تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی بست وی

bestway 43183

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی بست وی طرحی زیبا و دوست داشتنی از سوی برند بست وی در ساخت تشک بادی روی آب می باشد که برای سنین بزرگسال طراحی شده است . این تشک بادی روی آب می تواند به عنوان یک شناور برای استفاده بر روی آب مناسب باشد و با توجه به طراحی ظاهری بسیار زیبایی که شبیه به یک بستنی قیفی رنگی دارد ، جذابیت آن را دو چندان کرده است . این تشک بادی روی اب برای استفاده 1 نفره طراحی شده و می تواند 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند . ابعاد آن نیز به اندازه ای بزرگ در نظر گرفته شده است تا یک فرد بالغ به خوبی بتواند در تشک نشسته و یا بر روی آن دراز بکشد . این محصولات بادی مناسب برای مسافرت نیز می باشند ، زیرا این خصوصیت تمامی محصولات بادی است که حجم بسیار کوچکی در هنگام بسته بندی داشته و وزن آن ها نیز سبک است . تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی بست وی تنها 1.4 کیلوگرم وزن دارد . ایمنی تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی بست وی بسیار بالا بوده ولی فروشگاه intex توصیه می کند که از این تشک بادی روی آب در استخر ها و آب های کم عمق استفاده شود . رده سنی دقیق این تشک بادی افراد بالای 10 سال می باشد . در کنار محصول برچسب تعمیراتی برای رفع آسیب های احتمالی وجود دارد . 

  • تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی بست وی
  • طول : 188 سانتی متر
  • عرض : 130 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43183

تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی بست وی تشکی خوشرنگ و طرح است که شبیه به بستنی قیفی با مزه های میوه ای می باشد که باعث شده است تا تشک بادی روی آب رنگ های متنوع و بسیار شادی را داشته باشد . شما می توانید با استفاده از این تشک بادی ، به روی آب رفته و از صاف بودن سطح تشک استفاده کرده و بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . ریلکس کردن بر روی آب می تواند بسیار لذت بخش باشد ، برای همین شرکت بست وی مدل های بسیار مختلفی را از تشک های بادی با اشکال مختلف تولید کرده است که می توانید از آن ها برای تفریحات خود استفاده کنید . قیمت تشک بادی روی آب نسبت به سایر شناور ها ارزان بوده و شما می توانید با هزینه بسیار کمی از تشک بادی روی اب استفاده کرده و لحظه های شادی را برای خود رقم بزنید . 


تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی بست وی برای استفاده یک نفره ساخته شده است و فرقی ندارد که چه رده سنی از آن استفاده کند ، ولی بهتر است که کودکان و خردسالان از این تشک بادی روی آب استفاده نکنند به خصوص در قسمت های عمیق آب ، لذا بهتر است که شما نیز از تشک بادی روی آب خود در آب های آرام تر استفاده کنید تا در هنگام استراحت کردن و ریلکس کردن ، تعادلتان به هم نخورد و بتوانید برای مدت طولانی از تشک بادی روی آب استفاده کنید . بست وی بسیار عالی این تشک بادی روی اب را طراحی کرده است و قسمت نون آن را با طراحی برجسته و با رنگ مناسب طراحی کرده است تا این تشک به یک بستنی قیفی بسیار شبیه باشد . 


برای استفاده از تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی بست وی بهتر است که بالا تنه در بخش بستنی های این تشک قرار بگیرد و پاها به سمت پایین بستنی باشد ، زیرا بالا تنه سنگین تر است و از سوی دیگر اگر توجه داشته باشید ، قسمت بستنی های این تشک پهن تر است و شما احساس راحتی بیشتری را خواهید داشت . برجسته بودن سطح تشک بادی روی اب می تواند باعث نرم تر شدن سطح تشک شود ، چرا که شما می توانید برای استفاده طولانی تر احساس راحتی داشته باشید ، چرا که برجسته بودن سطح محصولات بادی انعطاف پذیری بسیار خوبی را به تشک بادی خواهد بخشید . 

طولی که شرکت بست وی برای ساخت تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی بست وی در نظر گرفته است ، 188 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 130 سانتی متر است . اگر برای شما ابعاد تشک بادی روی آب مهم است می توانید با در نظر داشتن ابعاد تشک های بادی روی اب و رده سنی این محصولات ، نسبت به خرید تشک بادی روی اب خود اقدام کنید . همچنین برند تولیدی یک تشک بادی روی آب بسیار مهم است ، زیرا تنها تعداد کمی از شرکت ها هستند که کیفیت ساخت محصولات بادی آن ها بسیار زیاد است ، به عنوان مثال بست وی که تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی را تولید کرده است ، یکی از برترین برند های فعال در ساخت تشک بادی روی اب است که برای تولید این محصول بسیار دوست داشتنی از لایه های پی وی سی استفاده کرده است . 

طول عمری که تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی بست وی دارد بسیار زیاد است و دلیل اصلی آن جنس بدنه بسیار مرغوب تشک و طراحی بی نظیر آن می باشد . اگرچه این محصول به صورت بادی طراحی شده است ، و ممکن است که در صورت برخورد با جایی آسیب ببیند ، ولی شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات نسبت به رفع مشکل این محصولات اقدام کنید . برای تعمیر کردن مقداری از برچسب را برداشته و می توانید به محل سوراخ شده بچسبانید . وزن کلی تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی بست وی 1.4 کیلوگرم می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...