تشک بادی روی آب شفاف

58856 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,590,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب با طرح کاناپه بادی شیبدار که از طراحی بسیار شیک و جذابی بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش شفاف رنگی بوده و باقی قسمت ها از روکش طرح چرم ساخته شده است. این کالا به صورتی طراحی شده که از تکیه گاه شیبدار بهره برده و در ایجاد آرامش در بدن مصرف کنندگان بسیار موثر است. تشک بادی روی آب جدید اینتکس، با کیفیت عالی، از سری کالا های سال 2015 به همراه بر چسب تعمیرات، قسمت زیرین و کناره های این تشک بادی رویه مات سفید رنگی داشته که بسیار زیبا و منحصر به فرد است، اما بخش بالا به همراه پشتی این تشک بادی، آبی رنگ بوده و شفاف بوده که دارای خطوطی عرضی می باشد. به همراه یک جا لیونی، فوق العاده نرم و راحت، مناسب حمام آفتاب و استفاده در استخر و آبهای کم عمق آرام.

استفاده از پی وی سی شفاف برای ساخت این تشک ، جذابیت آن را بیشتر کرده است ، به خصوص که رنگ آن ابی بوده و با رنگ سفید ترکیب شده است . توجه داشته باشید که حتی بخش های شفاف این تشک بادی نیز مقاوم و ضخیم بوده به طوریکه ضخامت آن با بخش های سفید رنگ تفاوتی ندارد ، بلکه تنها به صورت شیشه ای و شفاف است . از این رو نگران آسیب پذیر بودن سطح تشک بادی روی آب نباشید . لایه های مختلف این تشک نیز به خوبی به یکدیگر پرس شده اند و شرکت تولید کننده این محصول یعنی شرکت بست وی کاملا به صورت مهندسی شده این محصول را تولید کرده است و مورد تست و ارزیابی قرار گرفته ، برای همین با اطمینان آن را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس نیز به نمایندگی از این برند ، تشک بادی روی آب شفاف را با گارانتی 48 ساهته تعمیر برای فروش گذاشته است . 

طراحی قوس دار این تشک بادی روی آب ، باعث شده است تا بدن شما در بهترین و راحت ترین حالت ممکن خود قرار بگیرد تا احساس خوبی را داشته باشید و بتوانید مدت های طولانی با آرامش بیشتر ریلکس کرده و استراحت کنید . توجه داشته باشید که در بخش زیرین تشک بادی روی آب شفاف یک قسمت بادی قرار گرفته است که می تواند مانع از به عقب برگشتن تشک شود ، برای همین احساس راحتی خواهید کرد و نگران بر هم خوردن تعادل نباشید . از مهم ترین ویژگی های تشک بادی روی آب اینتکس می توان به همان حفظ تعادل عالی اشاره کرد که برند اینتکس به این موضوع بسیار اهمیت قائل شده و به آن توجه داشته است . این محصول مناسب برای رده سنی بزرگسال بوده و می تواند وزن هر فرد را به خوبی تحمل کند ، حتی اگر سنگین وزن باشد .  

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 9.2 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب شفاف یکی از محصولات بسیار دوست داشتنی برای تفریحات آبی و ابزار های مناسب جهت استراحت کردن و ریلکس کردن می باشد که می توانید آن را خریداری کنید . تشک های بادی روی آب به دلیل ساختار بادی خود می توانند شناوری خوبی بر روی آب داشته و با شناور ماندن بر روی آب ، فضایی را برای دراز کشیدن و استراحت کردن ایجاد کند . تشک های بادی روی آب تنوع بسیار بالایی داشته و با توجه به ابعاد و سایز هایی که دارد مناسب برای سنین خاص و یا محدوده وزنی معینی می باشند که در هنگام خرید بایستی به آن توجه داشته باشید . تشک بادی روی آب شفاف قادر به تحمل وزن بیش از 130 کیلوگرم است و تمامی سنین به خصوص بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند .

