تشک بادی روی آب طرح صورتک

intex 20111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
310,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح صورتک به دلیل دارا بودن طرحی جذاب از سری تشک های بادی بسیار محبوب در بین بزرگسالان می باشد. جنس این تشک بادی از وینیل رنگی در نظر گرفته شده که علاوه بر افزایش زیبایی محصول، مقاومت آن را تا حد چشمگیری افزایش داده و موجب می شود تا در حین استفاده در فضای باز و در مقابل نور خورشید دچار پوسیدگی نشود. این محصول به صورت بیضی شکل طراحی شده و به همین جهت شما می توانید در حین تفریح بر روی آن نیز دراز کشیده و به استراحت بپردازید. در دو طرف این صورت دو عدد فرورفتگی کوچک در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید نوشیدنی های خود را به همراه داشته باشید. همچنین سطح این محصول به صورت مواج در نظر گرفته شده تا در حین استفاده دچار درد و خستگی نشوید و ساعت ها قادر به استفاده از آن باشید. وزن این محصول بسیار اندک و در حدود 3 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابجایی بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل به نظر می رسد. اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا و دوست داشتنی شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف وینیل رنگی
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای طناب نجات
 دارای دو محل نگهدارنده نوشیدنی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب طرح صورتک یکی از جدیدترین و جذاب ترین تشک های بادی روی آب می باشد که به تازگی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با دارا بودن ابعاد مناسب و تحمل وزن بالا و مناسب استفاده تمامی سنین به ویژه بزرگسالان می باشد. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده که بسیار مقاوم بوده و در عین حال از وزن اندکی برخوردار می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک روی آب بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول تقریباً به صورت بیضی طراحی شده و به شکل یک صورتک می باشد. این صورتک ترکیبی از رنگ‌های زیبای بنفش، آبی و زرد بوده که برای بسیاری از افراد از جذابیت و محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. در دو طرف این صورتک اندکی فرورفتگی تعبیه شده که محل مناسبی برای قرار گرفتن نوشیدنی شما می باشد. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که در حین استراحت و یا تفریح در مدت زمان زیاد دچار خستگی نشده و به همین منظور شما می توانید ساعت ها آن را مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید با استفاده از دریچه هوای تعبیه شده در این محصول آن را با انواع پمپ های دستی در کمترین زمان ممکن راه اندازی نموده و در صورت عدم نیاز به سرعت هوای داخل آن را تخلیه نمایید. این تشک بادی دارای طناب نجات بوده که در مواقع ضروری و یا به جهت بستن این محصول می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. 

 

جنس بدنه

 

یکی از مهمترین ویژگی هایی که می بایست در حین خریداری محصولات بادی به آن توجه نمود، جنس بدنه و کیفیت آن می باشد. زیرا این امر تاثیر بسزایی بر طول عمر و کارایی و همچنین ایمنی شما خواهد داشت. به همین منظور شرکت اینتکس بدنه این محصول را از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته که علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا از مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب دیدگی برخوردار می باشد. علاوه بر این در برابر نور خورشید بسیار مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نخواهد شد به همین منظور شما می توانید با خیالی آسوده ساعت ها آن را در فضای باز مورد استفاده قرار دهید. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

از دیگر مواردی که می بایست به آن توجه نمود و بر کارایی محصول بسیار موثر خواهد بود می توان به ابعاد و وزن آن اشاره نمود. این محصول با دارا بودن 173 سانتی متر، عرض 150 سانتی متر و ارتفاع 27 سانتی متر، دارای فضای بزرگی به جهت تفریح و استراحت بزرگسالان می باشد. وزن این محصول بسیار اندک و در حدود 3 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای آن دارد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت محصول نحوه مراقبت و استفاده ما نیز در طول عمر آن بسیار موثر خواهد بود و به همین منظور می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن آن در برابر حرارت بسیار بالا جداً خودداری نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی تهران اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین بسپارید. 

 

جمع بندی

 

تشک بادی روی آب طرح صورتک محصولی با طرحی متفاوت و رنگ هایی شاد و جذاب می باشد که توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول با دارا بودن رویه ای مقاوم و وزنی سبک از سری تشک های بادی کاربردی می باشد که در مدت زمان اندکی توانسته به فروش فوق العاده ای دست یابد. اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت استثنایی از طریق فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...