تشک بادی روی آب طرح دار اینتکس

intex 60976

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
510,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح دار اینتکس یکی از زیباترین و متفاوت ترین نمونه های تولید شده برای تفریحات ابی بزرگسالان بوده که توسط این شرکت بزرگ طراحی و در سال جدیدی به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه مستطیل شکل بوده که بر روی ان خطوط افقی وجود دارد. این سطح مواج با ایجاد امکان ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق افراد در زمان استفاده اجتناب خواهد کرد. برای تولید بدنه این محثول از باکیفیت ترین نوع وینیل سفاف استفاده شده که نرمی و دوام بالایی دارد. به همین دلیل می توانید با اسودگی خاطر از ان در فضاهای باز و یا سرپوشیده و اب های ارام استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر دوام بدنه ان ندارد. بدنه این محصول دارای ارگونومی ساختی با طرح پر بوده که بر روی اب طرح زیبایی از پر طاووس به چشم می خورد. بدنه این محصول شفاف بوده و طول عمری بالا دارد. این محصول با توجه به وزن بدنه بسیار کم خود قادر است وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. این محصول دارای امکان حمل و نصبی اسان بوده به همین دلیل می توانید در زمان سفر ان را به همراه داشته باشید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 750 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت ابنتکس
 مناسب تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب طرح دار اینتکس

تشک بادی روی آب طرح دار اینتکس یک نمونه متفاوت از شرکت بزرگ اینتکس برای تفریحات ابی بزرگسالان بوده که در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول از طراحی بدنه منحصر به فرد و نواورانه برخوردار بوده و طول عمری بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید تشک بادی متناسب با روحیات خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار تشک خای بادی روی اب شناور باقی نگه اشتن افراد با ایمنی کامل بر روی سطح اب های ارام است. با توجه به استقبال گسترده تمام رده های سنی از این گروه محصولات تفریحی و با توجه به عدم تمایل مصرف کنندگان برای خرید محصولی با ساختار کلیشه ای در این نوع از کالاها شاهد تنوع بالایی هستیم. به همین دلیل برای تولید بدنه این محصولات نیاز به طراحی نواورانه و شاد وجود دارد. شرکت اینتکس بر اساس این نکات یاد شده در سال جدید میلادی توانسته تشک بادی روی آب طرح دار اینتکس را به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول از بدنه ای کاملا شفاف برخوردار بوده که با انعکاس تصویر اب و نور ارامش بالایی برای شما به همراه دارد. ارگونومی ساخت بدنه این محصول از نوع مستطیل شکل بوده که ساختاری مانند پر دارد. بر روی بدنه این محصول یک عدد تصویر رنگارنگ و زیبا از پر طاووس به چشم خورده و به زیبایی کالا می افزاید. بر روی بدنه این محصول خطوط افقی نقش بسته با مانع از تعریق بدن افراد در زمان استفاده شود. زیرا موجب گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول می شود. در بخش بالایی محصول نیز یک عدد بالش بادی تعبیه شده افراد با استفاده از ان استراحت اسانی را تجربه نمایند. این محصول با ساختاری استاندارد برای استفاده تمام رده های سنی توصیه می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر محصول شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل شفاف با نرمی بالا و ساختاری مقاوم تولید می کند. کف این محصول نیز از نوع وینیل دولایه تولید می شود. زیرا این بخش همواره با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. این محصول بادوام را می توانید در تمامی فضاهای باز نیز به همراه داشته باشید. زیرا دماهای مختلف اب و یا تغییرات اب و هوایی تاثیری بر طول عمر محصول نمی تواند داشته باشد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 750 گرمی خود و امکان حمل و نصب اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول دارای طولی برابر 183 سانتی متر با عرضی معادل 69 سانتی متر است. ارتفاع 7 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب اجتناب می کند. این محصول قادر است به راحتی وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این تشک بادی روی اب ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 90 کیلوگرم به بدنه محصول خودداری کردن و از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح دار اینتکس محصولی استاندارد برای تفریحات ابی در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده بوده و دوامی بالا دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...