تشک بادی روی آب طرح انگی برد

bestway 9119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
260,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح انگی برد یک نمونه شاد و جدید از تشک های بادی روی اب بوده که در سال جدید میلادی توس کمپانی بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده و سطح رویه ان مواج است. به دلیل گردش ازادانه هوا بین بدن مصرف کنندگان و رویه محصول می توان عنوان کرد این کالا قابلیت ضدتعریق دارد. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد بتوانند استراحتی اسان را تجربه نمایند. ارگونومی ساخت بدنه این محصول استاندارد برای افراد بالاتر از سه سال بوده و قابل استفاده در تمامی اب های ارام می باشد. بدنه این محصول برگرفته از انیمیشن محبوب انگی برد یا همان پرندگان خشمگین بوده به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع یوینل با نرمی ودوام بالا استفاده شده که طول عمر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. این محصول با توجه به وزن بدنه بسیار کم و امکان راه اندازی اسان برای استفاده در سفر توصیه می شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 119 سانتي متر
 عرض 61 سانتي متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 نجنس بدنه وینیل
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای طراحی رویه زیبا
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای رویه مواج
 مناسب آب های استخر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب طرح انگی برد

تشک بادی روی آب طرح انگی برد یکی از محصولاتی است که مناسب برای کودکان و نوجوانان بوده و از تحمل وزن بالا و هم چنین بدنه مقاوم بهره مند می باشد که تمام این موارد از ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کنیم که طراحی محبوب این محصول هم از دیگر خصوصیاتی است که سبب شده تا کودکان این کالا را یک پیشنهاد عالی در نظر بگیرند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را بررسی نماییم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که می بینید و در تصاویر و هم چنین در اسم این محصول قابل رویت است این کالا طرح و نقشی برگرفته از انیمیشن محبوب انگی برد را دارا می باشد که یکی از جذاب ترین انیمیشن های این سال ها بوده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای ساختار مستطیلی شکل بوده و در تمام گوشه های این کالا نیز لبه های اضافی به چشم می خورد که باعث شده تا این کالا مقاومت بالا تری داشته باشد و به راحتی و با کمترین فشار ممکن سوراخ نشود. هم چنین رویه اصلی این محصول نیز به پنج قسمت تقسیم شده است که دو قسمت کناری ان از نظر ابعاد بزرگ تر از دیگر نقاط بوده و سه بخش میانی نیز هم اندازه هم خواهند بود که همین امر هم سبب شده تا کودک بتواند به راحتی بر روی این محصول دراز کشیده و به تفریح روی اب بپردازد. همچنین بخش بالایی این محصول هم به صورت برامده تولید شده است که از این قسمت به عنوان بالش بادی این محصول یاد شده و شما می توانید به راحتی سر و گردن خود را بر روی ان قرار داده و از خستگی این بخش ها نیز جلوگیری نمایید. تمام این موارد سبب شده تا یک کالای با کیفیت و اصولی را شاهد باشیم.

جنس بدنه

در کنار مواردی که در بالا به ان اشاره کردیم و جذابیت های ساختاری و طراحی این محصول باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این کالا ساخته شده از بدنه ای با جنس وینیل می باشد که یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین اجناس در بین محصولات بادی خواهد بود. در همین راستا باید به این نکته هم اشاره کنیم که رویه مواج این محصول از تعریق شما هم جلوگیری کرده و یکی از ویژگی های خوب این کالا به شمار خواهد رفت.

ابعاد و وزن

طول این محصول 119 سانتی متر ، عرض ان 61 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این کالا نیز 18 سانتی متر خواهد بود. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول برای افراد بالای سه سال ایده ال بوده و افرادی که دارای وزن 60 کیلو گرم و کمتر از ان هستند نیز می توانند به راحتی از این کالا بهره مند شده و از ان استفاده نمایند. وزن کلی این محصول هم تنها 800 گرم خواهد بود که بسیار سبک و قابل حمل می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این کالا به راحتی انجام می شود و اگر این محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید می توانید مشاهده نمایید که دارای چندین محفظه باد بر روی خود می باشد که با استفاده از ان ها شما می توانید به راحتی این محصول را راه اندازی نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که برای انجام صحیح این کار می بایست یک عدد پمپ باد در اختیار داشته باشید که بتوانید در مدت زمان کوتاهی این کار را به درستی انجام دهید. پس از باد کردن این محصول نیز شما قادر خواهید بود تا از ان استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که جمع کردن و خالی کردن باد داخلی این محصول هم کاری اسان خواهد بود که به راحتی انجام می گردد. عدم ضربه زدن به این محصول ، عدم سوراخ کردن و هم چنین وارد کردن اجسام داغ به این کالا نیز باعث می شود تا این محصول کیفیت خود را از دست نداده و با خیال راحت سالیان سال بتوانید از ان استفاده نمایید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح انگی برد یک محصول با طراحی رویه زیبا ، دارای رویه مواج و ضد تعریق و هم چنین ابعاد استاندارد است که مناسب برای افراد بالای سه سال خواهد بود. از این محصول می توانید در داخل استخر و یا اب های ارام استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرید. هم اکنون این کالا را می توانید از نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...