تشک بادی روی آب طرح صدف دریایی

intex 57257

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح صدف دریایی یک محصول دو نفره است که با دارا بودن یک فضای ایده ال و نسبتا بزرگ سبب شده تا دو نفر هم زمان بتوانند از این تشک روی اب استفاده نموده و یک تفریح آبی جذاب را سپری کنند. در همین خصوص باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول به صورت مواج شکل گرفته است که بسیار راحت بوده و نرمی و لطافت را در اختیار شما قرار می دهد. از نظر نوع طراحی هم این محصول دقیقا شبیه به صدف دریایی می باشد که فوق العاده شکیل و خاص خواهد بود.

نکته دیگر در خصوص این محصول رنگ ان است که به صورت یکدست صورتی رنگ طراحی و تولید شده است. بر روی این کالا هم چنین شما می توانید طرح هایی شبیه به اکلیل را هم مشاهده نمایید که به صورت ریز و با رنگ های متفاوت بر روی بدنه اصلی این محصول نمایان می باشد. هم چنین درهر دو سمت این محصول شما می توانید دو عدد دستگیره را برای حفظ تعادل بیشتر خود در حین استفاده از این محصول مشاهده کنید. علاوه بر ان دارا بودن دو جالیوانی هم از دیگر مزایای این محصول به شمار می رود.

 نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 175 سانتي متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 3550 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای دو بالشت رنگی
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب طرح صدف دریایی

همه روزه شرکت های تولید کننده محصولات بادی سعی بر این دارند تا یک محصول جدید و در عین حال پر کاربرد را به بازار ارائه کنند که با توجه به ان مشتریان نیاز با خیال راحت اقدام به خرید نموده و رضایت خود را از محصول خریداری شده اعلام کنند. در همین رابطه نیز جدید ترین محصول شرکت اینتکس ، تشک بادی روی آب طرح صدف دریایی می باشد که سعی شده تا با رعایت علم روز دنیا و جدید ترین ابزار طراحی یک تشک بادی روی اب بی نظیر را تولید کند که می توانید جزئیات این محصول را در این مطلب مطالعه نمایید...

بخش اول این مقاله به بررسی تمامی زوایای این محصول از نظر تولید و طراحی اختصاص داده می شود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای ظاهری شبیه به صدف دریایی می باشد که از این نظر یک کالای کاملا شیک و خاص به شمار می رود. رنگ اصلی بدنه این محصول صورتی می باشد که بر روی ان شما می توانید اکلیل های رنگی را هم مشاهده کنید که باعث زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر این محصول شده است. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کنیم که رویه اصلی این محصول به صورت شیار دار شکل گرفته است. این امر سبب شده تا افرادی که قصد استفاده از این محصول را دارند در یک فضای کاملا راحت و نرم از این محصول استفاده نموده و لذت ببرند.

حال این سوال برای شما پیش خواهد امد که این محصول مناسب برای استفاده چند نفر می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این تشک بادی روی آب برای استفاده دو نفر طراحی و تولید گردیده است. از این محصول دو نفر به صورت هم زمان می توانند استفاده کرده و در بهترین شرایط ممکن این تشک بادی را بر روی اب قرار دهند. هم چنین شما می توانید بر روی بدنه و رویه اصلی این محصول دو عدد دستگیره را هم مشاهده نمایید. این دو دستگیره در هر دو سمت این کالا قرار گرفته اند که هر فرد می تواند در حین استفاده و قرار گیری بر روی این محصول در بهترین حالت ممکن از این تشک بادی روی اب استفاده نموده و ایمنی خود را به صورت کامل حفظ کند. البته این دستگیره ها برای حمل و نقل اسان این محصول و همین طور حفظ تعادل هم بسیار مفید و کارا می باشد که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

دیگر ویژگی این محصول که در کنار دستگیره های این تشک بادی روی اب طراحی و تولید شده است بحث دارا بود دو عدد جالیوانی بر روی این کالا خواهد بود. شما با استفاده از این دو جا لیوانی می توانید حتی پس از قرار گیری بر روی اب نیز در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده نموده و لیوان اب خود و یا بطری نوشیدنی خود را هم در داخل این فضا قرار دهید تا ساده ترین و سریع ترین دسترسی ممکن را به ان داشته باشید. این ویژگی قطعا در بسیاری از تشک های بادی روی اب وجود ندارد و وجه تمایز این محصول با محصولات مشابه خواهد بود.

علاوه بر این ها باید به راه اندازی اسان این تشک روی اب هم اشاره کنیم. شما برای راه اندازی این محصول نیاز به خرید و تهیه یک عدد پمپ باد خواهید داشت. این کار با صرف هزینه ای اندک انجام می شود. پس از تهیه این پمپ باد حال شما می توانید از طریق دریچه باد این محصول که در بخش گالری تصاویر این محصول نیز تصویر ان قرار داده شده است به سادگی این تشک بادی روی اب را باد و راه اندازی کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کار نیز قطعا در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و در صورت بروز هر گونه مشکل نیز می توانید به دفترچه راهنمای این محصول مراجعه نموده و اموزش های لازم را هم مشاهده کنید. ما نیز پیشنهاد می کنیم تا با توجه به ویژگی های خوب این محصول ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...