تشک بادی روی آب طرح ایموجی

intex 57254

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح ایموجی یکی دیگر از تشک های بادی جدید اینتکس در سال 2018 می باشد که طراحی بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد. این کالا با دارا بودن ابعاد مناسب می تواند به صورت یک نفره و یا دو نفره مورد استفاده قرار گیرد. بخش های اصلی آن از لایه های وینیل ساخته شده اند و ضخامت 0.30 میلی متری دارند که برای کالا در این رده کاملا مناسب به حساب می اید. قطر تشک برابر با 173 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 27 سانتی متر می باشد که دور تا دور آن را طناب نجات و حمل احاطه کرده است. بدنه این تشک به صورت کامل زرد می باشد، عینک و دهان ایموجی نیز از ترکیب رنگی قرمز، مشکی و طوسی ساخته شده است که بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده و در نگاه اول نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. این تشک بادی با وزن تنها 3 کیلوگرمی خود می تواند با قرار گرفتن در کوله پشتی و یا ساک حمل در شرایط مختلف حمل شده و با صرف زمان کوتاهی برای راه اندازی نصب و آماده استفاده شود.

 نوع گرد
 قطر 173 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای طناب نجات
 دارای دو جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب طرح ایموجی از زیباترین نمونه های تولید شده تشک بادی روی اب بوده که در سال 2018 توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و برای استفاده تمامی رده های سنی به بازار عرضه شده است. این محصول با ظاهری متفاوت و بدنه ای بادوام توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان محترم دست یابد. این محصول مناسب استفاده در اب های ارام طراحی شده و در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. در این قصد می خواهیم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید محصولی استاندارد و اشنایی با این کالا منحصر به فرد توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

نواوری در پروسه تولید و ارائه یک محصول با ارگونومی ظاهری زیبا از جمله علل رضایتمندی مصرف کنندگان عنوان می شود. این محصول دارای ارگونومی ساختی گرد و با رنگ زرد می باشد. در دنیای امروز ایموجی ها و تصاویر اینترنتی جایگاه ویژه ای در میان مردم دست کرده اند. این محصولنیز با ساختاری دقیقا متناسب با این ایموجی ها به بازار عرضه شده است. در واقع بر روی بدنه این محصول می توانید یک شخص جندان با عینک دودی را مشاهده نمایید. نشیمنگاه محصول کاملا مواج بوده که برای استفاده طولانی مدت یک انتخاب مناسب به شمار می رود. بر روی بدنه محصول یک عدد دریچه باد مخصوص راه اندازی محصول تعبیه شده است. بر روی بدنه این محصول دو عدد جای لیوانی طراحی شده تا شما بتوانید نوشیدنی های خود را در زمان بازی همراه داشته باشید.

جنس بدنه

تمامی افراد در مقابل هزینه پرداختی انتظار دریافت کالایی با طول عمر بالا و کیفیتی مناسب دارند. این امر با توجه ویژه به جنس بدنه محصول و مرغوبیت ان ارتباط مستقیم دارد. شرکت اینتکس نیز در فرایند تولید این محصول در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان از لایه های وینیل در تمامی قسمت ها مورد استفاده قرار گرفته است که ضخامت آن 0.30 میلی متر می باشد که در این رده محصولات کاملا استاندارد و رضایت بخش است.  این جنس بدنه در برابر تابش مستقیم نور خورشید و دماهای متفاوت اب کاملا مقاوم باقی می ماند. زیرا این پوشش بدنه در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا دچار اسیب نمی شود. به همین دلیل از این محصول در فضاهای باز با خیالی اسوده می توانید استفاده کنید. کف این محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح اب و تحمل فشار بالا از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود.

ابعاد و وزن

این محصول دارای نشیمنگاهی گرد می باشد. قطر بدنه ان بالغ بر 173 سانتی متر بوده و ارتفاع 27 سانتی متری ان از غرق شدن این محصول در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل در داخل اب اجتناب می کند. این محصول با وزن بدنه  3 کیلوگرمی خود به راحتی حمل می شود. اما این وزن تاثیری بر کیفیت کالا نداشته و این محصول می تواند وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی محصول تنها کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. همانطور که پیشتر اشاره شده محصول دارای یک دریچه باد بر روی بدنه بوده که شما می توانید با استفاده از این دریچه باد و یک پمپ باد استاندارد مخصوص لوازم بادی اقدام به راه اندازی محصول در کمتر از 3 دقیقه نمایید. برای محافظت از محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به پوشش بدنه اجتناب نمایید. این محصول دارای توان تحمل وزن استانداردی بوده که لازم است از وارد کردن وزنی بیش از این توان به ساختار محصول خودداری کنید. همچنین لازم به ذکر بوده که این محصول مناسب اب های ارام طراحی شده پس از استفاده از ان در دریا پرهیز نمایید. این محصول فاقد گارانتی بوده اما برای رفاه حال مصرف کنندگان محترم نمایندگی مرکزی اینتکس خدمات پس از فروشی را در نظر گرفته است. شما می توانید در صورت بروز اسیب جدی ناشی از استفاده نادرست از این محصول کالا را برای انجام تعمیرت تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح ایموجی محصولی بادوام با ساختاری ظاهری منحصر به فرد بوده که از طول عمر فوق العاده زیادی برخوردار می باشد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...