه گاه و یا به عبارت دیگر بالش بادی در بخش بالایی خود می باشد که فرد پس از قرار گیری درون این محصول می تواند به راحتی به این ناحیه تکیه داده و یا سر و گردن خود را بر روی این ناحیه به راحتی قرار دهد. هم چنین ناحیه زیرین این محصول نیز به صورت شفاف و خانه های مربعی شکل با رنگ سفید تولید شده است که جذابیت این محصول را هم دو چندان نموده است. خرید این محصول از طریق فروشگاه اینتکس هم اکنون امکان پذیر می باشد.

 نوع تفریحی
 طول 160 سانتي متر
 عرض 84 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 750 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه شفاف
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 طراحی دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب شفاف بست وی یک محصول لوکس ، زیبا و شیک می باشد که برای افرادی که قصد استراحت بر روی آب و ایجاد یک فضای آرام و ریلکس را دارند محصولی عالی به شمار می رود. طراحی این محصول به گونه ای است که قطعا می تواند نیاز مشتریان را از این بابت به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. ساختار استاندارد ، رنگ بندی زیبا و هم چنین راه اندازی ساده و آسان این محصول همگی از موارد مهمی است که این تشک بادی روی آب در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به این موارد حال پیشنهاد داریم این نقد و بررسی را تا انتها دنبال کنید تا با ویژگی های این محصول به صورت کامل آشنا شوید.

شیوه راه اندازی و استفاده از محصول

در ابتدای این مطلب باید اشاره داشته باشیم که شما به چه صورت می توانید این محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. ساختار فوق العاده ای که این کالا داراست باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت دست به راه اندازی و استفاده از این محصول زده و هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید. در همین راستا در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که قبل از هر چیز شما نیاز خواهید داشت تا یک عدد پمپ باد را تهیه کرده و بعد از آن بتوانید به راحتی دست به راه اندازی این محصول بزنید. پس از خرید و تهیه این پمپ باد حال شما نیاز دارید که دو عدد دریچه باد موجود بر روی این تشک بادی روی آب را پیدا کنید.

یکی از این دریچه ها بر روی بخش بالش بادی این محصول و دیگر دریچه نیز در بخش انتهایی این کالا قرار دارد که با استفاده از این موارد شما می توانید به سادگی اقدام به باد کردن و راه اندازی این محصول نمایید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که پس از راه اندازی و باد کردن کامل این شناور حال این مزیت در اختیار شما قرار دارد که به ساده ترین شکل ممکن آن را بر روی آب قرار داده و اقدام به استفاده از این کالا کنید.

ابعاد و اندازه های محصول

در ارتباط با ابعاد این محصول نیز باید به چند نکته اشاره کنیم. نکته اول طول این محصول است که این کالا دارای طول 160 سانتی متر خواهد بود. هم چنین از نظر عرض نیز این محصول 84 سانتی متر عرض دارد که باعث شده تا شما بتوانید به راحتی با در نظر گرفتن این ابعاد استاندارد از این کالا استفاده کنید. مسئله دیگر در خصوص تشک بادی روی آب شفاف بست وی بحث وزن و تحمل وزن این کالاست. وزن این تشک بادی روی آب تنها 750 گرم می باشد که از این حیث نیز شما می توانید یک محصول سبک وزن را در اختیار داشته باشید. هم چنین از نظر تحمل وزن نیز این محصول 90 کیلو گرم وزن را هم به راحتی می تواند بر روی خود تحمل نماید.

جنس و کیفیت محصول

دیگر نکته ای که قطعا می تواند در هنگام خرید و ثبت سفارش بسیار مهم و اساسی باشد بحث جنس و کیفیت این کالا خواهد بود. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول با بهره گیری از جنس PVC طراحی و تولید شده است و همین نکته سبب شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت و بدون نگرانی از بابت کیفیت این کالا خرید خود را ثبت کنند. هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره داشته باشیم که این محصول ضخامت لایه های این محصول هم به قدری خواهد بود که به سادگی آسیب نبیند مگر این که به صورت غیر استاندارد بخواهید از این محصول استفاده نمایید.

شیوه خرید و ثبت سفارش محصول

در این مطلب سعی کردیم تا به صورت کامل و جامع ویژگی ها و نقد و بررسی اصولی این تشک بادی روی آب را در اختیار شما قرار دهیم تا با در نظر گرفتن این موارد بتوانید به بهترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش این محصول زده و خریدی راحت را ثبت کنید. حال با توجه به این موارد باید اشاره داشته باشیم که شما می توانید هم اکنون این محصول و هم چنین تجهیزات جانبی مورد نیاز نظیر پمپ باد را از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران با کمترین قیمت ممکن سفارش داده و از خرید خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...