تشک بادی روی آب طرح لاما اینتکس

intex 57564

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح لاما اینتکس یک محصول مدرن و جذاب است که دقیقا با بهره گیری از طرح حیوان لاما شکل گرفته است. این محصول با توجه به پیشنهاد شرکت اینتکس یک محصول قابل استفاده برای سنین بالای 14 سال خواهد بود. از این کالا شما می توانید به سادگی بر روی اب های ارام استفاده نموده و لذت یک تفریح مهیج آبی را به بهترین صورت ممکن تجربه کنید. اگر با دقت به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت کاملا مواج شکل گرفته است که همین امر باعث راحتی استفاده کننده شده است. هم چنین بهره گیری از دو دستگیره برای راحتی در دست گرفتن این محصول نیز سبب شده تا هم با خیال راحت از افتادن بر روی این محصول جلوگیری شده و هم بتوانید با ایمنی کامل از این کالا استفاده کنید. هم چنین تحمل وزن 200 کیلو گرمی این محصول هم باعث شده تا بتوانید دو نفره هم از این محصول به طور هم زمان استفاده نمایید. دارا بودن دو عدد محفظه باد در کنار این محصول هم باعث راحتی در راه اندازی این تشک بادی روی اب شده است.

 نوع تفریحی
 طول 254 سانتی متر
 عرض 160 سانتی متر
 ارتفاع 173 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 4 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمامی سنین
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح لاما اینتکس

تشک بادی روی آب طرح لاما اینتکس یک تشک بادی روی اب حرفه ای می باشد که با توجه به ویژگی های این محصول و با بهره مندی از یک ساختار زیبا تولید شده است. در همین رابطه می توان عنوان کرد که بدنه اصلی این کالا با بهره مندی از طرح لاما طراحی شده است که قطعا یک طرح جدید و زیبا و مناسب برای تمام رده های سنی می باشد. بدنه مقاوم ، نشیمنگاه مواج و شیار دار و همین طور بهره مندی از امکانات دیگری که به ان اشاره خواهیم کرد از مهم ترین مزایای این تشک بادی روی اب به شمار می رود.....

شیوه طراحی محصول

بحث شیوه طراحی این محصول به این صورت است که شما قطعا یک محصول زیبا و مهیج را شاهد خواهید بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که در بخش ابتدایی این مقاله بیان کردیم که این محصول دارای طرح لاما می باشد که یک طرح فوق العاده زیبا بوده و با ساختاری که دارد سبب شده تا بسیار زیبا شود. هم چنین دیگر نکته ای که باید در خصوص طراحی این محصول به ان اشاره کنیم بحث رنگ های استفاده شده در این محصول می باشد که بدنه اصلی این تشک روی اب از رنگ سفید و بخش زیرین این محصول از رنگ ابی طراحی و تولید گردیده است. هم چنین در بخش های مختلف این محصول نیز شما می توانید رنگ های شاد دیگری را هم مشاهده کنید که قطعا مزایای مهم این محصول به شمار خواهد رفت.

نشیمنگاه مواج

بحث راحتی در هنگام استفاده از این محصول نیز یک نکته فوق العاده مهم می باشد که باید به ان توجه ویژه ای کرد. در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که بخش نشیمنگاه و قسمتی که فرد بر روی ان می نشیند دارای طراحی مواج و یا به اصطلاح شیار دار می باشد که سبب شده تا شما در هنگام استفاده از این محصول در راحت ترین حالت ممکن قرار گرفته و با خیال راحت از این محصول استفاده نمایید.

دستگیره حمل

یکی دیگر از ویژگی های این محصول بهره مندی از دو عدد دستگیره بر روی خود این محصول می باشد که این نکته هم از جهات مختلف بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا در هر دو سمت خود و بر روی قسمت سر و گردن لاما طراحی و تولید شده است که در ابتدا برای حمل و نقل اسان تر این محصول می توانید این دو دستگیره را در دست بگیرید. هم چنین پس از راه اندازی کامل این محصول می توانید با در دست گرفتن این دو دستگیره بر روی اب به راحتی تعادل خود را حفظ نموده و در بهترین و ایمن ترین شرایط ممکن از این محصول استفاده کنید.

رویه مقاوم

نکته مهم دیگر در خصوص این تشک روی اب هم به بهره مندی از یک رویه فوق العاده مقاوم و ضخیم این محصول تعلق می گیرد که با توجه به این نکته خیلی از افراد اقدام به انتخاب و خرید این محصول می کنند. در همین راستا باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این محصول را جنس PVC طرح چرم تشکیل داده است. این جنس قطعا یک جنس مقاوم و در عین حال ضخیم و رایج در بین محصولات بادی به شمار می رود که این محصول هم از این قضیه مستثنی خواهد بود.

راه اندازی اسان

شما برای راه اندازی این محصول می توانید به سادگی و بدون نیاز به اموزش خاصی ان را راه اندازی نموده و از ان بهره مند شوید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای محفظه های بادی در بخش زیرین خود می باشد که در واقع محل باد کردن و راه اندازی اصلی این تشک بادی روی اب خواهد بود. در همین راستا شما تنها نیاز خواهید داشت که یک عدد پمپ باددر اختیار داشته باشید تا در کمترین زمان ممکن و با حداکثر فشار لازم این محصول را به سرعت راه اندازی نمایید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح لاما اینتکس یک محصول جذاب و ایده ال می باشد که با بهره مندی از امکانات مورد نیاز در جهت شناور شدن بر روی اب و همین طور با قیمت ارزانی که دارد به شما ارائه شده است که پیشنهاد می کنیم ان را از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...