تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی

bestway 43310

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی از جدید ترین محصولات بادی فروشگاه اینتکس می باشد که به صورت میوه ای طراحی شده و یکی از دوست داشتنی ترین تشک های بادی روی آبی است که شما عزیزان می توانید آن را خریداری کنید . این تشک بادی روی آب طراحی بسیار زیبای میوه ای داشته که بست وی با توجه به خلاقیت بسیار بالایی که در ساخت تشک های بادی روی آب میوه ای دارد ، این تشک را شبیه به یک آناناس طراحی کرده است . از ویژگی های این تشک بادی آناناسی می توان به داشتن بالش بادی اشاره کرد . اگر به تصویر توجه داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که بخش برگ های آناناس که به رنگ سبز نیز می باشد ، دارای برجستگی بیشتری نسبت به سطح تشک داشته و علت آن نیز استفاده از این برجستگی به عنوان بالش می باشد . شما می توانید از این تشک بادی روی اب برای دراز کشیدن و استراحت کردن استفاده کنید . بدنه تشک مواج است و این طراحی باعث شده است تا شما بتوانید احساس نرمی بسیار بیشتری را داشته باشید تا مدت زمان طولانی تری را بتوانید دراز کشیده و استراحت کنید . ابعاد این تشک بادی روی آب بزرگ است و شما در هنگام استفاده بسیار راحت خواهید بود . این تشک بادی روی آب 174 سانتی متر طول دارد و عرض آن نیز 96 سانتی متر است . همچنین تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی به خوبی می تواند 90 کیلوگرم را تحمل کند . 

  • تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی
  • طول : 174 سانتی متر
  • عرض : 96 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای بالش بادی
  • دارای رویه مواج
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43310

تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی از تشک های بسیار جالب با طراحی شبیه به آناناس می باشد که طراحی شیک و بسیار دوست داشتنی دارد ، زیرا این تشک بادی روی آب طرح میوه ای می تواند محیط اطراف را شاداب و بسیار دوست داشتنی تر کند . شرکت بست وی کاملا خلاقانه این تشک بادی روی آب را طراحی کرده است تا علاقه زیادی به استفاده از این تشک های بادی روی اب داشته باشید . با توجه به محبوبیت مدل های میوه ای در ساخت تشک بادی روی آب ، بست وی مدل های بسیار زیادی را با میوه های دیگر طراحی کرده است که می توانید تمامی آن ها را در فروشگاه اینتکس مشاهده کرده و هر یک از آن ها را با قیمت بسیار ارزان از فروشگاه خریداری کنید . در این بخش قصد داریم تا به نقد و بررسی تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی پرداخته و ویژگی های ناگفته این محصول را به شما عزیزان گفته و بیشتر شما را با تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی آشنا کنیم .

تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی در طول 174 سانتی متر و عرض 96 سانتی متر ساخته شده است به همین دلیل ابعاد بزرگی را دارد و رده های سنی بزرگسال همچنین به راحتی می توانند از تشک استفاده کنند . هدف از ساخت تشک بادی روی آب طرح آناناس نیز استفاده از آن توسط بزرگسالان بوده و به همین دلیل ابعاد بزرگی برای تشک بادی روی آب در نظر گرفته شده است و اگر دقت داشته باشید متوجه خواهید شد که ارتفاع تشک نیز بسیار بالاست . هر چه یک تشک بادی یا محصول بادی بزرگ تر و محفظه بادی آن بزرگ تر باشد می تواند وزن های بسیار بیشتری را تحمل کند و به همین دلیل بسیار محبوب تر بوده و از سوی مشتریان نیز راحت تر مورد استفاده قرار می گیرد . تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی می تواند 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند که دقیقا دلیل آن بزرگ بودن تشک بادی است . 

از ویژگی های قابل تاملی که در ساخت تشک بادی روی آب طرح آناناس بست وی از آن استفاده شده و باعث شده است تا محصول به خوبی بتواند کارایی بهتری را داشته باشد و افراد بتوانند راحت تر و برای مدت طولانی از تشک بادی روی آب استفاده کنند، داشتن رویه ای برجسته است که در ساخت تشک بادی روی آب از آن استفاده شده است . این رویه مواج می تواند باعث انعطاف پذیری بهتر تشک بادی روی اب شود و همانطور که می دانید این محصولات برای این ساخته شده اند که شما بتوانید برای مدت های طولانی از آن استفاده کرده و در صورت دراز کشیدن طولانی مدت اصلا خسته نشوید . این تشک بادی روی آب کاملا ضد آب است و بدنه آن با توجه به استفاده از لایه های پی وی سی کاملا ضد آب گرده است ، به همین دلیل نیز شما میتوانید با خیالی راحت از تشک بادی روی آب استفاده کنید .

 همچنین برای اینکه احساس راحتی بیشتری را از تشک بادی روی آب داشته باشید ، قسمت بالای تشک که همان برگ آناناس قرار دارد به منظور اینکه کارایی یک بالش را داشته باشد به صورت برجسته طراحی شده است و شما می توانید در هنگام دراز کشیدن بر روی تشک بادی روی اب ، سر خود را بر روی بالش و آن برجستگی قرار داده و بتوانید بهتر از تشک استفاده کنید . فضای بزرگ تشک بادی می تواند به شما اجازه دهد تا آزاد و بسیار راحت از تشک استفاده کرده و بر روی آن دراز بکشید . این محصولات بادی بیشتر برای استفاده در آب های آرام ساخته شده اند و ممکن است در آب های خروشان که موج های زیادی در آن تشکیل می شود ، آن چنان کارایی عالی را نداشته باشد . شما می توانید این محصول بی نظیر را از فروشگاه اینتکس با بهترین قیمت خرید کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...