تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی

intex 58766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
610,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی یکی از تشک های بادی تولید شده در سال 2018 توسط شرکت اینتکس می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و ساختار متنوع آن باعث شده است تا نظر مشتریان در نگاه اول مجذوب این محصول شود. بخش های اصلی بدنه از رنگ بندی بسیار متنوع و زیبایی که در آن، زرد، نارنجی، سبز و قرمز نیز دیده می شود که به رنگ های استوایی شهرت دارند که شاد و جذاب هستند. چوب بستنی نیز قهوه ای می باشد. بدنه این تشک بادی دارای طول 191 سانتی متری و عرض 76 سانتی متری می باشد، چنین ابعادی برای یک بزرگسال کاملا مناسب بوده و تحمل وزن 80 کیلوگرمی آن طیف گسترده ای از افراد را پوشش می دهد. ساختار بدنه همانند تمامی محصولات مشابه بازار از وینیل بوده و ضخامت آن 0.28 میلی متر می باشد که در مدل های مشابه نیز از این مقدار استفاده شده است به علاوه با توجه به پرس های بدنه باعث شده است که طول عمر این تشک بادی روی آب افزایش یابد. این محصول را می توانید به سادگی و با استفاده از ساک حمل جابجا کرده و در محل جدیدی با صرف زمان کوتاهی راه اندازی و استفاده کنید. خرید این کالا از فروشگاه اینتکس ایران مقدور است. 

 نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 76 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت وینیل 0.28
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1110 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی از نمونه تشک های بادی روی آب است که در شکل و شمایل بستنی یخی طراحی گردیده و ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد ، این تشک های بادی برای استفاده بر روی آب های آرام و بدون جریان مانند استخر ها ساخته شده است و می تواند با تحمل وزن افراد بر روی خود آن ها را به صورت شناور بر روی آب قرار دهد تا بدین وسیله افراد بتوانند بر روی آب استراحت کنند ، حمام آفتاب بگیرند و ریلکس کنند . این محصول از ویژگی های خاص خود برخوردار است که در این قسمت یعنی قسمت نقد و بررسی توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد .

طراحی و آرگونومی ساخت

این تشک بادی روی آب همانطور که گفته شد دارای طراحی شاد و جذابی است ، همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید شکل ظاهری این محصول به صورت بستنی چوبی طراحی شده است که با قسمت بستنی آن به صورت هفت رنگ و مانند بستنی یخی در آمده است به همین جهت نیز ظاهری بسیار دلنشین و دوست داشتنی دارد . نوع آرگونومی ساخت آن نیز به گونه ای است که تعادلش بر روی آب بهم نمیریزد و به خوبی می تواند ایمنی فرد را تضمین کند . سطح محصول نیز دارای خاصیت مواج می باشد یا نوع طراحی باعث می شود تا انعطاف پذیری سطح تشک بادی بیشتر باشد در نتیجه رویه نرم تری را خواهیم داشت .

جنس بدنه

تشک های بادی روی آب و اغلب محصولات بادی که با آب سر و کار دارند را نیاز است که از بدنه ای با کیفیت بسیار بالا ساخت و جنس محصول را به درستی انتخاب کرد ، شرکت اینتکس با تجربه کاری بسیار بالای خود سعی کرده است تا با استفاده از وینیل یا pvc تشک های بادی روی آب خود را طراحی کند ، این محصول نیز از جنس بدنه وینیل با ضخامت لایه های 0.28 میلی متری ساخته و پرداخته شده است ، این جنس هیچ ضرری به پوست انسان نمی رساند و ضرری برای محیط زیست ندارد چرا که از مواد غیر سمی ساخته شده است ، همچنین این جنس در برابر رطوبت ، دماهای مختلف آب ، نور آفتاب و ... نیز مقاوم است ، به همین دلیل نیز حتی این جنس برای ساخت برخی از محصولات بادی مانند استخر بادی ، وان بادی و ... نیز استفاده می شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

لازم به ذکر است که تشک های بادی از نظر ابعاد نیز متفاوت هستند پس در هنگام خرید می توانید با مطالعه مشخصات محصول تشک بادی روی آب بزرگ و یا کوچکتری را خریداری کنید . این محصول زیبا و دوست داشتنی در ابعاد ( طول : 191 سانتی متر و عرض : 76 سانتی متر ) ساخته شده است به همین دلیل نیز تمامی سنین می توانند از محصول بهره مند شوند . با این وجود استفاده از این تشک بادی روی آب محدودیت وزنی دارد ، چرا که این تشک بادی روی آب تنها می تواند تا وزن 80 کیلوگرم را تحمل کند بنابراین فشار آوردن زیاد به تشک بادی روی اب می تواند مشکلاتی را به وجود آورد و تشک نتواند تعادل را حفظ کند . وزن کلی این محصول نیز بسیار کم است و تنها به 1 کیلوگرم می رسد به همین دلیل بسیار سبک بوده و حمل آن نیز راحت است .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

نه تنها در تشک های بادی روی آب بلکه اغلب محصولات بادی دارای دریچه ورودی هوا هستند که از آن طریق می توانید اقدام به راه اندازی محصول کنید ، شما عزیزان می توانید با استفاده از هر پمپ بادی محصول را راه اندازی کنید ، اما پیشنهاد می شود که برای راه اندازی و پر کردن این محصول از پمپ باد دستی استفاده کنید . تنها مشکل این محصول بدنه آسیب پذیر آن در برابر ضربه های سنگین ، فشار دادن ، برخورد با اجسام تیز است به همین دلیل نیز توصیه می کنیم که در نگهداری این محصول کوشا باشید ، اما اگر به هر دلیلی تشک بادی روی آب شما سوراخ شد نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیراتی می توانید محصول را تعمیر کنید .

سخن پایانی

این محصول زیبا و دوست داشتنی یکی از با کیفیت ترین و جذاب ترین تشک های بادی موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس است که با بهترین قیمت برای فروش گذاشته شده است ، فروشگاه این محصول را با گارانتی تعمیر به فروش گذاشته است ، همچنین شما عزیزان می توانید تشک های بادی خود را پس از آسیب دیدگی به فروشگاه ارسال نمایید تا روند تعمیر آن به عالی ترین نحو صورت گیرد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...