تشک بادی روی آب شفاف تک نفره بست وی

bestway 43024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شفاف تک نفره بست وی از تشک های بادی محبوب روی آب می باشد که توسط برند بست وی به بازارهای جهانی عرضه شد . جنس این تشک بادی پی وی سی می باشد و ضخامت آن 0.24 میلی متر می باشد که در میان تشک های بادی روی آب دارای کیفیت قابل قبولی است . رنگ رویه این تشک بادی شفاف می باشد و به هنگام شنا از رویه تشک آب معلوم می باشد که می تواند تجربه ی منحصر بفردی را برای شما به ارمغان بیاورد . حداکثر ظرفیت قابل تحمل برای این تشک بادی تک نفره 90 کیلوگرم می باشد . در قسمت بالای این محصول یک تکیه گاه قرار گرفته است که می توانید با تکیه دادن به آن از زیبایی آب لذت ببرید . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که به هنگام بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده وادامه ی روز خود را بر روی آب سپری کنید . شما کاربران گرامی می توانید این محصول را از فروشگاه تهران اینتکس که نماینده ی برند بست وی می باشد خریداری کرده و از کیفیت محصول اطمینان کامل را داشته باشید . 

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتي متر
 عرض 71 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 1100 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب شفاف تک نفره بست وی

تشک بادی روی آب شفاف تک نفره بست وی محصولی فوق العاده با کیفیت و زیبا بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار گردیده است. این محصول به دلیل داشتن بالشت بادی سر خود و هم چنین طراحی شفاف بسیار مورد توجه قرار گرفته است و جای خود را در بین محصولات پر فروش بازار باز کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم پس تا انتها ما را دنبال کرده و این مطلب را از دست ندهید........

طراحی و ارگونومی ساخت

در ارتباط با ارگونومی ساخت این محصول باید گفت که این محصول ارگونومی مستطیلی شکلی داشته و تقریبا از نظر ارگونومی ظاهری مانند اکثر تشک های موجود در بازار دارد. طراحی شفاف این محصول باعث شده تا این کالا فوق العاده چشم نواز شده باشد. بر روی رویه این محصول در شش سطر و سه ستون شیار هایی قرار گرفته است که به صورت دایره ای شکل بر روی این محصول طراحی شده اند که باعث شده تا سطحی شیار دار و نرم و لطیف را شاهد باشم. این شیار ها مانند لیوان طراحی شده اند و با فواصل یکسان و معین نسبت به هم قرار گرفته اند. گوشه های این تشک هم با فواصل معین خالی بوده و شیار ها در مرکز این محصول قرار دارند. در بالا ترین بخش این محصول هم بالش بادی سر خود این محصول تعبیه شده است که به صورت شفاف و بی رنگ بوده و بر امده است که به طور واضح به چشم می اید. بر روی این بالش بادی هم سه حط هم اندازه کشیده شده است که سطح بالش را به چهار قسمت تقسیم کرده است که باعث شده تا در هنگام خوابیدن بر روی این تشک ارامش و نرمی را احساس کنید. رنگ بدنه و رویه خود محصول هم تقریبا خاکستری شکل بوده که بسیار زیبا می باشد.

جنس بدنه

رویه این تشک ساخته شده از جنس PVC می باشد که بسیار مقاوم بوده و به راحتی اسیب نمی بیند که خود این مسئله باعث شده تا در هنگام خرید مشتری به ان اتکا کند. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع PVC طراحی شده اند که نشان از کیفیت بالای این محصول می دهد. هم چنین رویه این محصول هم به صورت براق طراحی شده است که در عین مقاوم بودن ، زیبایی این محصول را دو چندان کرده است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این مسئله اشاره کرد که این محصول تنها 1100 گرم وزن دارد که این عامل باعث شده تا به راحتی بتوان ان را حمل و نقل و جا به جا کرده و استفاده کنید. هم چنین این اشک دارای طول 188 سانتی متر و عرض 71 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 90 کیلو گرم وزن را تحمل کند که از مزایای خوب این محصول به حساب می اید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی و نگهداری یک محصول بادی از مواردی است که باید توجه ویژه ای به ان شود چون محصولات بادی به دلیل حساس بودن نیاز به مراقبت زیادی دارند. در ابتدا باید گفت که این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی و یا وسیله ای که بتواند باد را با فشار خارج کند اقدام به باد کردن این محصول از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد که جزو مزیت های این کالا به حساب می اید. هم چنین باید به این نکته توجه کرد که بیش از اندازه این تشک را باد نکنید چون از تحمل وزن ان کاسته و امکان اسیب رسیدن به این محصول هم افزایش می یابد. هم چنین بهتر است در مواقعی که از این محصول استفاده نمی کنید به طور کامل ان را جمع اوری کنید که از اسیب دیدن به دور باشد. هم چنین برای مراقبت از این محصول رعایت این دو نکته بسیار مهم است که از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری کرده و هم چنین اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید. گفتنی است که در کنار این محصول دفترچه راهنما و همین طور برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که از ان ها هم می توانید در مواقع لزوم استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب شفاف تک نفره بست وی محصولی با کیفیت و زیبا می باشد که بدنه ای از جنس PVC داشته و دارای نشیمنگاه مواج می باشد. از این محصول تمام سنین می توانند استفاده کنند. هم چنین این کالا دارای بالش بادی سر خود می باشد که جزو مزایای خوب این محصول به حساب می اید. اگر قصد خرید یک تشک بادی روی اب را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...