تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی

bestway 42048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
960,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی از سری تشک های بادی روی آب های بادی جدید و بسیار دوست داشتنی فروشگاه اینترنتی اینتکس است که توسط کمپانی بزرگ و مطرح bestway طراحی شده است . بست وی شکل این تشک بادی روی آب را از اسب آبی الهام گرفته است که به صورت عروسکی و بامزه آن را طراحی کرده است . این تشک بادی دارای آرگونومی ساخت عالی بوده و تعادل بسیار خوبی را بر روی آب دارد . همچنین بست وی با تعبیه کردن یک دستگیره در قسمت بالای تشک بادی روی آب موجب شده تا کودک با گرفتن آن تعادل خود را به خوبی بر روی آب حفظ کند . این تشک بادی روی آب دارای ابعاد بزرگی بوده و از نظر رده سنی برای کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد . این تشک بادی روی آب قادر است تا وزن های بالای کودکان را تا 45 کیلوگرم تحمل کند ، بنابراین تمام کودکانی که زیر 45 کیلوگرم وزن دارند به راحتی می توانند از تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی استفاده کنند . تشک بادی روی آب فوق از جنس pvc ساخته شده است ، این جنس یکی از مرغوب ترین اجناس برای تولید محصولات بادی می باشد که علاوه بر کیفیت بالا ، هیچگونه ضرری برای پوست کودکان نخواهد داشت چرا که از مواد غیر سمی ساخته شده است . شما می توانید محصول فوق را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

 نوع تفریحی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 49.5 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 8.4 کیلوگرم
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 پمپ ---
 نوع پمپ ---
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دستگیره تعادل
ابعاد بسته بندی: 4.5*24*24 سانتی متر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

طراحی تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی

تشک های بادی محصولاتی بسیار محبوب و پر فروش فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانند با شناوری بسیار عالی یک یا چند کودک یا بزرگسال را بر روی خود جای دهد . تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی از سری تشک های بادی طراحی شده توسط برند بست وی می باشد که با توجه به ابعاد و تحمل وزن 45 کیلوگرمی خود مناسب برای سنین کودکان و نوجوانان می باشد . این محصول در واقع برای رده سنی بالای 3 سال طراحی شده است که محدودیت آن تنها وزن 45 کیلوگرمی می باشد.

بنابراین می توانید با در نظر داشتن این نکته خرید تشک بادی روی آب خود را انجام دهید . این محصول به صورت طرح اسب آبی تولید شده است که می تواند در داخل آب ، شکلی دوست داشتنی به خود بگیرد . طراحی عروسکی در کنار طراحی چاپی چشم ها و دهن ، این تشک را طبیعی و دوست داشتنی ساخته است . در بخش جلویی تشک بادی روی آب ، دستگیره ای قرار گرفته شده است که کودک می تواند با گرفتن آن ، تعادل خود را به خوبی حفظ کند .

جنس تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی

بست وی برای ساخت تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی از مواد درجه یک و ضخیم پی وی سی استفاده کرده است . PVC یا وینیل نوعی پلاستیک طبیعی منعطف می باشد که این پلاستیک به دلیل طبیعی بودن و عدم استفاده از مواد شیمیایی و سمی کاملا سازگاری با پوست بدن داشته و حساسیتی ایجاد نمی کند . این در حالی است که پی وی سی کاملا ضد آب بوده و در صورت استفاده طولانی مدت بر روی آب نیز آسیبی به تشک بادی روی آب وارد نخواهد کرد . انعطاف پذیری بسیار عالی پی وی سی همچنین می تواند از آسیب دیدن و پاره شدن تا حد زیادی جلوگیری کند .

راه اندازی تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی

در بدنه تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی دریچه بادی وجود دارد که از آن طریق می توانید با اتصال پمپ های باد مختلف ، تشک بادی روی آب خود را راه اندازی کنید . این محصول فاقد پمپ باد همراه است ، از این جهت شما می توانید به دلخواه پمپ باد مد نظر خود را از فروشگاه اینتکس به همراه محصول بادی خود سفارش دهید ، توجه داشته باشید که برای راه اندازی این تشک بادی روی آب ، بهتر است از پمپ های باد دستی استفاده کنید . چرا که پمپ باد دستی بدون نیاز به برق کار کرده و می تواند در هر شرایطی از آن استفاده کرد ، همچنین پمپ های باد برقی ممکن است با قدرت بالای خود به بدنه تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی آسیب وارد کند .

نگهداری و مراقبت از تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی

توجه داشته باشید که میزان باد تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی به اندازه باشد . داشتن باد زیاد می تواند باعث آسیب پذیری به لایه های مختلف و پرس شده تشک بادی شود ، همچنین باد کم می تواند تعادل خوب تشک بادی را مختل کرده و کودک را در هنگام بازی دچار مشکل کند . پس از هر بار بازی توصیه می شود که به خوبی تشک بادی را خشک کرده و سپس آن را جمع آوری کنید . از برخورد اجسام تیز خودداری کرده و بر روی خشکی بر روی تشک سوار نشوید .

تعمیرات تشک بادی روی آب طرح اسب آبی بست وی

پنچرگیری محصولات بادی به مانند تشک بادی از بزرگترین مزایا این محصولات به شمار می اید که در صورت آسیب دیدن محصول می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی تشک بادی روی آب خود را به مانند روز اول تعمیر کنید . این برچسب ها که هم جنس با بدنه تشک می باشد با استفاده از چسب مایع مخصوص به خوبی می تواند قسمت سوراخ شده را بپوشاند و مانع از خروج باد شود . در کنار این محصول برچسب تعمیراتی موجود است که می توانید از آن استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...