تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی

bestway 43246

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی از سری تشک های بادی روی آب جذاب و جدید برند بست وی می باشد که تصاویر آن را نیز در بالا مشاهده می کنید . این تشک بادی روی آب بر گرفته از لیمو ترش می باشد به همین دلیل نیز با نام تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی شناخته شده است . محصول فوق برای تمامی سنین طراحی شده و قادر است تا وزن های بالا را تا 90 کیلوگرم تحمل کند . استفاده از این تشک بادی روی آب برای یک نفر در نظر گرفته شده و می تواند مساحت خوبی را برای هر فرد فراهم کند . بست وی برای ساخت تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش از pvc ضخیم با ضخامت 0.28 میلی متر استفاده کرده است ، این جنس در برابر رطوبت مقاوم بوده و نور و اشعه های خورشیدی تاثیری بر روی آن ندارند ، به همین دلیل طول عمر مطلوب و بالایی دارند ، اما از آن جا که ممکن است سوراخ شوند بست وی برچسب های مخصوص تعمیر را در کنار محصول قرار داده است تا بتوانید با استفاده از آن تشک بادی روی آب خود را ترمیم کنید . این تشک بادی دارای دو محفظه باد شونده می باشد که این نوع طراحی باعث بالا رفتن ایمنی تشک خواهد شد . شما می توانید تشک بادی روی آب فوق را با قیمت استثنایی و ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

 نوع نیم دایره
 طول 171 سانتي متر
 عرض 89 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه pvc
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری pvc
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1100 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 تعادل خوب بر روی آب
 دارای دو محفظه باد شونده
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

نقد و بررسی تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی

تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی به طور حتم از بامزه ترین تشک های بادی روی آب است که شبیه به لیمو ترش طراحی شده و می تواند وسیله ای بسیار جذاب و دوست داشتنی برای تفریحات آبی شما در کنار خانواده و دوستان باشد . تشک بادی روی آب ، همانطور که از نامش مشخص است به منظور شناور ماندن بر روی آب طراحی شده است که می توان آن ها را بر اساس ابعاد و تحمل وزنی که دارند برای رده سنی خاصی در نظر گرفت . این محصول می تواند با تحمل وزن 90 کیلوگرمی خود مناسب برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان باشد . بنابراین اگر به دنبال خرید تشک بادی روی آب بزرگسال هستید ، تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی گزینه خوبی برای خرید خواهد بود .

تولید تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی

تشک های بادی مدل های مختلفی دارند که می توان آن ها را به مدل های تخت و یا مدل های عروسکی با اشکال عروسکی دسته بندی کرد که تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی در دسته تشک های بادی روی آب تخت قرار دارد ، به همین دلیل شما می توانید محیط بهتر و مناسب تری را برای دراز کشیدن و ریلکس کردن داشته باشید . از ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی دارد می توان به داشتن سطح مواج اشاره کرد که سطحی به مراتب انعطاف پذیر تر را در اختیارتان قرار خواهد داد ، از سوی دیگر این طراحی مواج می تواند از لغزندگی تشک بکاهد و ثبات بهتری را برای شما ایجاد کند . لبه های برجسته تشک می تواند تعادل خوبی را ایجاد کرده و همچنین به عنوان محافظ و حتی یک بالش بادی سرخود ایفای نقش کند .

جنس ساخت تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی

جنسی که برای تولید تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی در نظر گرفته شده است ، لایه های ضخیم و بسیار مقاوم pvc می باشد ، این جنس کاملا ضد آب است به همین منظور در مجاورت طولانی مدت با آب نیز به آن آسیبی وارد نمی شود . همچنین در برابر نور خورشید ، دماهای مختلف آب و هوا نیز مقاوم است . پی وی سی ضد حساسیت بوده و کاملا با سلامت پوست سازگاری دارد . انعطاف پذیری عالی این جنس موجب شده است تا از آن برای ساخت بسیاری از محصولات بادی استفاده شود .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی

راه اندازی محصولات بادی به مانند تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی بسیار ساده و آسان است ، به همین منظور نیازی به توضیح بیشتری نبوده و تنها نکته این است که شما می توانید با استفاده از تمامی پمپ های باد ، تشک بادی روی آب خود را راه اندازی کنید ، اما پیشنهاد ما برای راه اندازی تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی ، استفاده از پمپ باد دستی می باشد که نیازی به برق نداشته و همچنین قیمت ارزانی نیز دارد .

نگهداری از تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی

توصیه می شود که به صورت خیس تشک بادی روی آب را جمع آوری و بسته بندی نکنید ، پس بهتر است با پهن کردن آن بر روی طناب به صورت طبیعی آن را خشک کنید . زمانی که از تشک بادی برای مدتی استفاده نمی کنید آن را در سایه قرار دهید . از برخورد اجسام تیز با تشک بادی روی اب خودداری کرده و در صورت نیاز به استفاده بر روی زمین ، آن را بر روی سطوح صاف و عاری از هر گونه سنگ ریزه و ... پهن کنید و اگر میسر است از زیرانداز استفاده نمایید .

پنچرگیری تشک بادی روی آب طرح لیمو ترش بست وی

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به محصولات بادی تفریحی اشاره کرد ، قابلیت تعمیر آنهاست که در صورت لزوم می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی نقاط آسیب دیده را پنچرگیری کنید . این برچسب ها اغلب در داخل جعبه و در کنار محصول موجود هستند ، اما در صورت نبود می توانید آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...