تشک بادی روی آب صدف دریایی

67236

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب صدف دریایی یک کالای کاربردی و ارزشمند بوده است که نسبت به ارزش خریدی که دارد ارزش خرید آن بسیار بالای می باشد . طراحی این محصول همانطور که از اسم این کالا مشخص است به صورت صدف دریای بوده که به رنگ آبی روشن خواهد بود و به همین دلیل بسیار جذاب و چشم نواز می باشد . در خصوص کیفیت این شناور بادی باید ذکر کرد که جنس بدنه آن از پی وی سی بوده و با بررسی دقیق متخصصانمان به کیفیت ساخت بالای این محصول پی برده شده است پس به اسودگی می توانید این کالا را خریداری کرده و در تمامی مناطق آبی استفاده بکنید و لذت ببرید . اما در خصوص وزن این محصول باید گفت که این محصول وزنی 3.7 کیلو گرمی را دارا بوده و می تواند به اسودگی 130 کیلو گرم را تحمل کرده و به همین دلیل مناسب تمامی سنین کودکان و بزرگسالان می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این شناور بادی طرح صدف دریایی کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

 نوع تفریحی
 طول 208 سانتی متر
 ارتفاع 13.5 سانتی متر
 وزن 3.7 کیلو گرم
 جنس بدنه پی وی سی
 عرض 212 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده SWIMLINE
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

تشک بادی روی اب طرح صدف دریایی

تشک بادی روی اب طرح صدف دریایی یکی از محصولات فوق العاده زیبا و جذابی است که با خیال راحت می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نموده و از در اختیار داشتن ان لذت ببرید. این محصول طراحی فوق العاده زیبایی دارد و با بهره گیری از طرح صدف تولید و عرضه شده است که قطعا از زیبایی های این محصول به شمار می رود. این محصول هم چنین خصوصیات فوق العاده دیگری را هم دارا می باشد که در ادامه این مقاله سعی داریم تا به بررسی تک تک ان ها بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مقاله باید به معقوله طراحی این محصول بپردازیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که ساختار کلی این کالا برگرفته از طرح صدف دریایی می باشد که فوق العاده زیبا و خاص شکل گرفته است. این محصول از چندین بخش مختلف شکل گرفته است که بخش اصلی و مرکزی این محصول را ظاهری دایره ای شکل تشکیل داده است که می توان از ان به عنوان بالش بادی این محصول نیز یاد کرد. هم چنین تمامی بخش های این تشک بادی روی اب را هم شیار هایی تشکیل داده است که این شیارها و خطوط باعث شده تا نرمی و راحتی فوق العاده ای را این محصول در اختیار مشتریان خود قرار دهد و از خستگی ان ها نیز جلوگیری کند. هم چنین این محصول از رنگ یکدست ابی رنگ تولید شده است که یک رنگ کاملا زیبا و چشم نواز بوده و سبب شده تا در حین استفاده از این محصول بر روی اب از فواصل دور نیز ظاهری چشم نواز را شاهد باشیم. تمامی این موارد از مهم ترین مزایای طراحی و تولید این محصول به شمار می رود.

جنس بدنه

دیگر مورد مهمی که در خصوص این محصول باید به ان اشاره کنیم بحث ساختار و جنس بدنه این کالاست که قطعا مورد مهمی در انتخاب و خرید این محصول به شمار می رود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از جنس PVC شکل گرفته است که تمامی قسمت های این محصول از همین جنس طراحی و تولید شده که باعث شده تا هم از ضخامت خوبی برخوردار باشد و هم به راحتی دچار اسیب نشود. البته یک سری نکات را باید در حفظ سلامت این محصول مد نظر قرار دهید که در ادامه به ان ها نیز اشاره خواهیم کرد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این کالا نیز دیگر موردی است که در این بخش به ان خواهیم پرداخت. در همین خصوص باید عنوان کنیم که طول این تشک بادی روی اب 208 سانتی متر می باشد. هم چنین این کالا در ارتفاع 13.5 سانتی متر تولید شده است. عرض این کالا هم 212 سانتی متر خواهد بود. این ابعاد برای استفاده افراد بزرگسال هم مناسب خواهد بود. هم چنین وزن این محصول نیز 3.7 کیلو گرم خواهد بود که به راحتی می توانید ان را با خود حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. برای همین منظور باید به صورت جداگانه یک عدد پمپ باد را از سایت خریداری نموده و پس از ان نیز اقدام به باد کردن این کالا کنید. در همین راستا نیز باید در ابتدا این محصول را از داخل بسته بندی خارج نموده و سپس اقدام به پیدا کردن محفظه های باد موجود بر روی این محصول کنید. هم چنین پس از قرار دادن این پمپ باد در داخل این محفظه ها به صورت کامل این کالا را باد نمایید. در انتها نیز سعی کنید تا با بستن این محفظه ها از خارج شدن باد از داخل ان جلوگیری کنید. هم چنین مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان خواهد بود که با رعایت یک سری دستورالعمل ساده می توانید از این محصول سالیان سال استفاده نمایید.

جمع بندی

تشک بادی روی اب طرح صدف دریایی محصولی زیبا و دیدنی است که با قیمت ارزان و کیفیت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران عرضه شده است که هم اکنون می توانید ان را سفارش داده و ان را از درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...