تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی

bestway 43391

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی از زیبا ترین تشک های بادی روی آب فروشگاه اینترنتی اینتکس و برند بست وی می باشد که آن را تولید کرده است . این تشک بادی روی آب شبیه به خورشید طراحی شده و به همین دلیل به صورت گرد می باشد . قطر این تشک بادی روی آب 226 سانتی متر بوده و کناره های آن با توجه به طراحی خورشیدی ، شبیه به نقاشی خورشید با پرتو های نور در اطراف آن می باشد . سطح تشک بادی روی آب همچنین طرح دار بوده و نقش و نقار هایی بر روی آن وجود دارد که تشک بادی را بسیار زیبا و دوست داشتنی کرده است . همچنین سطح تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی دارای برجستگی هایی به صورت گرد و در امتداد یکدیگر قرار دارد که باعث شده است تا سطح تشک بسیار نرم باشد و در عین حال از لغزنده بودن بیش از حد تشک جلوگیری نماید . اطراف تشک بادی روی آب طناب مهاری دارد که می توانید با گرفتن از این طناب ها ساده تر به روی تشک رفته و یا آن را توسط این طناب ها به جایی متصل کنید تا ثابت باقی بماند . برای ساخت و تولید تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی از لایه های ضد آب پی وی سی استفاده شده است که بسیار مقاوم بوده و همچنین ضد حساسیت نیز می باشد . این محصول برای سنین بزرگسال طراحی شده و می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند . 

  • تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی
  • طول : 226 سانتی متر
  • عرض : 226 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 2.6 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دو دریچه باد
  • دارای طناب مهار 
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43391

تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی یک تشک بادی روی آب با ظاهری بسیار زیبا و جذاب است که شبیه به یک خورشید درخشان طراحی شده و یکی از دوست داشتنی ترین تشک های بادی روی آبی است که می توانید از آن استفاده کنید . فرقی ندارد که پسر یا دختر باشید ، این تشک بادی روی آب برای هر رده سنی و هر فردی مناسب بوده و انتخاب و خرید آن کاملا سلیقه ای است . این تشک بادی روی آب می تواند وزن های بالا را تحمل کند و هر فرد بالغی نیز می تواند از آن استفاده کند . فقط این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی برای یک نفر بوده و نمی تواند وزن دو نفر را تحمل کند . برای اطلاعات بیشتر بهتر است که در ادامه همراه ما باشید . 

تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی به صورت بادی طراحی شده است و بدنه آن قابلیت باد شدن را دارد ، برای همین شرکت بست وی برای تشک بادی روی آب یک دریچه باد در نظر گرفته است که می توانید از طریق این دریچه باد تشک بادی را راه اندازی کنید . راه اندازی این محصولات کار بسیار ساده و آسانی است ، شما می توانید برای راه اندازی کردن ، از پمپ های باد استفاده کنید . این پمپ ها مخصوصا برای راه اندازی محصولات بادی طراحی شده اند و شما می توانید به راحتی برای راه اندازی تشک های بادی از آن ها استفاده کنید . این پمپ های باد را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس به سادگی تهیه کنید . همچنین شما می توانید در هنگام خرید تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی ، این پمپ ها را نیز خریداری کنید . 

طراحی گرد و بزرگی که تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی دارد ، می تواند فضای زیادی را در اختیار شما قرار دهد تا به راحتی از تشک ها استفاده کنید . قطری که تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی دارد برابر با 226 سانتی متر است و می تواند فضای بزرگ و راحتی را برای شما به همراه داشته باشد تا آزادانه بر روی آن نشسته و یا دراز بکشید . این تشک بادی روی آب دارای دو محفظه برای باد شدن است که باید در هنگام استفاده هر دو محفظه را باد کنید . این طراحی برای ایمنی بیشتر تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی در نظر گرفته شده است . وزنی که تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی می تواند تحمل کند 90 کیلوگرم است که از استاندارد های لازم شرکت بست وی برخوردار است . 

وزن کلی تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی 2.6 کیلوگرم است که یک وزن بسیار سبک برای تشک بادی بزرگی همچون تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی محسوب شده و شما می توانید به سادگی و به آسانی تشک های بادی را جابجا کرده و از آن ها در هر جایی استفاده کنید . این تشک بادی روی آب را می توانید در مسافرت ها نیز استفاده کنید . البته توجه داشته باشید که کاربرد تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی و سایر تشک های بادی روی اب ، این است که از آن ها در آب های کم عمق و آرام استفاده کنید ، زیرا بیشتر برای ریلکس کردن و استراحت کردن طراحی شده اند . 

تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی دارای طناب مهار است که برای گرفتن تشک بادی می توانید از آن استفاده کنید و یا می توانید برای جابجا کردن تشک از طناب مهار گرفته و همچنین از آن برای بستن تشک بادی روی آب به جایی استفاده کنید . تشک بادی روی آب طرح خورشید بست وی از پی وی سی ضخیم ساخته شده است که باعث شده تا تشک بادی ضد آب شود و به خوبی در برابر رطوبت و نور آفتاب مقاوم باشد ، شما می توانید از این تشک بادی روی اب در فضاهای باز و در معرض نور خورشید استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...