تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی

bestway 43396

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,130,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی از جدید ترین تولیدات شرکت bestway می باشد که طراحی آن را به صورت میوه ای در نظر گرفته است تا بتوانید تشک های بادی روی آب بسیار زیبا و دوست داشتنی را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری و از آن برای تفریحات آبی خود به خصوص در استخر ها استفاده کنید . این تشک بادی روی آب برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و بست وی برای اینکه رده های سنی +10 تا بزرگسالان به خوبی بتوانند از آن استفاده کنند ، مساحت زیادی را برای این تشک در نظر گرفته است که چیزی در حدود 165 در 151 سانتی متر می باشد ، به همین دلیل نیز شما می توانید به سادگی بر روی تشک بادی دراز کشیده و ریلکس کنید . هدف از تولید تشک های بادی روی آب نیز دراز کشیدن و رسیدن به آرامش بر روی آب به صورت شناور می باشد . به همین دلیل است که بست وی سطح تشک بادی روی آب را به صورت مواج در نظر گرفته است تا شما بتوانید راحت تر برای مدت طولانی بر روی تشک بادی دراز کشیده و استراحت کنید . نکته مهم در رابطه با خرید تشک بادی روی آب ، تحمل وزن آن ها می باشد که تحمل وزن تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی می تواند 90 کیلوگرم را تحمل کند . این تشک بادی از لایه های ضخیم و ضد آب پی وی سی با رویه طرح دار شبیه به توت فرنگی طراحی شده است که می تواند برای هر خریداری دوست داشتنی باشد . تشک های بادی متنوع روی آب را می توانید در دسته بندی تشک بادی روی آب فروشگاه اینتکس مشاهده و آن ها را خریداری کنید .

  • تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی
  • طول : 165 سانتی متر
  • عرض : 151 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای رویه مواج
  • سبک و قابل حمل
  • کد محصول : bestway 43396

تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی تشکی بسیار جالب با طراحی شبیه به توت فرنگی می باشد که برای تفریحات آبی ساخته شده است . شاید در ابتدا تصور کنید که تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی برای استفاده کودکان طراحی شده است ، ولی این تشک در واقع برای استفاده سنین بزرگسال طراحی گردیده و به خوبی می تواند تا وزن های بسیار بالایی را تحمل کند ، به همین دلیل است که شما می توانید به سادگی از این تشک ها بر روی آب استفاده کنید . شناوری خوب این تشک بادی ، این است که طراحی ان بادی بوده و دارای محفظه بسیار بزرگی است که می تواند مقدار زیادی هوا را در داخل خود نگهداری کند . این تشک بادی روی آب تک نفره است و می تواند یک نفر بالغ را روی خود نگهداری کند . 

استفاده از تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی و سایر تشک های بادی روی آب ، برای این است که بتوانید مدت های طولانی را از آن ها برای استراحت کردن استفاده کنید . شما می توانید از تشک بادی روی آب خود در استخر ها ، دریاچه ها و سواحل دریا استفاده کنید . ولی با توجه به اینکه بیشتر از تشک های بادی روی اب برای ریلکس کردن و استراحت کردن بر روی آب استفاده می شود ، شاید بهتر باشد که در آب های نسبتا آرام تر از آن ها استفاده کنید . ولی اگر دوست دارید که تفریح پر هیجان تری را داشته باشید می توانید از این تشک بادی روی آب ، در سواحل دریا و برخی از رودخانه ها که مواج هستند استفاده کنید . ظاهر تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی شبیه به توت فرنگی است و حتی بدنه این تشک بادی روی آب از طراحی توت فرنگی برخوردار است . 

جنس بدنه تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی از لایه های ضخیم پی وی سی است ، این لایه ها ضد آب هستند و از آن مهم تر در برابر نور خورشید و دماهای مختلف مقاوم بوده و طول عمر بالایی را دارند . یک تشک بادی روی آب باید به خوبی در فضای باز و در برابر نور خورشید نیز قابل استفاده باشد . بست وی به دلیل اینکه پی وی سی کاملا ضد حساسیت بوده و مشکلی را برای پوست ایجاد نمی کند ، برای ساخت بسیاری از محصولات بادی کاربرد دارد . این جنس حتی در صورت آسیب دیدن نیز قابلیت تعمیر شدن با برخی از برچسب های تعمیراتی مخصوص را دارد که حتی در کنار تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی نیز این برچسب ها وجود دارد . 

طولی که شرکت بست وی برای تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی در نظر گرفته است 165 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 151 سانتی متر است ، به طوریکه می توان گفت این تشک بادی روی آب تقریبا گرد است . تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی به صورت مواج ساخته شده است و سطح آن برجسته است ، این طراحی می تواند از لغزندگی بسیار زیاد سطح تشک بادی روی آب زمانی که تشک خیس می شود ، جلوگیری خواهد کرد و از سوی دیگر سطح تشک را نرم تر خواهد کرد تا بتوانید از آن ها برای استراحت کردن طولانی مدت استفاده کنید . این ویژگی و طراحی رویه مواج در ساخت تخت خواب ها و تشک های بادی خانگی نیز استفاده می شود . 

رنگ بدنه تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی و طراحی چاپی آن کاملا ثابت بوده و در گذر زمان نیز این رنگ را به طور کامل حفظ خواهد کرد ، بنابراین اصلا نگران این موضوع نباشید . وزنی که تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی می تواند تحمل کند ، 90 کیلوگرم است و به همین دلیل است که پیش تر اشاره شد ، تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی بست وی برای استفاده سنین بزرگسال طراحی شده است . وزن کلی تشک بادی روی آب 1.7 کیلوگرم می باشد که وزن بسیار سبکی بوده و حمل آن بسیار آسان خواهد بود . شما می توانید این تشک بسیار عالی ضد آب و قابل استفاده بر روی آب را با قیمت ارزان از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...