تشک بادی روی آب طرح آبنبات

Intex 58753

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح آبنبات از محصولات 2018 شرکت آمریکایی اینتکس است که با طراحی کاملا متفاوت و جذابی همراه شده است که بدون شک نظر بانوان را به سوی خود جلب خواهد کرد. این تشک بادی روی آب از بدنه ای با دو قسمت ساخته شده است. قسمت اول آن آبنبات بوده که از رنگ بندی های بسیاری که جذابیت خاصی دارند همراه شده است و در آن رنگ های سفید،‌ آبی، زرد، سبز،‌ نارنجی و قرمز دیده می شود که تیرگی و روشنی آنها در قسمت های مختف متفاوت است. چوب آبنبات نیز رنگ نسکافه ای دارد و تنها برای زیبایی قرار داده شده به این معنی که برای استفاده به عنوان تشک بادی روی آب باید به قسمت گرد اصلی بسنده کنید. تشک بادی روی آب طرح آبنبات از لایه های وینیل در تمامی قسمت ها مورد استفاده قرار گرفته است که ضخامت آن 0.30 میلی متر می باشد که در این رده محصولات کاملا استاندارد و رضایت بخش است. قطر بخش گرد بدنه 135 سانتی متر می باشد و با همراه بخش مازاد چوب به 208 سانتی متر می رسد. و با توجه به بسته بندی بسیار کوچکی که دارد می توانید با به همراه داشتن پمپ باد این محصول را در هر محلی مورد استفاده قرار دهید. لازم به ذکر است که تشک بادی طرح آبنبات برای آبهای آرام طراحی شده است از این رو از استفاده از آن در دریا پرهیز کنید.

 نوع مستطیلی
 طول 208 سانتي متر
 عرض 135 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1980 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح آبنبات از محصولات زیبای تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که با بالاترین سطح کیفیت طراحی و از سال 2018 به بازارهای جهانی عرضه می شود. این محصول با وزن بدنه کم و توان تحمل وزن بالا در زمان کوتاهی توانسته در میان مصرف کنندگان مخصوصا بانوان به محبوبیت دست یابد. کالای تولید شده برای اب های ارام مناسب بوده و به سهولت راه اندازی می شود. در بخش نقد و بررسی می خواهبم با توصیف ابعاد مختلف این محصول یک راهنمای جامع برای خریدی مطمئن ارائه دهیم. پس برای اشنایی کامل با این محصول و خرید تشک بادی روی اب مناسب توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی متفاوت ساخت این محصول در راستای جلب نظر مصرف کنندگان محترم مخصوصا بانوان با ظرافت بالایی صورت پذیرفته است. این محصول با نمای کاملی از یک ابنبات چوبی زیبا طراحی شده که دارای ترکیب رنگ بسیار شادی نیز می باشد. این تشک بادی روی اب دارای بدنه زیبایی بوده که از دو بخش اصلی تشکیل می شود. قسمت اول آن آبنبات بوده که از رنگ بندی های بسیاری که جذابیت خاصی دارند همراه شده است و در آن رنگ های سفید،‌ آبی، زرد، سبز،‌ نارنجی و قرمز دیده می شود که تیرگی و روشنی آنها در قسمت های مختف متفاوت است. چوب آبنبات نیز رنگ نسکافه ای دارد و تنها برای زیبایی قرار داده شده به این معنی که برای استفاده به عنوان تشک بادی روی آب باید به قسمت گرد اصلی بسنده کنید. نشیمنگاه محصول کاملا مواج بوده که برای استفاده طولانی مدت یک انتخاب مناسب به شمار می رود. بر روی بدنه محصول یک عدد دریچه باد مخصوص راه اندازی محصول تعبیه شده است.

جنس بدنه

تمامی افراد در مقابل هزینه پرداختی انتظار دریافت کالایی با طول عمر بالا و کیفیتی مناسب دارند. این امر با توجه ویژه به جنس بدنه محصول و مرغوبیت ان ارتباط مستقیم دارد. شرکت اینتکس نیز در فرایند تولید این محصول در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان از لایه های وینیل در تمامی قسمت ها مورد استفاده قرار گرفته است که ضخامت آن 0.30 میلی متر می باشد که در این رده محصولات کاملا استاندارد و رضایت بخش است.  این جنس بدنه در برابر تابش مستقیم نور خورشید و دماهای متفاوت اب کاملا مقاوم باقی می ماند. زیرا این پوشش بدنه در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا دچار اسیب نمی شود. به همین دلیل از این محصول در فضاهای باز با خیالی اسوده می توانید استفاده کنید.

ابعاد و وزن

این محصول ساختاری مستطیل شکل داشته اما سطح نشیمنگاه ان دایره شکل است. قطر بخش گرد بدنه 135 سانتی متر می باشد و با همراه بخش مازاد چوب به 208 سانتی متر می رسد. این محصول دارای وزن بدنه ای بالغ بر 2 کیلوگرم بوده که به دلیل بسته بندی کوچک کالا شما می توانید به راحتی در سر ان را به همراه داشته باشید. البته این وزن کم به دلیل مرغوبیت ساختار محصول قابلیت تحمل وزن بالایی در حدود 80 کیلوگرم را به راحتی دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی محصول تنها کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. همانطور که پیشتر اشاره شده محصول دارای یک دریچه باد بر روی بدنه بوده که شما می توانید با استفاده از این دریچه باد و یک پمپ باد استاندارد مخصوص لوازم بادی اقدام به راه اندازی محصول در کمتر از 3 دقیقه نمایید. برای محافظت از محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به پوشش بدنه اجتناب نمایید. این محصول دارای توان تحمل وزن استانداردی بوده که لازم است از وارد کردن وزنی بیش از این توان به ساختار محصول خودداری کنید. همچنین لازم به ذکر بوده که این محصول مناسب اب های ارام طراحی شده پس از استفاده از ان در دریا پرهیز نمایید. این محصول فاقد گارانتی بوده اما برای رفاه حال مصرف کنندگان محترم نمایندگی مرکزی اینتکس خدمات پس از فروشی را در نظر گرفته است. شما می توانید در صورت بروز اسیب جدی ناشی از استفاده نادرست از این محصول کالا را برای انجام تعمیرت تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی اب طرح ابنبات محصولی جدید و زیبا با ساختاری باکیفیت بوده که طول عمر بالایی دارد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس این کالای جذاب را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...