تشک بادی روی آب طرح بستنی چوبی

115532

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بستنی چوبی محصولی با رنگ هایی شاد و جذاب بر روی بدنه بوده که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده که در حین استراحت بدن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. بدنه آن از جنس وینیل رنگی و قسمت زیرین آن از وینیل دولایه در نظر گرفته شده است که از استحکام بالایی در برابر پوسیدگی و ساییدگی برخوردار بوده و قابل استفاده در استخر ها و آب های آرام می باشد. برای استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه آن را راه اندازی نمایید. وزن آن نیز در حدود 0.5 کیلو گرم بوده که قادر است وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید. در صورت عدم استفاده نیز می توانید با استفاده از دریچه هوا ، هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه نموده و آن را در کوچک ترین ابعاد ممکن جمع نمایید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 76 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت وینیل 0.28
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 0.5 کیلو گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح بستنی چوبی از سری محصولات بادی تفریحی شرکت محبوب اینتکس بوده که یک طرح تابستانی با رنگ هایی شاد و ظاهری جذاب می باشد و با توجه به سطح مواج آن، قابل استفاده به مدت طولانی خواهد بود. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب بزرگسال همراهی می نماییم... 

 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که می دانید اولین نکته‌ای که در حین خریداری یک محصول نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید شکل ظاهری و نوع طراحی و رنگ محصول مورد نظر می باشد. طراحی یک محصول نه تنها بر زیبایی آن محصول موثر بوده بلکه بر نوع کارایی آن نیز تأثیرگذار خواهد بود. این تشک بادی شبیه به یک. بستنی چوبی طراحی شده است که بدنه آن از هفت رنگ زیبا شکل گرفته که قادر است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. سطح این محصول به صورت مواج در نظر گرفته شده است که در هنگام استفاده مانع از لیز خوردن ناگهانی شما به درون آب شده و در عین حال بدن شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار خواهد داد و در استفاده های طولانی مدت مانند ایجاد خستگی خواهد شد. طراحی این محصول به گونه ای بوده که قابل استفاده بر روی آب های آرام و استخر های بزرگ می باشد. برای استفاده از این محصول می توانید با استفاده از پمپ های دستی و برقی و در کمترین زمان ممکن آن را راه اندازی نمایید. 

 

جنس بدنه

 

با توجه به اینکه محصولات بادی بیش از سایر محصولات در معرض آسیب دیدگی بوده و نیاز به مراقبت بیشتری دارند، شرکت اینتکس برای حل این مشکل از بهترین متریال روز استفاده نموده تا محصولی مرغوب و باکیفیت را تولید و به بازار عرضه نماید. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که از مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب دیدگی برخوردار بوده و در عین حال بسیار نرم و راحت می باشد. همچنین به منظور افزایش طول عمر آن قسمت زیرین این محصول از وینیل دو لایه در نظر گرفته شده است که استحکام محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

تشک بادی روی آب طرح بستنی چوبی با دارا بودن طولی معادل 191 سانتی متر، عرض 76 سانتی متر و ارتفاع 35 سانتی متر دارای فضای مناسبی برای استراحت و تفریح بزرگسالان برخوردار بوده و با توجه به این ابعاد، علاوه بر آب های آرام از حجم ایده آلی برای استفاده در استخر ها نیز برخوردار می باشد. وزن این تشک بادی 500 گرم بوده که به سادگی قابل حمل و جابه جایی بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که پیشتر گفته شد، شرکت اینتکس از بهترین متریال موجود برای تولید محصولی با کیفیت بهره گرفته تا به سادگی دچار آسیب دیدگی نشود. اما نحوه استفاده و مراقبت ما نیز بر طول عمر آن موثر خواهد بود. به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر آن تنها کافیست که از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا خودداری نموده و از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین بسپارید. 

 

جمع بندی

 

تشک بادی روی آب طرح بستنی چوبی دارای هفت رنگ زیبا بر روی بدنه بوده که ملوه ای چشم نواز به محصول بخشیده است. به همین منظور این تشک بادی توانسته در مدت زمان اندکی در لیست پرفروش ترین تشک های بادی روی آب بزرگسال قرار گیرد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...