تشک بادی روی آب طرح توکان بست وی

bestway 41126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح توکان بست وی از نمونه تشک های بادی متفاوت با طراحی پرنده بسیار زیبا توکان می باشد که به صورت عروسکی بر روی این محصول طراحی شده است . بست وی این تشک بادی روی آب را با ابعاد نسبتا بزرگ و مناسب برای یک فرد بزرگسال طراحی کرده است که می تواند به خوبی یک فرد بالغ را بر روی خود و بر روی آب شناور نگه دارد . با استفاده از این تشک بادی روی آب می توانید در تابستان های گرم ، بر روی آب های آرامی چون استخر ها و یا دریاچه های کوچک ریلکس کنید و آفتاب بگیرید . حداکثر تحمل وزن این محصول نیز 90 کیلوگرم می باشد . بست وی برای ساخت تشک بادی روی آب طرح توکان از جنس درجه یک pvc استفاده کرده است . پی وی سی به دلیل اینکه از مواد غیر سمی و غیر شیمیایی ساخته شده است و همچنین در برابر فشار ، رطوبت و دما مقاوم است از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی به حساب می آید .

این تشک بادی روی آب همچنین به گونه ای طراحی شده است که فرد بتواند بر روی آن نیز دراز بکشد و یا در صورت استفاده از آن در آب های نسبتا خروشان تعادل خوبی داشته باشد . به همین دلیل قسمت نشیمنگاه آن مواج و کمی گود بوده و در طرفین گردن پرنده دستگیره های پلاستیکی مقاوم نصب شده است تا بدین ترتیب فرد بتواند تعادل خود را به خوبی حفظ کند . بست وی همچنین برای قسمت های مختلف این تشک بادی روی اب محفظه ای جداگانه در نظر گرفته است تا بدین ترتیب ایمنی آن را نیز افزایش دهد . سایر ویژگی های محصول را می توانید در بخش نقد و بررسی بخوانید . 

 نوع تفریحی 
 طول 207 سانتي متر
 عرض 150 سانتي متر
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 نوع رویه رنگی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای دستگیره برای حفظ تعادل
 ساختار 3 محفظه ای
 تحمل وزن بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

طراحی و تولید تشک بادی روی آب طرح توکان بست وی

تشک بادی روی آب طرح توکان بست وی از مدل های بسیار محبوب و پر فروش شرکت بست وی و و فروشگاه بزرگ اینتکس می باشد که به دلیل شباهت و طراحی برگرفته از پرنده توکان با نام تشک بادی روی اب طرح توکان بست وی شناخته می شود . همانطور که از نام محصول مشخص است این تشک بادی برای روی اب طراحی شده است که می تواند با قرار گرفتن بر روی آب و شناور ماندن ، فردی را بر روی خود نگه دارد . این وسیله یک وسیله ای تفریحی برای تفریحات آبی به خصوص در دریاچه ها و استخر ها که عمق کم و آب راکدی دارند مناسب می باشد .

تشک بادی روی آب طرح توکان بست وی قادر به تحمل وزن 90 کیلوگرمی می باشد که می تواند یک فرد بالغ را نیز بر روی خود جای دهد . به همین دلیل رده سنی خاصی برای این محصول در نظر گرفته نشده است ، اما استفاده کودکان سنین پایین توصیه نمی شود . از ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی می توان به طراحی سه محفظه ای آن اشاره کرد که سبب امنیت بیشتر تشک شده است تا در صورت آسیب دیدن یکی از محفظه ها ، سایر محفظه ها باد خواهد داشت و شما این فرصت را خواهید داشت تا از آب خارج شوید .

نحوه راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب طرح توکان بست وی

با توجه به بادی بودن تشک بادی روی اب طرح توکان بست وی نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . برای راه اندازی سریع تر و راحت تر می توانید از پمپ های باد استفاده کنید که البته پیشنهاد ما نیز همین است زیرا ابعاد و حجم ظرفیت مخازن تشک بادی روی آب زیاد است و به وسیله دهان شاید راه اندازی سخت و طولانی باشد . بهترین پمپ باد برای این تشک ، پمپ باد دستی است که نیازی به انرژی برق ندارد ، به همین دلیل در هر جایی که برقی نباشد می توانید از آن استفاده کرده و تشک بادی روی آب خود را راه اندازی کنید . همچنین حجم کمی داشته و به راحتی می توانید به همراه محصول پمپ را با خود به سفر ببرید . توجه داشته باشید که این تشک بادی دارای سه محفظه بوده و نیاز است تا تمامی آن ها را باد کنید .

جنس تشک بادی روی آب طرح توکان بست وی

برای ساخت تشک بادی روی اب طرح توکان بست وی از pvc طرح چرم استفاده شده است . پی وی سی های طرح چرم دارای رویه ای نرم و لطیف هستند که می تواند حس خوبی را به شما بدهد . پی وی سی انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و این انعطاف بسیار خوب باعث شده است تا از آن برای ساخت محصولات بادی استفاده کنند . از سایر ویژگی های پی وی سی می توان به ضد آب بودن بدنه اشاره کرد که به واسطه برخورد و استفاده از این تشک بر روی آب ، می توان گفت پی وی سی یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت تشک بادی روی آب می باشد .

نگهداری تشک بادی روی آب طرح توکان بست وی

توصیه می شود که از تشک بادی روی اب طرح توکان بست وی به خوبی نگهداری کنید ، چرا که این محصول به واسطه بدنه بادی خود ممکن است در صورت برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب ببیند ، بنابراین کشیده شدن و برخورد با اجسام زبر و اشیاء تیز می تواند به تشک بادی روی آب آسیب وارد شود . بهتر است پس از هر بار استفاده و عدم نیاز به محصول تشک بادی را تخلیه و آن را خشک کرده و سپس بسته بندی کنید . برای خشک کردن تنها کافیست محصول را بر روی طنابی پهن کنید . اگر قصد استفاده مکرر از محصول دارید ، بهتر است پس از استفاده تشک بادی را در سایه قرار دهید تا روز های بعدی بدون نیاز به راه اندازی مجدد از تشک بادی خود استفاده کنید . بهتر است لباس هایی بپوشید که سگک و یا دکمه فلزی نداشته باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...