طراحی  تولید تشک بادی روی آب شفاف

به واسطه بدنه شفافی که این تشک بادی روی آب دارد به این محصول ، تشک بادی روی آب شفاف گفته می شود . البته شفافیت بدنه این تشک بادی ، دلیلی بر نازک بودن محصول نیست چرا که اینتکس همواره محصولات خود را با استفاده از بهترین اجناس و مقاوم ترین آن ها تولید می کند . این تشک بادی روی آب برخلاف بسیاری از مدل ها ، به صورت مسطح نبوده و تقریبا شیبدار طراحی شده است ، به همین دلیل نیز شما می توانید به صورت نیمه دراز کش بر روی تشک بادی روی اب دراز بکشید . در این حالت شما به خوبی می توانید به اطراف دید داشته باشید و نگران فرو رفتن سر به داخل آب و یا ورود آب به گوش خود نخواهید بود .

اینتکس سعی کرده است تا این تشک بادی روی آب را به بهترین شکل طراحی کند تا افراد حس بهتر و راحتی را داشته باشند ، در همین راستا اینتکس از طراحی رویه مواج استفاده کرده است . همانطور که سطح این تشک را در تصاویر مربوطه مشاهده می کنید ، سطح این تشک مواج و به صورت برجسته طراحی شده است ، به همین دلیل انعطاف پذیری و فرم پذیری این تشک بسیار عالی شده و تا شما بتوانید زمان های طولانی تری را نیز به استراحت کردن بپردازید . نوع طراحی و ساختار پهن این تشک بادی روی آب سبب شده است تا شناوری بسیار خوب و تعادل عالی را بر روی آب داشته باشد . البته توجه داشته باشید که این محصول مناسب برای آب های کم عمق و آرام می باشد و برای دریا و رودخانه ها مناسب نیست .

جنس تشک بادی روی آب شفاف

اینتکس برای تولید تشک بادی روی آب شفاف از بدنه بسیار مقاوم و مرغوب پی وی سی استفاده کرده است . پی وی سی نوعی پلاستیک طبیعی بسیار مقاوم و با انعطاف و قدرت کشسانی بالا می باشد که حتی نازک ترین لایه های آن نیز مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه داشته و از ویژگی های بسیار خوب دیگر آن می توان به ضد آب بودن این جنس اشاره کرد . پی وی سی هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نکرده و در برابر نور خورشید و اشعه های آسیب رسان آن نیز مقاوم است . با توجه به این ویژگی های عالی ، اینتکس حتی از پی وی سی برای ساخت بسیاری از محصولات بادی دیگر استفاده کرده است . برای ساخت تشک بادی روی آب شفاف از دو نوع پی وی سی شفاف و مات استفاده شده است .

راه اندازی و نگهداری

در بدنه این تشک بادی روی آب دریچه ای به منظور راه اندازی و باد زدن تشک قرار داده شده است که می توانید از آن طریق حتی با استفاده از پمپ های باد ، محصول را راه اندازی کنید . توصیه می شود که از پمپ های باد دستی که مناسب ترین نوع پمپ ها می باشند برای راه اندازی این تشک بادی استفاده کنید . توجه داشته باشید که از محصولات بادی بایستی به درستی استفاده کنید و در نگهداری آن ها کوشا باشید ، زیرا ساختار بادی این محصولات و همچنین بدنه ضعیف آن ها در برابر هر شئ تیز و برنده ای آسیب پذیر خواهد بود و پس از سوراخ شدن یا پاره شدن باد خالی شده و عملکرد تشک بادی روی آب با مشکل مواجه خواهد داشت . توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این محصول در خشکی حتما از زیرانداز استفاده کنید . توصیه می شود که بر اساس تحمل وزن ، اقدام به خرید تشک بادی روی آب کنید ، بنابراین اگر سنگین وزن هستید این مدل مناسب ترین گزینه برای استفاده خواهد بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...