تشک بادی روی آب طرح قو بست وی

bestway_41120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح قو بست وی یک محصولی با طراحی منحصر به فرد و عامه پسند می باشد که توسط شرکت بست وی برای تمامی سنین طراحی و ساخته شده است . همانطور که از اسم این محصول مشخص بوده طراحی آن به صورت یک قو بوده که ابعادی نظیر 169 سانتی متر x 169 سانتی متر را دارا می باشد و مناسب استخر های خصوصی ، رودخانه ها و دریا خواهد بود . وزن این شناور بادی 9.3 کیلو گرم بوده است و تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را دارا است که به آسودگی قابل حمل می باشد . همچنین لازم به ذکر است که این شناور بادی دارای دو دستگیره بوده تا به آسودگی آن را حمل بکنید و یا در صورت پرت شدن در حین استفاده از این محصول در آب این دستگیره ها را گرفته تا به درون آب نروید . اگر می خواهید تا این محصول جذاب را که در آن رنگ های سفید ، طلایی و مشکی به کار رفته است را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

نوع تفریحی
 طول 169 سانتی متر
 عرض 169 سانتی متر
 ارتفاع 147 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 9.3 کیلوگرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ_
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
رنگ سفید
بدنه ی مستحکم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح قو بست وی

تشک بادی روی آب طرح قو بست وی یکی دیگر از سری محصولات و تشک های روی اب می باشد که دارای ساختار فوق العاده بی نظیر و جذاب می باشد که شرکت بست وی در رتبه بندی محصولات خود این کالا را یکی از ده محصول برتر از نظر طراحی و ظرافت قرار داده است. این کالا با بهره گیری از ظاهری شبیه به قو سبب شده تا کیفیت بالایی را از این محصول شاهد باشیم و مشتریان مجذوب همین ظاهر زیبا شوند. در ادامه ما را دنبال نمایید تا با خیالی راحت به بررسی تمامی جوانب این محصول بپردازیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به این مسئله اشاره کنیم که این کالا از نظر طراحی و ظاهر شبیه به قو می باشد که در این مورد در ابتدای مطلب هم صحبت کردیم. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که بخش اصلی این تشک به صورت مستطیلی شکل و با لبه های گرد شکل گرفته است که باعث شده تا فرد استفاده کننده از این محصول بتواند با در اختیار داشتن فضای زیاد به بهترین شکل ممکن بر روی این محصول بنشیند. هم چنین این بخش به صورت فرو رفته تولید شده که قطعا نرمی و راحتی را به شما عرضه می کند. علاوه بر این ها در هر دو سمت این کالا بال های این پرنده را هم می توانید مشاهده کنید که با ظرافت و دقت خاصی طراحی و تولید گردیده اند. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به رنگ این کالا تعلق می گیرد که با در اختیار داشتن رنگ یکدست سفید و در بعضی مناطق زرد و مشکی سبب شده تا به صورت واضح و دقیق این محصول پیاده سازی شود. بر روی گردن این پرنده نیز می توانید دستگیره های حمل این محصول را هم مشاهده کنید که هم برای حمل و نقل و هم برای در دست گرفتن در حین استفاده و رعایت ایمنی می توانید از ان ها استفاده نمایید.

جنس بدنه

این کالا در عین ظرافت و زیبایی از بدنه ای مقاوم و مستحکم بهره مند می باشد که این عامل قطعا در خرید و انتخاب این محصول تاثیر گذار خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که کلیه قسمت های این محصول از نوع وینیل شکل گرفته است که این جنس در طراحی بیشتر محصولات بادی سهیم بوده و از کیفیت ، ضخامت و استحکام بالایی برخوردار خواهد بود که قطعا نکته بسیار مهمی در انتخاب این محصول به شمار می رود.

ابعاد و وزن

دیگر ویژگی این محصول نیز به ابعاد ان تعلق می گیرد که قطعا نکته فوق العاده مهمی می باشد و با توجه به افرادی که قصد استفاده از این محصول را دارند ، این ابعاد بسیار اثرگذار خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این تشک روی اب در طول و عرض 169 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 147 سانتی متر طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها این محصول با دارا بودن وزن 9.3 کیلو گرم و همین طور تحمل وزن 90 کیلو گرم سبب شده تا از این نظر هم بسیار پرکاربرد تولید شده باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از دلایلی که مشتریان این محصول را انتخاب نمی کنند این مورد است که در کنار بسته بندی این کالا پمپ باد قرار ندارد. همین عامل باعث شده تا شما برای خرید این محصول و راه اندازی ان نیاز به یک عدد پمپ باد داشته باشید که لازم است ان را به صورت جداگانه خریداری کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که اگر شما موفق به خرید و تهیه پمپ باد شدید حال می بایست با باز کردن این محصول و خارج کردن ان از بسته بندی ، به دنبال محفظه های باد موجود بر روی این کالا بگردید. همن چنین پس از این کار می توانید به راحتی و با استفاده از همین پمپ در مدت زمان کوتاهی این محصول را راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. مراقبت از این محصول هم بسیار ساده و اسان خواهد بود.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح قو بست وی یک محصول کامل ، زیبا ومستحکم است که برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و با دارا بودن طرح و نقش جذاب و همین طور قیمت ارزان سبب شده تا یک پیشنهاد عالی به شمار رود که قابل خرید از نمایندگی اینتکس خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...