تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی

intex 58762

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی یکی از تشک های بادی جدید و دوست داشتنی می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. این محصول با طراحی بسیار زیبا و دلچشبی که دارد می تواند در نگاه اول نظر شما را به سوی خود جلب کند. بخش اصلی بدنه این کالا دارای لایه های بسیار ضخیم ساخته شده از وینیل می باشد که 0.30 میلی متری بوده و با پر های مستحکم بدنه می تواند نوید طول عمر بسیار بالایی را بدهد. قسمت های پایینی بدنه دارای رنگ قهوه ای مشابه قیف بستنی های سنتی هستند و بخش های بالایی نیز شامل رنگ های صورتی و سفید و قرمز هستند که دانه های شیرینی با رنگ های قرمز و زرد و آبی نیز بر روی آن قرار داده شده است. این محصول با دارا بودن بسته بندی بسیار کوچک می تواند در شرایط مختلف همراه شما باشد و با صرف زمان کوتاهی راه اندازی شود. تشک بادی طرح بستنی قیفی را می توانید از نمایندگی اینتکس تهیه کنید. 

 نوع تفریحی
 طول 224 سانتي متر
 عرض 107 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1600 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی از سری تشک های بادی روی آب با طراحی خاص و دوست داشتنی بستنی قیفی می باشد که از پر فروش ترین و محبوب ترین مدل های فروشگاه تهران اینتکس نیز به حساب می آید . تولید کننده این تشک بادی روی آب ، شرکت بزرگ آمریکایی اینتکس می باشد که امروزه به عنوان بهترین برند در تولید و فروش تشک بادی روی آب شناخته شده که می توانید آن را با ضمانت اصالت و سلامت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . این تشک بادی روی آب به دلیل ابعاد بزرگی که دارد مناسب برای استفاده بزرگسالان بوده و می تواند وزن های بالا را تا 80 کیلوگرم تحمل کند . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی ها ، نوع طراحی ، جنس استفاده شده برای تولید ، نگهداری ، راه اندازی و تعمیرات آن آشنا کنیم .

نحوه تولید و ویژگی های تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب فوق دارای طراحی شبیه به بستنی قیفی می باشد که شرکت اینتکس با طراحی بسیار عالی به همراه استفاده از بدنه رنگی و چاپی شبیه به بستنی توانسته جلوه واقعی تر و جذاب تری را به این تشک بادی روی آب ببخشد . تشک بادی فوق دارای طول و عرض استاندارد بوده که می تواند به خوبی بدن افراد بزرگسال را پوشش دهد تا آن ها به راحتی بر روی تشک دراز بکشند . همچنین ساختار عریض این محصول به گونه ای است که محصول شناوری بسیار خوبی را بر روی آب دارد . البته توجه داشته باشید که تشک های بادی روی آب عمدتا برای آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها و دریاچه ها بوده و چندان مناسب برای رودخانه ها نمی باشد .

شما می توانید با قرار گیری بر روی این محصول ، بر روی آب ریلکس کرده و حمام آفتاب بگیرید . اینتکس برای نرمی و حالت پذیری بسیار خوب تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی از طراحی مواج استفاده کرده است ، این طراحی مواج روی تشک سبب شده تا به اندام ها فشاری وارد نشود و همچنین از لغزنده شدن سطح تشک کاسته شود .

جنس تشک بادی روی آب

برای ساخت تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی از وینیل استفاده شده است ، وینیل لایه های تقریبا نازک اما انعطاف پذیر و بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه ، رطوبت ، نور خورشید و دیگر عوامل محیطی هستند که به صورت لایه لایه طراحی شده و از مناسب ترین گزینه ها برای ساخت محصولات بادی به ویژه محصولاتی که با آب سر و کار دارند می باشد .

این جنس که با نام دیگر پی وی سی نیز شناخته می شود در واقع نوعی پلاستیک طبیعی بوده که از مواد غیر شیمیایی و سمی ساخته شده است به همین دلیل نیز هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن به دنبال نخواهد داشت . طول عمر این جنس بسیار بالاست اما نیاز به مراقبت دارد که در ادامه توصیه هایی را ارائه خواهیم کرد .

راه اندازی و مراقبت از تشک بادی روی آب

برای راه اندازی سریع و راحت تر می توانید از پمپ های باد استفاده کنید اما توجه داشته باشید که میزان باد تشک نباید بسیار زیاد باشد ، همچنین باد کم نیز شناوری محصول را با اختلال مواجه خواهد کرد ، بنابراین سعی کنید که به اندازه تشک را باد کنید . توجه داشته باشید که این محصولات بادی در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر هستند بنابراین از برخورد هر شئ تیزی به محصول خودداری کنید . سعی کنید از لباس های راحتی و بدون سگک استفاده کنید . در صورت استفاده از محصول در خشکی بهتر است از زیرانداز ها استفاده کنید .

حرارت بالا می تواند موجب ذوب شدن محصول شود ، البته حرارت خورشید به آن آسیبی وارد نمی کند . بهتر است زمانی که از محصول استفاده نمی کنید آن را خشک کرده و بسته بندی نمایید . توصیه می شود که اگر از تشک بادی روی آب در خشکی استفاده می کنید از پریدن بر روی آن خودداری کنید چرا که فشار ناگهانی می تواند منجر به ترکیدن محصول گردد . این محصولات بادی در صورت آسیب دیدن جزئی قابل تعمیر بوده و نباید آن ها را دور بیاندازید . برچسب های تعمیراتی که در کنار محصول قرار گرفته است به همین دلیل بوده و شما می توانید با استفاده از آن ها تشک بادی روی آب خود را پنچرگیری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...